Olin ajamassa tänä aamuna töihin, kun ohittessani linja-autoa wolkkarista hävisi vedot (niin kuin turboa ei olisi ollutkaan), ajelin jonnin matkaa ja homma ei parantunut. Käytin virrat autosta kiinni ja starttasin uudellen pelaa taas moitteitta, kuka keksii mikäs siihen iski?
Autolla ajettu 325tkm ei ole koskaan turboa vaihdettu.
vw golf IV 4x4 1,9TDI AGR vm.2000 onko turbo lopuillaan??!!
Valvoja: ffp jäsenet
vikakoodit kun kattoisit niin se kertois missä vika saattaa olla. Maf tai n75 luultavammin.
http://www.autowiki.fi/index.php/TDI-vianetsint%C3%A4
http://www.autowiki.fi/index.php/TDI-vianetsint%C3%A4
Vaihda n75 niin loppuu yliahtaminen ja siitä seuraava vikatila :)
Vikatila nollaantuu kun käyttää virrat pois ja siksi sen jälkeen pelaa normaalisti kunnes taas ahtopaine nousee liikaa.
Tilapäiskorjauksena voit ohittaa koko n75:n ja laittaa ne kaksi ahtimelta tulevaa letkua yhteen, jolloin hukkaportti aukeaa noin 0,7 bar kohdalla eikä vikatiloja tule.
Itse ihmettelin saman asian kanssa vuosi pari sitten...
Vikatila nollaantuu kun käyttää virrat pois ja siksi sen jälkeen pelaa normaalisti kunnes taas ahtopaine nousee liikaa.
Tilapäiskorjauksena voit ohittaa koko n75:n ja laittaa ne kaksi ahtimelta tulevaa letkua yhteen, jolloin hukkaportti aukeaa noin 0,7 bar kohdalla eikä vikatiloja tule.
Itse ihmettelin saman asian kanssa vuosi pari sitten...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa