Johan myrkyn lykkäs. Dieselin syöttöpuolella jotain ongelmaa.
Ajossa alkoi tuntua pientä nyppyä, mutta meni ihan hyvin. Kaupasta lähtiessä ei käynnistynyt. Kymmenisen sek sahausta, niin johan lähti. Kävi hetken ja sammui. Seuraava käynnistys ilman ongelmia ja nokka kohti kotia. Sammui liikennevaloihin ja sama sahaus edessä. Marmoritiskillä lukivat vikakoodit, ei mitään muuta kuin moottoriohjauslukko päällä. Sanoi, että kokeile vara-avainta tai sitten vika on siirtopumpussa.
Vara-avain teki ihan saman ja pumpun remppa olisi 450€, joten kokeilemaan jotain muuta. Dieselsuodattimen vaihto ja homma toimi taas kuin elokuvissa. Meni 500km ilman ongelmia, sitten sammui taas kun kierrokset laski tyhjäkäynnille. Sahaamalla käyntiin ja mentiin puolisen viikkoa ja sitten taas. Muutama päivä ilman ongelmia ja nyt sammuilee heti kun kierrokset laskee tyhjäkäynnille. Ja saa sahata käyntiin.
Ainoa valo joka syttyy on akun valo, mutta sehän on normaalia kun auto sammuu. Ei avainta. Hehkun valo toimii ihan normaalisti.
Oisko pirulauta tuo pumppu? Mutta miksi toimi suotimen vaihdon jälkeen ilman onkkelmaa? Oma älli ei nyt riitä... Millähän tuota lähtis selvittämään?
Golf IV Vari 1.9 TDi sammuilee
Valvoja: ffp jäsenet
tuore filsu on ja vaihdoimpa myös tuon takaiskuventtiilin kokonaisuudessaan. Noh vika oikeestaan vaan paheni mutta PA siirtopumpun vaihto lopetti sammuilun (ainakin toistaiseksi)
Nyt sitten alkoi 3000km ajettu kytkin luistaan prkle!
e: pumpun sai muuten tarvikkeen 250€:lla! Marmorilla olis maksanu 400€
Nyt sitten alkoi 3000km ajettu kytkin luistaan prkle!
e: pumpun sai muuten tarvikkeen 250€:lla! Marmorilla olis maksanu 400€
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa