'91 diesel Jetta jossa CE2 sähkösysteemi.
Olen rakentanut tuohon ajovalojen releytyksen ja muutaman muun toiminnon, joiden pitäisi tulla päälle vasta virta-avaimella.
Mitä nuo navat H1/01, H1/03 ja H1/04 suomeksi tarkoittavat? Mikä H1/03 ja H1/04 ero on?
...eli mitä niistä kannattaisi kyseisten apureleiden ohjaukseen käyttää?
H1/01 Ignition Switch Starter Run, Red/Black
H1/02 Ignition Switch Battery Power Red
H1/03 Ignition Switch Run Power Black/Yellow
H1/04 Ignition Switch Start/Run Power Black
H1/05 Emergency Flasher Switch (Turn Signal power) Black/Blue
H1/06 Horn Button, Emergency Flasher Switch, Turn Signal Switch Brown
H1/07 Ignition Switch Key-in Power Brown/Red
----------------------
H1/07 Ignition Switch Key-in Power - tähän varmaan voi kytkeä radion herätteen?
...sitten vielä yksi kysymys. Asennan samalla jälkiasennushälytintä ja sähköistä keskuslukitusta. Häly-yksiköltä tulee kaksi johtoa suuntavilkuille. Toimiiko oikein jos kytken ne molemmat suoraan tähän napaan: H1/05 Emergency Flasher Switch (Turn Signal power) Black/Blue?
mk2 sähköjen kytkentöihin apua -CE2
Valvoja: ffp jäsenet
H1/03 Ignition Switch Run Power Black/Yellow = kytketty kun virta päällä, ei virtaa startatessa.
H1/04 Ignition Switch Start/Run Power Black = ns. 15 virta myös kytkettynä startatessa.
H1/07 Ignition Switch Key-in Power Brown/Red = ns. s-kosketin virta katkeaa vasta kun otaa avaimen pois virtalukosta ja kytkee päälle avainta käänettäessä.
H1/04 Ignition Switch Start/Run Power Black = ns. 15 virta myös kytkettynä startatessa.
H1/07 Ignition Switch Key-in Power Brown/Red = ns. s-kosketin virta katkeaa vasta kun otaa avaimen pois virtalukosta ja kytkee päälle avainta käänettäessä.
Kiitos taas...!
Tuo johto on itse asiassa virtalukon S-navassa, eikä ole ollenkaan kytketty H1-liittimeen. H1/07 on tyhjä paikka molemmissa CE2-sähköissä jotka minulla on hyllyssä.
Toimiiko tuo radion herätteenä suoraan virtalukon kautta? Siis toimiiko tämä niin, että itse virtalukko kytkee suoran akkuvirran tähän ruskea/punaiseen johtoon silloin kun virta-avain on pesässään?
Tuo johto on itse asiassa virtalukon S-navassa, eikä ole ollenkaan kytketty H1-liittimeen. H1/07 on tyhjä paikka molemmissa CE2-sähköissä jotka minulla on hyllyssä.
Toimiiko tuo radion herätteenä suoraan virtalukon kautta? Siis toimiiko tämä niin, että itse virtalukko kytkee suoran akkuvirran tähän ruskea/punaiseen johtoon silloin kun virta-avain on pesässään?
-
- -
- Viesti:
Joo, '91 Jetta kyseessä ja virtalukon pohjassa tuo pinni on.
Mutta se puuttuu sulake/relerasian pistokkeista, eli ohjaa radion herätettä suoraan virtalukon kautta eikä anna kyseistä key in -ohjausta sulakeboksille lainkaan.
Jänniä hetkiä on luvassa keväällä kun Jetta käynnistetään ensimmäistä kertaa neljään vuoteen... Sähköistä yli puolet tehty uusiksi, joten virhemahdollisuuksia on :)
Mutta se puuttuu sulake/relerasian pistokkeista, eli ohjaa radion herätettä suoraan virtalukon kautta eikä anna kyseistä key in -ohjausta sulakeboksille lainkaan.
Jänniä hetkiä on luvassa keväällä kun Jetta käynnistetään ensimmäistä kertaa neljään vuoteen... Sähköistä yli puolet tehty uusiksi, joten virhemahdollisuuksia on :)
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”