Tarkistelen tässä paremmin tietäviltä, että minkälaiseen projektiin tulisi valmistautua otsakkeen auton vaihdelaatikon kanssa.
Tässä tapahtuma:
Kun ajoin auton kaverin pihaan ja laitoin pakin päälle niin auto vain alkoi liikkua eteenpäin tosi nihkeästi.
Mitään ylimääräisiä ääniä ei laatikosta kuulunut eikä itse vaihteen silmään laiton aikanakaan tapahtunut mitään ihmeellistä.
Itse vaihdekepin heiluttelu meni tosi kevyeksi ja kytkintäkin painaessa tuntuu hieman kevyemmältä.
Vaikuttaa siltä, että laatikossa toimii enään kolmonen, jolla sitten sain auton vielä ajeltua kotiin asti.
Tarkistan vielä tuon kunhan pääsen ajalla tutkimaan autoa, että menikö vaihteet normaalisti vielä vapaalle vai jäikö pykälä päälle.
Kunhan auto kiihtyy tarpeeksi niin sitten tuo kolmosella ajelu on ihan "normaalia" eikä mitään ylimääräisiä ääiniä laatikosta kuulu.
Eli osaisiko joku tietävä näillä tiedoilla kertoa minkälainen projekti on tiedossa?
Laatikko taitaa olla entinen vai voiko tuossa olla jotain muuta, jonka voisi itse tarkistaa?
Ihan 100% tietoa ei ole, että onko laatikko alkuperäinen.Jos on niin mittarissa alkaa olemaan lähelle 400k km.
Koitin tutkia myös mikä laatikko kyseiseen autoon menee ja tulin siihen tulokseen, että laatikko olisi CHA?
Kiitos ja kumarrus!
Passat 35i vm. 95-96 1.9TDi vaihdelaatikko (manuaali) 1z
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”