eli borasta hävisi tehot niin että kiihtyy huonosti. Muutaman kerran on vetänyt limp:iin saakka, mutta kiihtyvyys on huono vaikkei menisi limp tilaankaan. Vikakoodiksi antaa charge pressure control- negative deviation. Muutamia alipaineletkuja olen uusinut ja N75:n kelan resistanssin mitannut (muistaakseni 18 ohmia).
Maf saavuttaa juuri ja juuri 850 mg/R täyskaasukiihdytyksessä 3-vaihteella. Liekkö Maf menossa, mutta voiko se aiheuttaa tuon vikakoodin?
Mikä yleisesti aiheuttaa tuon ahtopaineen rajan alituksen?
v-mäinen ajettava ku ei pääse ohi edes rekasta, jos ei lyö tarpeeksi kierroksia(yli 3000rpm) koneeseen?
Autolla tosiaan päästelty reilu 330tkm ja toistaiseksi ei tekniikkapuolelle ole vaihdettu yhden yhtä komponenttia...
Bora TDI ATD tehohäviö
Valvoja: ffp jäsenet
vnt tankohan liikkuu about käsin jos kokeilet.
sitten alipaineet näkee kun käynnissä polkee ja katsoo joku liikkuukko tanko.
omassa antoin tuota pari kertaa kun oli turbo menossa heikolla, mutta kaiketi silloinkin limp modeen meni kun oli tukkoinen ilmansaanti, kerran lumen takia ja kerran huonon suotimen takia.
ja tuo 850 maffilta on minusta liian vähän.
sitten alipaineet näkee kun käynnissä polkee ja katsoo joku liikkuukko tanko.
omassa antoin tuota pari kertaa kun oli turbo menossa heikolla, mutta kaiketi silloinkin limp modeen meni kun oli tukkoinen ilmansaanti, kerran lumen takia ja kerran huonon suotimen takia.
ja tuo 850 maffilta on minusta liian vähän.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa