4 r32 xenon ajovalo rikki
Valvoja: ffp jäsenet
4 r32 xenon ajovalo rikki
Tämmönen pääsi käymään että vasen xenoni pimeni, käytin käyttöautolla valohoidossa niin sanovat että umpio on rikki ja rikkonut myös xenonin sytyttimen eli umpio ja muut hilppeet vaihtoon ->1200e yhdestä valosta.
Olisiko kenelläkään mitään muita ehdotuksia..
Olisiko kenelläkään mitään muita ehdotuksia..
Itsellä on D2S polttimolla kys umpiot ja ballastit kiinni umpiossa. Hieman ihmetyttää, kuinka se umpio on rikki? kertoiko ne tarkemmin? Ettei olis vaan pelkässä ballastissa vika?
Ballasteja saa esim: http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... /Ballastit
Ballasteja saa esim: http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... /Ballastit
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1206027
TUossa on se myynti ilmo, kai siinä ballasti on. Tuo on nyt siellä paikallaan, ei pala xenon eikä parkit (myöskään oikealla) pitkät pelaa..
TUossa on se myynti ilmo, kai siinä ballasti on. Tuo on nyt siellä paikallaan, ei pala xenon eikä parkit (myöskään oikealla) pitkät pelaa..
Tuolta löytyy kans jotain (valoja ja muutakin): http://www.diederichs.com/
->esim hakusanalla XENONSCHEINW
->esim hakusanalla XENONSCHEINW
Lasi on ehjä kummassakin, alkuperäsessä on se sisusta siellä irti ja pääsee heilumaan.. käyttöautolla väittivät että tämä rikkonut sen sytyttimen. Mun mielestä ite ovat saaneet sen irti sielä rassatessaa. Ostetussa umpiossa on sisusta paikallaan mutta ei tosiaan pala xenon eikä parkit ( parkit ei myöskää oikeenpuoleisessa).
En ollu ite paikalla kun asentaja vaihto tän ostetun umpion, mutta se väittää että se oli syttynyt, palanut jonkin aikaa ja sitte kummatki valot oli hitaasti hiipunu ja sammunu. Sit se huomas että akku oli tyhjä (auto oli seissy kauan) latas akun ja koitti nii taas vasemmanpuoleinen xenon ei pala. En oo siis nähny ite missää vaiheessa paloko tässä ostetussa umpiossa xenon mutta näin asentaja väittää.
Täsä ostetussa umpiossa xenonin "silmä" näyttää himmeämmältä kuin oikeenpuoleisessa alkuperäisessä. Vähän niinkun koiralla kaihi..
Pitkät palaa kummassakin.
En ollu ite paikalla kun asentaja vaihto tän ostetun umpion, mutta se väittää että se oli syttynyt, palanut jonkin aikaa ja sitte kummatki valot oli hitaasti hiipunu ja sammunu. Sit se huomas että akku oli tyhjä (auto oli seissy kauan) latas akun ja koitti nii taas vasemmanpuoleinen xenon ei pala. En oo siis nähny ite missää vaiheessa paloko tässä ostetussa umpiossa xenon mutta näin asentaja väittää.
Täsä ostetussa umpiossa xenonin "silmä" näyttää himmeämmältä kuin oikeenpuoleisessa alkuperäisessä. Vähän niinkun koiralla kaihi..
Pitkät palaa kummassakin.
Jos se sisusta on irti ylhäältä, sen jälkeen umpio on entinen. Tai näin muistelisin. Noita on mennyt maailmalla muutamia paskaks.
Tuon ei pitäisi mitenkään vaikuttaa xenonin syttymiseen, jollei herkemmin riko poltinta.
Tuo "kahi" on todennäköisesti siitä että toista on käytetty enemmän/ paskasta. Olihan poltinta testattu ettei olisi vaan se palanut?
Testaisin ensinmäiseksi sen että tuleeko virtaa T12/5 ja T12/6. Sitten kurkkaisin että onko mikään johto poikki. Sielä mustan palikan alla voisi olla mahdollisesti poikki johtoja. Muistaakseni se takakansi makso jonkun 46€ ja siinä tuli perusjohdot mukana.
Tuo mk4 R ei kerro mitään palaneista polttimoista. Mikäli mietit noita herjauksia. Mittaristossa on kyllä ominaisuus sille, muttei autoon ole vedetty tarpeeksi sähköjä niiden katsomiseen.
Harmi kun asustat sen verran pitkällä.....
Tuon ei pitäisi mitenkään vaikuttaa xenonin syttymiseen, jollei herkemmin riko poltinta.
Tuo "kahi" on todennäköisesti siitä että toista on käytetty enemmän/ paskasta. Olihan poltinta testattu ettei olisi vaan se palanut?
Testaisin ensinmäiseksi sen että tuleeko virtaa T12/5 ja T12/6. Sitten kurkkaisin että onko mikään johto poikki. Sielä mustan palikan alla voisi olla mahdollisesti poikki johtoja. Muistaakseni se takakansi makso jonkun 46€ ja siinä tuli perusjohdot mukana.
Tuo mk4 R ei kerro mitään palaneista polttimoista. Mikäli mietit noita herjauksia. Mittaristossa on kyllä ominaisuus sille, muttei autoon ole vedetty tarpeeksi sähköjä niiden katsomiseen.
Harmi kun asustat sen verran pitkällä.....
Joo, mieluusti ottas kyllä apua tähän hommaan, alkaa hermo mennä ja aika ei meinaa riittää..
