Elikkä ongelmana on tuollainen Passatti 1,9td vm:04 automaatti auto, kun jarrupoljinta pumppaa parikertaa, poljin muuttuu kovaksi ja ikäänkuin tehostus puuttuisi kokonaan. Tarkistin sitten tuossa että, mistään letkusta en löytänyt vuotoa, takaiskuventtiilikin tuntui toimivan, mutta kun otin letkun irti suoraa alipainepumpulta, ja käynnissä kokeilin sormella, nii alipaine kyllä tulee, mutta se on olevinaan todella vähäinen, eikä kasva vaikka antaa koneelle kierroksia. Seuraavaksi pitäsi mitata sitten kuinka paljon sielä on alipainetta, mutta osaako kukaan sanoa minkäverran siellä sitten pitäisi olla se alipaine esim. tyhjäkäynnillä?
Sitten toinen asia mikä pisti ihmetyttämään, elikkä se metalliputki lähtö alipainepumpulta heti, niin "heiluu" olevinaan liian helposti, ettei se sieltä välistä jotenkin vuotaisia niitä paineita?
Alipainepumppuko rikki?
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DSKpAiPRDWZY
"Sitten toinen asia mikä pisti ihmetyttämään, elikkä se metalliputki lähtö alipainepumpulta heti, niin "heiluu" olevinaan liian helposti, ettei se sieltä välistä jotenkin vuotaisia niitä paineita?"
Käytettyjäkin löytyy jos ei uutta ?
"Sitten toinen asia mikä pisti ihmetyttämään, elikkä se metalliputki lähtö alipainepumpulta heti, niin "heiluu" olevinaan liian helposti, ettei se sieltä välistä jotenkin vuotaisia niitä paineita?"
Käytettyjäkin löytyy jos ei uutta ?
Sama juttu
Oli mullakin. Se paksu lähtö tandemilta heilui reilusti. Samainen pumppu vuosi myös naftaa pihalle, joten vaihdoin uuden pumpun. Pumpun vaihto auttoi myös tuohon jarrutehostuksen katoamiseen kuin pumppaa jarrua.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa