Tyttärellä on tommonen kapasitiivisella näytöllä oleva SG Gio puhelin ja näytön lasi on päässyt aivan karmeaan kuntoon.
Ymmärsinkö oikein että kosketusnäyttö/lasi on yksi komponentti ja itse näyttö (lcd-moduuli) on erillinen osa?
http://www.mytrendyphone.fi/shop/samsun ... 1619p.html
Mahtaako tuommoisen näytön vaihto onnistua kotikonstein ja pitääkö kosketuspinta kalibroida jotenkin vaihdon jälkeen?
Samsusng Galaxy gio näytön lasin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Toptip kun kasaat luuria takaisin, kierrä jotain heikolla liimalla varustettua teippiä väärinpäin sormien ympärille ja "töpötä" irtopöly pois. Kannattaa koeajaa se teippi vaikka tietokoneen monitoriin ettei jää liimajälkiä ja vaihtaa sitten johonkin toiseen jos. Toinen hyvä työkalu on noi liinat mitä silmälasien puhdistamiseen käytetään. Purkitettuu paineilmaa en suosittele, se vaan nostaa enemmän pölyä ilmaan ja kun se puhallus tarvitsisi sen ionisaattorin joka tekis pinnasta antistaattisen.
Kannattaa hetken aikaa käyttää siihen puhdistamiseen. Meinaan vituttaa ainakin allekirjottanutta jos sellanen iso pölypartikkeli on siellä näytössä. Se on siellä niinkun kuollut pikseli ja osuu aina silmään kun puhelinta katsoo.
Kannattaa hetken aikaa käyttää siihen puhdistamiseen. Meinaan vituttaa ainakin allekirjottanutta jos sellanen iso pölypartikkeli on siellä näytössä. Se on siellä niinkun kuollut pikseli ja osuu aina silmään kun puhelinta katsoo.
Mä kyllä olen ymmärtänyt että tässä Gio:ssa lcd ja lasi ovat eri osia. Se että miten lujassa ne on toisissaan kiinni on eri asia joka jää nähtäväksi :) Sensijaan Galaxy S / S2 / iphonet sun muut on lcd/lasi-combolla.
Hyvä idea toi teippihomma. Tarvii varmaan asentaa alasti kylpyhuoneessa uudet hilut jotta saa minimoitua pölyn ja staattisen sähkön aiheuttamat murheet.
Hyvä idea toi teippihomma. Tarvii varmaan asentaa alasti kylpyhuoneessa uudet hilut jotta saa minimoitua pölyn ja staattisen sähkön aiheuttamat murheet.
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”