
Joskus tälläkin foorumilla myynnissä pyörähtänyt, alkujaan täälä pohjoisessa 1,3->1,8 GT:ksi kyhäilty hökötys tuli tuossa hankittua joulun korvilla.
Lähinnä perus kunnostelua saanut kokea, edellinenhän tuon oliki jo leimannu melkosen vikalistan päätteeksi. Vieläki tosin pehmeä jarrupoljin, mutta vika paikallistettu jarrupaineen säätimeen. Vaihtolistalle on päätynyt mm. konehuoneen johtosarja, kaasari, virranjakaja, pino sisustaa yms.
Koneesta oli jarrailtu rakentajan mukaan 120 heposta tuplakaasareilla. Kantta on hiplailtu ja marteliukset kulkee auton alla. Nyt kaasarina vakio Pierburg, aiemmin oli tuliterä korvaus-Weber mutta sille löytyi parempi koti. Pientä päivitystä ulkonäköön tulossa laseihin, kelmuja vaaleammaksi. Kesävanteet näkyy kuvissa, pellit lähti jo eteenpäin.
Kansiossa lisää kuvia.
Ja auton liikkeet vuosina 2008-2010 on hieman hämärän peitossa, niin saa kertoilla vapaasti joka tietää.