
Toinen kuva
Yksi on jo joukosta poissa, reunassa oleva Golf GT myytiin Audin alta pois, mutta hetken aikaa olin kolmen mustan vaggineen onnellinen omistaja... Jäljelle jäi siis todelliset järkiperät, Audi TT Coupe Quattro ja VW Polo Coupe GT G40.

Polosta löytyy lisää infoa projektikertomuksesta, mutta tässä lyhyesti:
- VW Polo G40, alkuperäinen, vm 1992, mittarissa 245Tkm
- 68mm ahdinpyörä, lastu, Schrickin tiukempi nokka, Powersprintin rosteripakosarja, Bastuckin 2,5" putkisto yms. About 150hp/830kg (ei mitattu). Kuva konehuoneesta. Vanha kuva missä ei ole vielä uutta pakosarjaa.
- Lowtec 40/40 alustasarja, alustan puslat muovia.
- Varusteina sumuvalot, kattoluukku ja sporttipenkit, ei mitään elektronisia ajoa haittaavia laitteita.
- Steffan 7x14" ja 8x14" vanteet, renkaat 195/45-14". Kuva takavanteesta
- Ei talvirenkaita, ei talviajoa
Ja sitten tuoreempi tulokas:
- Audi TT quattro , vm. 2000, mittarissa 140Tkm
- 1.8T APX-kone, vakiona 165kW, Powerchip lastu. Kuva konehuoneesta
- Musta ja musta nahka/alcantrasisusta. Kuva sisustasta ja takatiloista
- S-line paketti, Xenonit, ajotietokone, ESP+ASP+ABS, Bose-kauittimet+Alpinen soitin
- Kesävanteina Koya Imagine 8x18", renkaat 225/40-18"
- Talvivanteina TT:n 6-puolaiset 7,5x17", renkaat 225/45-17"
Kommentteja ja parannusehdotuksia saa esittää. Audille ei ole ehditty vielä tekemään mitään, mutta maltillinen madallus ja leveämmät lippivanteet kiinnostaisi ensi kesäksi. Polo alkaa olemaan mieluinen, joskus kun olis rahaa niin hommais TH-linet ja G60-ahtimen.