Mitä mieltä arvon foorumilaiset on seuraavasta?
Ostin käytetyn auton (e61 bmw) liikkeestä noin 1kk sitten (metroauto). Auto myytiin minulle kaksilla alumiinivanteilla ja renkailla. Nyt tuli ajankohtaiseksi renkaidenvaihto, mutta koska yksi vanteista oli halki, ei niitä voinutkaan asentaa.. Vanteet on 19" kromivanteet, joita ei Lapinkumin mukaan enää saa.
Kannattaako tästä teidän mielestä alkaa kyseleen myyjäliikkeeltä vastaan tulemista? Kyllä ne toiset vanteet ja renkaat ainakin minun vaakakupissa painoi ostohintaa sopiessa. Toisaalta, miten näyttää toteen etten itse ole ajanut niitä rikki..?
Onko myyjä liikkeellä vastuuta haljenneesta vanteesta?
Valvoja: ffp jäsenet
Ite en sitä kysymistä kyllä miettis hetkeäkään. Se, että miten liike asiaan suhtautuu voipi olla eri asia. Mutta aina kannattaa kysyä.
Itestä tuntuu et jos se on kaksilla vanteilla sulle myyty niin tuntuisi, että kahdet käypäset vanteet saisi olla.
Saahan niitä vanteita hitsattuakin toki, mutta ei välttämättä kaunista jälkeä tule jos on vaikkas näkyvällä paikalla.
Itestä tuntuu et jos se on kaksilla vanteilla sulle myyty niin tuntuisi, että kahdet käypäset vanteet saisi olla.
Saahan niitä vanteita hitsattuakin toki, mutta ei välttämättä kaunista jälkeä tule jos on vaikkas näkyvällä paikalla.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”