Alh:n kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
Alh:n kytkin
Mikähän kytkin on Alh-koneisessa octaviassa. Vuosimallia -03. Vaihtoehtoina 220 ja 228 kytkin. Vauhtipyöränä ilmeisesti kaksoismassa?
Kaksoismassahan se on. 228 jos en ihan väärin muista...
Mulla olis kyseiseen kytkimeen liki kaikki osat: kaksoismassa (ajettu 190t) , asetelma(ajettu 10t) ja vähän luiskahdellut levy(ajettu 10t), mikä varmaan menis hyvin vielä vakiokoneisessa. Levy on ulkoisesti ihan uutta vastaava, että ei siis ole "poltettu loppuun". Tietyissä tilanteissa pito ei vaan riittänyt +200 tehoille. Ja osat siis -03 ALH-Octaviasta. Muistaakseni Sachsin tekeleitä....
Jäivät hyllyyn seisomaan, kun oli pakko päivittää kytkin kiinteälle vauhtipyörälle ja laittaa tiukempi asetelma...
Mulla olis kyseiseen kytkimeen liki kaikki osat: kaksoismassa (ajettu 190t) , asetelma(ajettu 10t) ja vähän luiskahdellut levy(ajettu 10t), mikä varmaan menis hyvin vielä vakiokoneisessa. Levy on ulkoisesti ihan uutta vastaava, että ei siis ole "poltettu loppuun". Tietyissä tilanteissa pito ei vaan riittänyt +200 tehoille. Ja osat siis -03 ALH-Octaviasta. Muistaakseni Sachsin tekeleitä....
Jäivät hyllyyn seisomaan, kun oli pakko päivittää kytkin kiinteälle vauhtipyörälle ja laittaa tiukempi asetelma...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa