GOLF IV tdi maskisuojus

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

madrabbit
-
Viestit: 18
Liittynyt: 25.8.2009 12:26

GOLF IV tdi maskisuojus

ViestiKirjoittaja madrabbit » 8.1.2012 21:04

Terve!

En tiedä että tuleeko tämä nyt oikeen aihealueeseen, mutta kysyn kuitenkin.

Talvi tulla tupsuttaa pikkuhiljaa ja tänä aamuna oli kirpeät -13 astetta pagasta ja tuli huomattua, että tuo käyntilämpötilan saavuttaminen on entistä hankalampaa.

Onko kellään hajua että mistä mahtaisi saada maskinsuojusta tai jotain viimasuojaa volkkarin keulaan? Monesti näkee sellasia ihmisillä mutta en ole moista volkkariin löytänyt. Apuja?

xniko
-
Viestit: 584
Liittynyt: 1.4.2007 21:00

ViestiKirjoittaja xniko » 8.1.2012 21:13

Merkkiliikkeestä kysymään ja jos myyvät ei oota niin sitten voi olla luova ja laittaa pahvia maskin taa. Jossei mahdu niin etupuolelle sitten ritilöihin kiinni vaikka nippusiteillä. Ei toki kaunista autoa mutta toimii. ps. hakuakin voi käyttää..

Booraa
-
Viestit: 14
Liittynyt: 6.12.2011 0:36

ViestiKirjoittaja Booraa » 9.1.2012 22:29

Itseasiassa en suosittele. Nykyäänhän on jo aika vaikea laittaa pahvia maskin ja syylärin väliin.. Pelkän maskin eteen jos lyöt pahvin, niin auttaahan sekin jotain. Mutta etenkin jos lyöt pahvin koko syylärin eteen, niin muista kattella lämpömittaria.. ;)

pexiaxu
-
Viestit: 25
Liittynyt: 27.4.2011 16:51

Golf TDI agr

ViestiKirjoittaja pexiaxu » 11.1.2012 21:20

No itsellä ollu koko keula tukossa alkutalvesta asti eikä lämpöjen kanssa ole ollu ongelmia vaikka kenkääkin välillä saanut, flektin en ole huomannut koskaan pyörivän, mahtaako enää edes toimia :D

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 11.1.2012 22:09

Joka dieselistä peitetty lähes kokonaan syyläri suoraan pahvilla, pieni alue flektin kohalle jätetty auki. Välillä jääny vappuun asti pahvit ja ei ikinä mitään lämpöongelmia....

ramikoo
-
Viestit: 355
Liittynyt: 12.3.2009 21:27

ViestiKirjoittaja ramikoo » 12.1.2012 15:23

Tuossa 5 otsikkoa alempana .... ;) http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=162032

Itsellä molemmat nakut talvella ummessa, ikinä ei ole flekti talvella pyöriny tai lämmöt noussu. Eri asia sitten jos tehoa on se 190 -200 kw ja hiukka annetaan käskyä. Ainoa flektinpyöräytys taisi olla tuossa 2,5 L pakussa kun vedettiin autotraileria yhtenä lämpimänä kevätpäivänä ja oli lasti lisäksi päällä. No mutta paku viekin jo tuolla kuormalla sen 15 l sadalla.

ybi
-
Viestit: 36
Liittynyt: 21.3.2010 9:58

ViestiKirjoittaja ybi » 12.1.2012 17:28

ei kait se pelkän syylärin peittäminen paljoa auta kun ei se neste kierrä siellä muutenkaan kylmällä ilmalla. tärkeämpää kait se on saada se kylmä viima pois konehuoneesta.

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 12.1.2012 17:49

ybi, meinaatko että syylärin läpi ei sitten tule sitä kylmää viimaa yhtään konehuoneeseen maantienopeuksissa?

ybi
-
Viestit: 36
Liittynyt: 21.3.2010 9:58

ViestiKirjoittaja ybi » 12.1.2012 20:07

en, mutta jos peitetään pelkkä syyläri niin se kylmä viima pääsee kiertämään syylärin ja jäähdyttää koko konehuonetta


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa