Kiitoksia kommenteista.
Markku M. Itelläkin on ollut mielessä, että jos laittais jotkut hillityt helmat tuohon. Esim. nämä
http://www.slamit.net/product/4085/bora ... bs--muovia
tai nämä:
http://tuningdesign.shop.wosbee.com/Pub ... =g4-skrjub
Mielipiteitä?
Mulla on silmä alkanu jo tottua kusivaloihin ja kyllä ne saa nyt tämän kesän siinä olla, tuosta takaspoilerista oon samaa mieltä, se on hiukan overi, mutta kuten aiemmin olen tuolla maininnut caracteren spoileri oli nin kallis etten kehdannu sitä laittaa.
Peilien kromikuoret saa kyllä näköjään miinus ääniä melkein joka kommentissa, ja mielessä onkin, että jos koittais värjätä alkuperäiset kuoret vaikka kiiltävän mustaksi, voisi sopia noiden teipattujen pilarien kanssa. Tai hopeiset samaan sävyyn kattokaiteiden kanssa???
Tuo lohkolämppärin pistoke ei itseäni häiritse niin paljon, että jaksaisin moiseen operaatioon alkaa, toki jos tuo etupuskurin maalaus tulee ajankohtaiseksi, niin sitten voisi tuota muutosta harkita.
Fallingdown Bra on siinä vain ja ainoastaan ukonäkösyistä, toiset tykkää ja toiset ei, ja kuten arvata saattaa itse kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään.
Jukifi juuri näin ulkönäkösyistä ainoastaan, ja peilin kuoriin saattaa olla muutos tulossakin, kun niin kovaa kritiikkiä saavat osakseen ;)
Noh ettei kaikki menisi niin kuin elokuvissa, niin eilen sattui sitten pikkanen vahinko, Appiukko alkoi trimmeröimään pihaa liian lähellä autoa, olin justiin vaimon auton penkkejä höyrypesurilla pesemässä ja sanoin vaimolle, että käy siirtämässä auto ennen kun käy mitään, sitten katoin oman auton suuntaan siinä appiukko ja vaimo kattelee kun lasi on auton sisällä... vaikka trimmerissä oli siimapää paikoillaan niin sieltä jotain lähti liikkelle kovaa Naps:
Kuskin etulasi paskaks... vähän harmittaa... ois menny tuulilasi, se alkais olla vaihtokunnossa...
Nooh ei auta, uusi lasi tilattu käyttöautolta hintaan 79€ eli ei nyt mikään mahdottoman kallis kuitenkaan...
Ja sitten samalla kun tuli purettua ovi ja imuroitua lasinsiruja niin otin lukkolaitteen irti, sisävalot ei ole enää hetkeen pelanneet kun kuskin oven avaa, joten ajattelin korjata sen samalla, kuitenkin avattuani lukkolaitteen selvis, että tinauksissa ei ole vikaa vaan se isompi mikrokytkin joka tarkkailee onko ovi auki vai kiinni on rikki, joten tein sellaisen ratkaisun, että AHW-Shopista uusi lukkolaite tilaukseen ja laitetaan tuokin nyt kunnolla kuntoon kerralla, tuon vanhan saa sitten korjata varalle, tai voishan sen myydäkin jos jotakuta kiinnostaa.
Nyt sitten odotellaan, että lasi saapuu keskiviikkona ja toivottavasti lukkolaite tulisi kans tällä viikolla, ennen ei viitti ovea kasata.