Penalla on se etu tässä vertailussa että saa valita työt ja aina löytyy maksaja.
Joku hankala(=huono laskutettava) vianetsintä taikka takuutyö, tai johon ei löydy testeriä tms. erikoistyökalua niin tulee vastaus monesti: "ei pysty, vie merkkiliikkeeseen".
Lisäksi penan autot on yleensä vanhempia joiden tyypilliset viat selvillä, ei tartte ihmetellä jotain mistä tehdaskaan ole koskaan kuullut.
15 000km huolto alá Laakkonen
Valvoja: ffp jäsenet
Jaaha vanha juttu pomppaa esille aika ajoin...
Tuota perheen polosta on aika ajoin käytetty LMS:sällä abs- ja päästövalon sammuttelussa. Joka kerta laakin homma ja suht järkevä lasku. Suosittelen.
Välillä tässä pääsin käyttöautorintamalla yhdestä volkkarista eroon, mutta kun ei mitään opi niin, eikö taas ole yksi vaivoina lisää. Webaston pumppu on mykkä. Ihanan halpa korjata, eli ei auta, itte on taas ryhdyttävä.
Tuota perheen polosta on aika ajoin käytetty LMS:sällä abs- ja päästövalon sammuttelussa. Joka kerta laakin homma ja suht järkevä lasku. Suosittelen.
Välillä tässä pääsin käyttöautorintamalla yhdestä volkkarista eroon, mutta kun ei mitään opi niin, eikö taas ole yksi vaivoina lisää. Webaston pumppu on mykkä. Ihanan halpa korjata, eli ei auta, itte on taas ryhdyttävä.
Antti-Roikolla Ylivieskassa mitä oon nyt muutamia kertoja Boraa käyttäny, erinäiset pikkukorjaukset, jakopään huolto ja ilmastoinnin huolto jne... Hinnat on aina pitäneet kutinsa mitä korjaamopäällikkö on tiskiltä ennen huoltotyötä hinta-arvioksi sanonu. Voiteluhuollot teen itse mutta jakopäähän en koske. Siinä on merkkihuolto jota voin suositella.
Viimeksi muokannut Juzu84, 23.11.2011 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa