juu eli ihmeteltiin tuossa että afn koneinen passatti eikä veä mitään verrattuna vastaavaan farmariin..ja tuossa olis vikakoodi mitä vag.com antoi ennen nollausta 1798p.1570 google kertoi viaksi jonkun ajoestohomman mutta auto käy ja sillä voi ajaa joten kuulostaa aika jännältä.noh vikakoodit nollattiin ja sen jäläkeen ahinki rupesi ilmottaan pikkusen jo itestään..pakokaasun kierrätys otettiin poies ja vnt tankoa liikuteltiin sen mitä tuli kuumien osien vierestä pystyi..joten mitä on porukka toiminu ton vikakoodin kans..pystyykö jollaki koti vag.comilla nollaamaan ajonestoa jne??
kertokaa mitä ihmettä toi vehe tekee..:D
Passat 3b afn koneella mikä vikakoodi?
Valvoja: ffp jäsenet
no mutta jos n75 ois viallinen, ni eikö se kuuluis antaa vikakoodia siitä sitten? toisessa afn koneisessa on hiukka erinlainen yksi ahtoputki, se joka menee tulipellin suuntasesti ni kyseisessä autossa on siinä joku anturi, ja taas tässä mikä vetää reilusti paremmin ei sitä anturia oo..eikä minusta pelekkä 3" savupiippu ilman vaimentimia ja ilman kattia tehe noin valtavaa eroa..vai tekeekö juuri?..pitää viikolla laittaa ahtomittari kiinni ni näkee suuntaa antavaa tietoa paljonko pitelee painetta vai onko ex omistajan (naisen käytöstä) vain todella tukossa.
Jos sähköyhteys poikki tai yliahtaa niin tulee vikakoodia N75:sta ainakin.. Jos alipaine ei pääse ahtimen kellolle asti pysyy vnt:n siivet levällään koko ajan ja ei ahdot nouse.
Reippailla kierroksilla polkeminen auttaa monesti noen irtoamiseen ja tehojen palautumiseen, tietty omaa järkeä saa käyttää ettei venttiilit ole solmussa.
Vanhemmissa koneissa map-anturi oli ecun sisään rakennettu (menee oma paineletku ecuun) ja uudemmissa siinä tulipellin mukasesti menevässä ahtoputkessa. (näin ainakin AHU:ssa)
Reippailla kierroksilla polkeminen auttaa monesti noen irtoamiseen ja tehojen palautumiseen, tietty omaa järkeä saa käyttää ettei venttiilit ole solmussa.
Vanhemmissa koneissa map-anturi oli ecun sisään rakennettu (menee oma paineletku ecuun) ja uudemmissa siinä tulipellin mukasesti menevässä ahtoputkessa. (näin ainakin AHU:ssa)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa