nyt kun katsastus TAAS edessä niin tuli hiottua nuo helmat ja löytyi hirvee määrä reikiä,eli peltitöitä kun pääsis tekemään,ennen tein itse kaikki tollaset mutta nyk,muuttanut muualle niin ei ole mitään paikkaa ja MIG konetta peltien korjaukseen,
löytyisikö ketään alan harrastajaa jolla olisi pukki,MIG,mahdollisuus korjailla sivuhelmapellit,uusiksi,ajattelin paikallisessa peltimiehellä teettää sivuhelmat kourua ja leikata vanhat pois ja uudet tilalle,googlettamalla en löytänyt valmiita helmoja mistään,edes motonetissä.
eikä paikkaa laitella,etukulmat pohjassa isot reijät kummallakin puolella ja,helmat,ei kummonen homma jos paikka ja kone vain olisi,on tullut itse joskus väännettyä koko takakylkikin palana pois ja uusi tilalle romiksen autosta,1/4 autoa :)
auto siis passat varian ja alue salo-somero-koski tl, nurkilla.samalla sais öljyt vaihdettua kun täällä ei voi missään itse vaihtaa,lähin huoltis ryöstää maalaisia ja ottaisi 80 vaihdosta,ryöstöhinta kun Ö+suodin itellä jo valmiina.
josko joku tietäisi mistä pellit saa vaihdatettua,tekijää ?
tekijää/paikkaa salo-somero-koski tl ???peltitöitä
Valvoja: ffp jäsenet
noo paikallinen peltifirma tekee riittävät kourut siihen alta 20€ varmasti ja liki puolet halvemmat ja ei ne tarvi edes olla just täydellisesti näköispainokset.kuhan ehjää peltiä riittävästi,ulkonäkö ei haittaa kun käyttöauto.mut hitsarin kun löytäs jostain että sais paikalleen,ite knu ei voi tehä,ei saa tehä tossa pihallam itään,just hioin noita helmoja peltipuhtaaksi ni tuli isännöitsijä rutisemaan että muualle siitä,täällä ei tehä mitään.no siirsin auton yleiselle tielle eli pihan ulkopuolelle ja jatkoin hommia :D hehe.ei voinut sanoa mitään enää mulle :D
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”