-90 2,4td joku kylä seppä on korjannut alipaine pumpun ottamalla sen pois, tukkimalla reiäin ja laittamalla sähköisen pumpun... eka polkasu ok mut tokalla ei ole enää tehoa laisinkaan.
mites voiko tuota vakio pumppua laittaa takaisin ilman mitään suurempia purku hommia?
että joutuuko vena kopan alta duunaa jotain?
LT alipainepumpusta
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=20078012
Jos tuon näköinen, lisäsi nokka akselilta tuleva käyttöakseli alle 10cm pitkä suora pätkä, helppo laittaa ulkoapäin pumpun alle.
Jos tuon näköinen, lisäsi nokka akselilta tuleva käyttöakseli alle 10cm pitkä suora pätkä, helppo laittaa ulkoapäin pumpun alle.
http://www.partinfo.co.uk/files/Pierbur ... ge%202.pdf
ABB T4 sama pumppu ja akselikin voi käydä sama ? Omaani ostin käytetyn postiauton pumpun maksoi 35€ puoli vuotta takaperin.
Ei ole nuo ikuisia, sen vuoksi sähköisen vaihtanutkin ??
ABB T4 sama pumppu ja akselikin voi käydä sama ? Omaani ostin käytetyn postiauton pumpun maksoi 35€ puoli vuotta takaperin.
Ei ole nuo ikuisia, sen vuoksi sähköisen vaihtanutkin ??
mikä niistä sitte hajoaa? just purin ton mukana tulleen pesin ja löin nippuun. eipä näkyny mitää outoo ja se "kalvo" meni tiukasti paikalleensa. sitte hain akseli naapuri kylästä ja piti niputtaa se tolla mutta eihän se sopinukkaa toho kanteen. onkoha noita monellaki erilaisella rungolla??
sen takia pitäs laittaa vakio takas kun tuo sähkönen on liian tehoton. esim risteykseen tullessa ku ekaks jarruttaa ja nostaa polkimen ylös ja sitte pitäs uudestaa jarruttaa lisää ni ei ookkaa enää jarruja ku paine loppuu.
ei varmasti mee edes leimasta tolla.
tässä kuva jos vaan osaan sen tähän lisätä

sen takia pitäs laittaa vakio takas kun tuo sähkönen on liian tehoton. esim risteykseen tullessa ku ekaks jarruttaa ja nostaa polkimen ylös ja sitte pitäs uudestaa jarruttaa lisää ni ei ookkaa enää jarruja ku paine loppuu.
ei varmasti mee edes leimasta tolla.
tässä kuva jos vaan osaan sen tähän lisätä
"sitte hain akseli naapuri kylästä ja piti niputtaa se tolla mutta eihän se sopinukkaa toho kanteen. onkoha noita monellaki erilaisella rungolla?? "
T4 on kahta -90-95 matalaa, ja korkeampi eteenpäin, näet tuosta Pierburg sivukuvista mallin.
Pinnapultin siirrät alas.
Se hajoaminen on öljyn pääseminen pumppuun, alkaa sitten kalkuttamaan.
T4 on kahta -90-95 matalaa, ja korkeampi eteenpäin, näet tuosta Pierburg sivukuvista mallin.
Pinnapultin siirrät alas.
Se hajoaminen on öljyn pääseminen pumppuun, alkaa sitten kalkuttamaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa