1J0-906-627-A ja 1J0-906-627-C venttilien erot

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mad78
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 24.6.2009 11:54

1J0-906-627-A ja 1J0-906-627-C venttilien erot

ViestiKirjoittaja mad78 » 24.6.2009 12:00

Kiinostaisi tieto siitä, mikä ero käytännössä pn noilla kahdella venttiilillä? Itsellä on pelli alla tuo A-mallin vena ja voi olla, että se pitää vaihtaa. Haeskelin tuota venttiiliä E-Bayn puolelta, mutta siellä tuli vastaan pääasiassa noit C-mallin venoja ja ei yhtään A-malleja. Joten onko noilla venoilla käytännössä mitään eroa? Ton C-venan sais n.35€ E-baysta ja A-venan sais vain VAG-liikkeestä 85€ hintaan. Ainut ero, jonka kuvien perusteella noista venoista löysin on että B ja C venoissa on kaikki letkuliitännät ovat samlla puolella.

Tähän myöskin liittyen, oman pulkan pellin alla on kaksi ulkoisesti samannäköistä venttiiliä, 1J0-906-627 ja 1J0-906-627-A. Kumpi näistä venttiileistä on se paljon puhuttu N75 venttiili?
Viimeksi muokannut mad78, 29.6.2009 9:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 24.6.2009 12:05

1J0-906-627 on pikaisen googlauksen perusteella N75

mad78
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 24.6.2009 11:54

ViestiKirjoittaja mad78 » 29.6.2009 9:01

Kiitos! Ei tarvii enää arpoa, kumpi on kumpi. Kun vielä tietäisi, voiko B tai C mallin venaa käyttää A mallin tilalla.

Edit: Tutkiskelin itsekin tarkemmin asiaa kuukkelin avulla ja ainakin TDIClubin forumilla oli tällaista tietoa.

1H0 906 627 is the "pressure converter" for the EGR early year cars.
1J0 906 627 is the "pressure converter" for the EGR on later year cars.
1H0 906 627 A is the "pressure converter"/N75 for the turbocharger on early year cars.
1J0 906 627 A is the "pressure converter"/N75 for the turbocharger on later year cars.

Joten tuon perusteella A:han päättyvä on N75 venttiili.

nipa``
-
Viestit: 149
Liittynyt: 30.7.2007 22:57

ViestiKirjoittaja nipa`` » 28.6.2012 18:44

Marmorilta löivät 1J0 906 627 A tilalle 1KO 906 627 E.

Käykö nämä venttiilit ristiin? ainakin tiputtaa turbiinin pois täys vedätyksessä edelleen.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 28.6.2012 18:49

Osa on korvattu uudella ja numero muuttunut.

nipa``
-
Viestit: 149
Liittynyt: 30.7.2007 22:57

ViestiKirjoittaja nipa`` » 28.6.2012 19:33

eli ilmeisesti käy ristiin. Hmm, mikähän tuossa sit vielä on vikana.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 14 vierailijaa