Törkeää puhelinmyyntiä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Törkeää puhelinmyyntiä
Sain tänään tekstiviestin jonka sisältö oli seuraavanlainen:
Kiitos tilauksestasi! Plustv:n Canal+Total 3kk, 16,29€/kk. 3kk sitova tilaus, jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Kortin toimitus 2 vkon kuluessa. Hyviä katseluhetkiä! Voicemarketing Oy, p. 016-7717018
En ole puhelinmyyjän kanssa edes puhunut. Kaksi kertaa on tuosta firmasta soitettu, mutta kun puhelin on näyttänyt tuon firman nimen niin en ole kesken työkiireiden viitsinyt vastata. Soitin tuohon asiakaspalvelun numeroon ja tyttö lupasi perua tilauksen ja antaa myyjälle palautetta.
Mielestäni aika törkeää toimintaa.
Kiitos tilauksestasi! Plustv:n Canal+Total 3kk, 16,29€/kk. 3kk sitova tilaus, jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Kortin toimitus 2 vkon kuluessa. Hyviä katseluhetkiä! Voicemarketing Oy, p. 016-7717018
En ole puhelinmyyjän kanssa edes puhunut. Kaksi kertaa on tuosta firmasta soitettu, mutta kun puhelin on näyttänyt tuon firman nimen niin en ole kesken työkiireiden viitsinyt vastata. Soitin tuohon asiakaspalvelun numeroon ja tyttö lupasi perua tilauksen ja antaa myyjälle palautetta.
Mielestäni aika törkeää toimintaa.
-
- -
Vitjat ja pallit ja muut mukavat. Onkohan sulle tullu mun tilaus kun tilasin puhelinmyyjältä pari kolme viikkoa sitten juuri kyseisen paketin että näkisi lätkän mm-kisat eikä ole mitään kuulunut vaikka piti kahden vko sisään tulla kortti...
Ikävää vaan kun en yhtään muista mikä se myyjä tai myyjäfirma oli. Laitoin kuitenkin tänään s-postia canal plussalle että näkyykö minun tilausta missään...
Vähän vastaava tapaus sattui pari vuotta sitten kun tuli firmalle lasku jostain diipadaapa numeropalvelusta jotain 50€ luokkaa. Soitin sitten asiakaspalveluun että en todellakaan ole tilannut tällaista enkä muista että teiltä olisi edes soitettu. Pahoitteli ja lupasi perua tilauksen. Siitä muutaman päivän päästä soitti sitten se puhelinmyyjä itku kurkussa että Hänkö muka ei ole sinulle soittanut? Vastasin että olet voinut soittaakkin mutten ainakaan mitään ole tilannut. Hetken sitten tilitti kuinka hänelle on huudettu ja toivotti lopuksi oikein VITUN hyvää päivänjatkoa ja löi luurin korvaan. Eipä ole ennen puhelinmyyjä lyönyt luuria korvaan...
Ikävää vaan kun en yhtään muista mikä se myyjä tai myyjäfirma oli. Laitoin kuitenkin tänään s-postia canal plussalle että näkyykö minun tilausta missään...
Vähän vastaava tapaus sattui pari vuotta sitten kun tuli firmalle lasku jostain diipadaapa numeropalvelusta jotain 50€ luokkaa. Soitin sitten asiakaspalveluun että en todellakaan ole tilannut tällaista enkä muista että teiltä olisi edes soitettu. Pahoitteli ja lupasi perua tilauksen. Siitä muutaman päivän päästä soitti sitten se puhelinmyyjä itku kurkussa että Hänkö muka ei ole sinulle soittanut? Vastasin että olet voinut soittaakkin mutten ainakaan mitään ole tilannut. Hetken sitten tilitti kuinka hänelle on huudettu ja toivotti lopuksi oikein VITUN hyvää päivänjatkoa ja löi luurin korvaan. Eipä ole ennen puhelinmyyjä lyönyt luuria korvaan...
