Koska haku ei tuottanut selvää vastausta, niin kertokaa mulle mitä on Pasuunasta mennyt rikki ja miten korjaantuu, kun EGR:stä kuuluu melkoinen kurnutus?
Ei vikakoodeja ja kone on AVB.
Passatin EGR venttiili kurnuttaa
Valvoja: ffp jäsenet
egr venttiilistä kalvo hajalla. Se pitää sellaista epämääräistä kurnutusta. Ota siitä egr:n päältä se alipaineletku irti, niin hiljenee. Ite ajelin muutaman vuoden siten ilman ongelmia, vaikka se kalvo olikin rikki. Muista vain tulpata se alipaineputki minkä otat siitä irti, ettei vedä ilmaa siitä koko ajan.
Varaosia tuohon ei saa, vaan vaihdettava koko egr, hintaa oli muistaakseni joku reilu 300e, ja jäi kyllä itsellä ainakin vaihtamatta, kun toimi hyvin ilmankin sitä.
Varaosia tuohon ei saa, vaan vaihdettava koko egr, hintaa oli muistaakseni joku reilu 300e, ja jäi kyllä itsellä ainakin vaihtamatta, kun toimi hyvin ilmankin sitä.
Uudemmissa on tosiaan joku anturi tuola. Nykyisessa avf koneessa kans joku anturi haistelee tuota, ja antaa tosiaan vikakoodia heti jos ottaa tuon alipaineletkun irit. Kyseessä -04 mallinen kulkine.
Edellinen avb koneellinen oli -01 ja siinä ei aiheuttanut mitään häiriöitä vaikka otti tuon letkun irti.
Sitten ei ole oikein vaihtoehtoja kuin uusiminen jos antaa vikakoodia heti letkun irrotuksen jälkeen.
Edellinen avb koneellinen oli -01 ja siinä ei aiheuttanut mitään häiriöitä vaikka otti tuon letkun irti.
Sitten ei ole oikein vaihtoehtoja kuin uusiminen jos antaa vikakoodia heti letkun irrotuksen jälkeen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa