Vaivaan oli pakko saada lääkettä ja lääkkeeksi hommasin jo kauan himoitun notsin, joka näytti jotakuinkin tollaselta.
Vuosimalli tosiaan '63, eli on ns. "early" -malli. Koneena hönkii 1500 kuutioinen varustettuna käärmeenpesäputkistolla.
Muutamat suunnitelmat oli jo piirtyny mieleen ennen auton ostoa ja niitä alettiin heti toteuttamaan jahka auto saatiin kotitallille...
Nyt se sit näyttää (näytti) tältä, tältä ja tältä

Eli vanteet maalattiin korinväriin ja laitettiin hieman pienemmät kumit valkosivuilla. Keulaa madallettiin ja takavalot modattiin "jenkkimallisiks". Asentelin samalla sisälle invertterin, jolla saa 6 voltin järjestelmästä 12 volttia ulos, et sain autoon soittimen kiinni. Kaiuttimet asentelin hattuhyllylle koteloihin, jotka ei oo kiinteesti kiinni, eli saa helposti irti ja piiloon tarvittaessa.
Tässä sitä ollaan Runin reissulla Arsen '65 Notsin ja Slaten pasuunan kanssa...
Runin reissulla tuli matkaan pikku mutkia, joiden ansiosta auto on parhaillaan maalarilla. Jäi ruotsin puolella kotimatkalla yhdellä pit-stopilla käsijarru sen verran päälle, et motarinopeudessa alko takarummut lämpiämään aiheuttaen sen, et vanteiden pultit päätti aueta ja lähti vasen takafillari motarilla huitsin tuuttiin vauhdissa... oli siin hieman hiki sunnuntai-iltapäivästä ton seurauksena! Onni onnettomuudessa oli, et rengas säily ehjänä, rumpuun jäi neljälle pultille kierteet, eikä kaikki 5 pulttia karannu vanteesta, vaan 1 säily jollon muista vanteista yhdet pultit irrottamalla saatiin vanne neljällä pultilla loppumatkaks kiinni. Tuhojälki näytti tältä... koko takakylki on hieman vinksallaan, mut onneks ton nyt saa vielä pelastettua. Autoa maalarilta odotellessa...
täältä muutamia lisäkuvia: http://albanzo.kuvat.fi/kuvat/Notchback/
edit. prkl ku ei suostu kuvat.fi:stä näemmä millään liittämään suoraan kuvaa tähän, ni joutuu laittaan linkkeinä :P