-
- -
Tulee tästä puhelinmyynti hommasta mieleen pari vuotta sitte jääkiekon MM-kisojen aikaan soitti Saunalahden tms. puhelinmyyjä ja kauppasi liittymää ja kysyi myös mikä liittymä nyt on käytössä, vastasin että Tele Finlandin liittymä. Myyjä alkoi vääntämään puhelimessa että " Eikös se ole ruotsalainen liittymä, kun on nämä jääkiekon mm-kisatki menossa niin Suomeahan sitä pitäs kannustaa, eikä Ruotsia." ja nauroi päälle. Jäi liittymä vaihtamatta sillä kertaa.
Mulle soitti kanssa muutama vuosi sitten Saunalahden myyjä joka kauppasi liittymää. Vastasin sille et jos saat mulle myytyä Saunalahden liittymän, niin lupaan ehdottaa hänelle vuoden myyjä titteliä, että on sen verran huonoja kokemuksia. Se vaan naureskeli ja sanoi että ei tätä varmaan sitten kannata tämän pidemmälle jatkaa.
-
- -
Nykyäänhän ne soittaa että olet voittanut sen ja sen lehden lahjaksi ja jos alat tenttaileen niin selviää että tulee jotain piilokuluja eli ei se lehti ilmainen oikeasti olekaan (tietenkään). Ennen olin myyjille tyly, mutta nykyään olen kait aikuistunut ja sanon aina lauseen "eiköhän säästetä molempien aikaa kun en aio mitään tilata" ja puhelut loppuu aina sen jälkeen ystävällismielisesti.
No ei ne aina tajua. Tänäänkin tuli yhdelle sanottua heti kärkeen, että en halua tilata mitään, ihan sama mitä kauppaat. Sitten alkoi kunnon markkina puheet yms. Piti kysä uudelleen, etkö tajunnu mitä sanoin. "no mutku mä ajattelin, no mutku" :D
Jos sanoo heti kärkeen, ettei osta mitään, ihan sama mitä kauppaa, niin pitäs olla selvä. :)
Jos sanoo heti kärkeen, ettei osta mitään, ihan sama mitä kauppaa, niin pitäs olla selvä. :)
Nykyäänhän ne soittaa että olet voittanut sen ja sen lehden lahjaksi ja jos alat tenttaileen niin selviää että tulee jotain piilokuluja eli ei se lehti ilmainen oikeasti olekaan (tietenkään).
Juurikin. Ainakin itseäni pännii suuresti tuo toimintatapa. - Jos kerrottaisiin nopeasti, mitä myydään ja mihin hintaan, olisi homma paljon selkeempää..
Kerran yks myyjä soitteli kolme kertaa perään ku piti ekalla soitolla jo oikeasti lyödä sille luuria korvaan ku ei tajunnu hyvällä eikä huonollakaan etten osta enkä ehdi nyt jutella.
Toinen ääripää oli kun olin mielessäni päättänyt tilata TM rakennusmaailman ja sitten sattu sen kauppaaja soittamaan. Sanoin heti että joo otan lehden." Bla bla bla. Etkö tajunnut että mää tilaan sen lehden nyt kestona sulta heti tässä ja nyt. Tässä tulee vielä tilaajalahjana..." Melkein peruin sanani mutta meni tuon kerran kun lopulta tajusi että olen tosissani.
Toinen ääripää oli kun olin mielessäni päättänyt tilata TM rakennusmaailman ja sitten sattu sen kauppaaja soittamaan. Sanoin heti että joo otan lehden." Bla bla bla. Etkö tajunnut että mää tilaan sen lehden nyt kestona sulta heti tässä ja nyt. Tässä tulee vielä tilaajalahjana..." Melkein peruin sanani mutta meni tuon kerran kun lopulta tajusi että olen tosissani.
Itsellekin kerran kävi jonku jääkiekkolehden kohdalla nin että olin nähnyt jonku todella halvan tarjouksen ja olin jo päättänyt sen tilata jokatapauksessa. Sattui sitten joku nuori tyttö soittamaan samasta asiasta ja olin töissä etten ehtinyt oikein puhumaan. Sanoin vain sille suoraan että tilaan lehden että laita tulemaan ennenkuin se ehti oikein edes esitellä sitä. Kuuli kun tyttö meni hämilleen ja alkoi vain änkyttämään niitä tekstejä jostain lapusta. Sanoin uudestaan että ei kannata jatkaa ja laita vain tilaus tulemaan niin tyttö alkoi nauramaan ja sanoi että tämähän kävi helposti. Taitaa iteasiassa olla ainut asia mitä puhelinmyyjältä olen ostanut.
Kaverille paljon soittelevat puhelinmyyjät niin se sanoo niille vaan että on holhouksenalainen niin eivät jatka sen enempää myyjät sitten. =)
Kaverille paljon soittelevat puhelinmyyjät niin se sanoo niille vaan että on holhouksenalainen niin eivät jatka sen enempää myyjät sitten. =)
Mua on viihdyttänyt kovasti tämä Elisa Viihdepaketti. Satun asumaan hevon persekorvessa (2,5 km Tampereen Keskustorista Koivistonkylässä...). Myyjä luritteli että nyt tulee kaistaa 20 megaa, mutta eipä tullut kuin 7 megaa. No sillä just ja just tulee kuvaa jos muuta käyttöä ei satu olemaan. HD ei vörki ollenkaan.
Saatte arvata kuinka monta kertaa mulle on myyty jotakin HD-kanavapakettia ja olen joka kerta luvannut tilata jos he saavat hoodeet toimimaan täällä hornan peräkorvessa. Eipä ole tarvinnut hoodee-kanavia kattella.
Otin joku aika sitten DNAlta 4G tikun tietokoneille, ettei viihde töki. Maksaa saman kuin toi "viihdepaketti". No kohta tulee kaks vuotta täyteen tuota viihdesopimusta ja en taida jatkaa...
Saatte arvata kuinka monta kertaa mulle on myyty jotakin HD-kanavapakettia ja olen joka kerta luvannut tilata jos he saavat hoodeet toimimaan täällä hornan peräkorvessa. Eipä ole tarvinnut hoodee-kanavia kattella.
Otin joku aika sitten DNAlta 4G tikun tietokoneille, ettei viihde töki. Maksaa saman kuin toi "viihdepaketti". No kohta tulee kaks vuotta täyteen tuota viihdesopimusta ja en taida jatkaa...
-
- -
Ottaa kyllä kaaliin kun ne soittelee koko ajan. Kerran päätin kysyä, että miten he ovat saaneet puhelinnumeroni, kun se on salainen ja että meinaan mennä poliisin puheille. Olette rikkoneet lakia tonkimalla salaista tietoa. Kyllä meni hiljaseksi toisella linjalla :) Eipähän ole vähään aikaan soitellut :P hah! Nyt ärsyttää se että firman koneet kaatu ja nyt pitää pyytää apua www.nevtor365.com, että saataisiin homma toimimaan. Nyt on itse pitänyt soitella ympäriinsä ja kysellä mitä pitäisi tehdä ja toimia. Ei ole elämä helppoa.
-
- -
Loppu aika äkkiä puhelinmyyjien pommitus kun totesin, että minulla on työpuhelin, ja jos asia ei koske trukkien korjausta, niin ei tarvitse soitella. Oli pikkusen tukala paikka koneen välissä niin tuli oltua tarpeettoman tyly, mutta loppu soittelut.
Liittymämyyjille tullut myös joskus todettua, että firma maksaa puhelinlaskun, mutta jos pystyvät parempaan niin vaihdan toki.
Liittymämyyjille tullut myös joskus todettua, että firma maksaa puhelinlaskun, mutta jos pystyvät parempaan niin vaihdan toki.
Sebastian kirjoitti:Kaverille paljon soittelevat puhelinmyyjät niin se sanoo niille vaan että on holhouksenalainen niin eivät jatka sen enempää myyjät sitten. =)
Totesin juuri tämän äsken "ilmaisia" partakonetta ja teriä kauppaavalle neitoselle. Ei ekalla sanomalla ymmärtänyt, mutta kun kerroin, että en saa tehdä tälläisiä päätöksiä itse ja edunvalvojani on kieltänyt minua antamasta hänen puhelinnumeroaan puhelinmyyjille.
Puhelinmyyjät pääosin on ihan ok, osaan kieltäytyä tarjouksesta enkä näe mitenkään tarpeellisena kehitellä mitään ihmeellisiä tarinoita. (kuten vaikkapa väittää olevansa holhouksen alainen tms)
Mutta, kaikenmaailman kerjääjät, jotka tarinoivat tovin, ja vasta silloin selviää että kyse on kerjäämisestä. Miksei prkle mennä suoraan asiaan...
Mutta, kaikenmaailman kerjääjät, jotka tarinoivat tovin, ja vasta silloin selviää että kyse on kerjäämisestä. Miksei prkle mennä suoraan asiaan...
juu kyllähän tuo bisneksenä olisi ok jos ei olisi kusetus mukana, monesti kyllä kun sanoo ettei nyt kiinnosta tämä niin asia on sillä selkee. mutta joskus kun vaikka mitä sanoo niin ei mene perille etten oikeesti ota sitä myytyä romua.
paras tilanne sattui kun olin menossa liikenneonnettomuuskeikalle ja satuin olemaan yksikönjohtajana niin soitti outo numero no pakkokin vastailla kun väijyssä olin. oli sitten joku myyjä. kysyi kohteliaasti että on paha hetki sanoin että nyt kyllä on kun mennään ihmisiä pelastamaan juuri, ei ymmärtänyt vaan alkoi lukemaan lapusta tekstiä. sanoin uudestaan että nyt ei ole aikaa kuunnella sun juttuja kun tässä oikeesti ihmisiä ollaan menossa pelastaan.
niin ja toki hälyajossa oltiin niin pillin ääni kyllä varmasti kuului puhelimen läpi toiseen päähän.
ei uskonut niin käytin punaisen luurin taktiikkaa.
ei siinä mittään olisin painanut melkeen kelle vaan silloin just punaista luuria mutta tutut ja tuntemattomatkin yleensä usko kun sanoo että nyt ei jouda puhumaan soittele myöhemmin.
eli tämä myyjä ei kuunnellut paskaakaan mitä hälle sanoin.
toki nää jankuttajat on kans verenpainetta nostattavia kavereita, kun sano oettei ota niin miksi ei voi uskoa. itse oon ainakin sellainen että jos sanon että kiitos ei niin se silloin on kanssa kiitos ei, eikä asia muutu vaikka siihen saisi mitä kaupan pääälle ja vaikka kuinka moneen erään.
paras tilanne sattui kun olin menossa liikenneonnettomuuskeikalle ja satuin olemaan yksikönjohtajana niin soitti outo numero no pakkokin vastailla kun väijyssä olin. oli sitten joku myyjä. kysyi kohteliaasti että on paha hetki sanoin että nyt kyllä on kun mennään ihmisiä pelastamaan juuri, ei ymmärtänyt vaan alkoi lukemaan lapusta tekstiä. sanoin uudestaan että nyt ei ole aikaa kuunnella sun juttuja kun tässä oikeesti ihmisiä ollaan menossa pelastaan.
niin ja toki hälyajossa oltiin niin pillin ääni kyllä varmasti kuului puhelimen läpi toiseen päähän.
ei uskonut niin käytin punaisen luurin taktiikkaa.
ei siinä mittään olisin painanut melkeen kelle vaan silloin just punaista luuria mutta tutut ja tuntemattomatkin yleensä usko kun sanoo että nyt ei jouda puhumaan soittele myöhemmin.
eli tämä myyjä ei kuunnellut paskaakaan mitä hälle sanoin.
toki nää jankuttajat on kans verenpainetta nostattavia kavereita, kun sano oettei ota niin miksi ei voi uskoa. itse oon ainakin sellainen että jos sanon että kiitos ei niin se silloin on kanssa kiitos ei, eikä asia muutu vaikka siihen saisi mitä kaupan pääälle ja vaikka kuinka moneen erään.
Lehtimyyjän lunttilappu..
http://kuvaton.com/browse/22093/meidan_ ... utulta.jpg
http://kuvaton.com/browse/22093/meidan_ ... utulta.jpg
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”