Sellasia havaintoja että tässä uudessa umpiossa surisee joku aina kun virrat kääntää ja vähän muullonkin.. valojen korkeuden säätömoottoriko siellä yrittää jotakin..
Mietin jo että minkähänlainen homma olis vaan vaihtaa halogeenit
Sellasia havaintoja että tässä uudessa umpiossa surisee joku aina kun virrat kääntää ja vähän muullonkin.. valojen korkeuden säätömoottoriko siellä yrittää jotakin..
Mietin jo että minkähänlainen homma olis vaan vaihtaa halogeenit
http://seekpart24.com/bosch/control-hea ... 100279&at=
Tuon tilasin ja sinne myös sopi......1J0 941 295 A
Tuon tilasin ja sinne myös sopi......1J0 941 295 A
Onkos sulla puskuri irti ja pulailet sitä? Kokeile laittaa toisen puolen xenon kiinni siihen liittimeen ja kato jos syttyy. Saadaan se ainakin rajattuu että on umpiossa. Jotenkin hämärältä tuntuu nyt tuo vika. Villi veikkaus olis että se sytytin on menny, mut miksi ihmeessä se varaumpio ei toimis...Äläkä sitten hävitä sitä "risaa" pois....
Siel ylhäällä on ne kaks valkost mihin menee isokuusiokolo, niitä ruuvaat että se heijastin liikkuu kohti lasia...Muista että joudut ruuvaa sen sit takasin suunnillee (sit kun toimii) muuten näyttää taivaalle...
Vaikka briteissä yms väittävät ettei onnistu niin ainakin ite onnistuin... Se on pien tetris kyllä saada sielt ulos....
Vaikka briteissä yms väittävät ettei onnistu niin ainakin ite onnistuin... Se on pien tetris kyllä saada sielt ulos....
Juu sain sen kans ulos sieltä.. täs alkuperäses on vaan toinen niistä korkeus säädöistä irti sieltä että ei taida takasinpäin tulla. Mut näin päin meni ainaki vielä.. mut vähän nyt vaikuttas siltä että kummassaki umpiossa on rikki tuo sytytin sekä ostetussa että alkuperäsessä.
Ei oo puskin irti oon vaa akun ottanu pois tieltä
Ei oo puskin irti oon vaa akun ottanu pois tieltä
Täälläkin Octavia II:sen toinen lähivalo xenon pysyy pimeänä vaikka olen kokeillut jo vaihtaa polttimoakin. Onko näissä erillinen sulake molemmille lähivaloille? Ne voisin tarkistaa ennen kuin alan vikakoodeja lukemaan.
Tässähän kävi niin että paloi toinen D1S xenoni ja vaihdoin sitten molemmat uusiin ja toimikin muutaman kilometrin loistavasti mutta sitten pimeni toinen ja ei syty millään..
Tässähän kävi niin että paloi toinen D1S xenoni ja vaihdoin sitten molemmat uusiin ja toimikin muutaman kilometrin loistavasti mutta sitten pimeni toinen ja ei syty millään..
En oo vielä kokeillut kun paikallaan vähän vaikea saada se sytytin sinne ujutettua,,
jaa tässä pitäis vielä sellanenkin ottaa huomioon että toinen on master jne?
Se on ainakin ero että toinen on Boschin. Tämä jonka ostin käytettynä. Ja on myös tehty Saksassa. Kun taas toisenpuolen alkuperänen on OEM VW logoilla jne ja tehty Ranskassa. Ja ballastien liittimet tosiaan erilaiset
jaa tässä pitäis vielä sellanenkin ottaa huomioon että toinen on master jne?
Se on ainakin ero että toinen on Boschin. Tämä jonka ostin käytettynä. Ja on myös tehty Saksassa. Kun taas toisenpuolen alkuperänen on OEM VW logoilla jne ja tehty Ranskassa. Ja ballastien liittimet tosiaan erilaiset
Ei osaa sanoa sytkäst, mut jos kurkkaat sisälle niin toisessa on enemmän johtojakin. Ainoa selitys keksin miksei ballastin mene paikalleen. On mullakin molemmat erimerkkiä. Tosin ekana kesänä molempien heijastin pinnat kuprus niin ostin uudet takakannet ja piuhat sinne. Voi olla että mullakin olis ollu masterit tai slavet niin siks kuprus.
Sitä on nyt käytetty vaikka missä valohoidossa ja maksettu ittensä kipeeks, ois vaa pitäny nöyrästi maksaa se 1200e sillon käyttöautoon..
Esim ne umpiot summuut hilppeet ei sopinu toisiinsa ollenkaan ja tämä käytetty ostettu "r32" originaali umpio sisuksineen on jostain 1.4 borasta. Eivät siis "keskustele" keskenään eikä tämä boran umpio keskustele auton tietokoneen kanssa.
Noh eipähän tarvi ajella voi senkin edestä ottaa Olusta!
Esim ne umpiot summuut hilppeet ei sopinu toisiinsa ollenkaan ja tämä käytetty ostettu "r32" originaali umpio sisuksineen on jostain 1.4 borasta. Eivät siis "keskustele" keskenään eikä tämä boran umpio keskustele auton tietokoneen kanssa.
Noh eipähän tarvi ajella voi senkin edestä ottaa Olusta!
Luulisi, että noita esim. eBaysta löytyy ehjiä. Varmaan "vähän" edullisemminkin jopa.
Ja ainakin TT:ssä se vipu siellä umpion sisällä vaan laski sen valokeilan viisteen suoraksi. Ei saanut siis käännettyä kätisyyttä.
Eli kun valokeila on näin: _/ ja vipua kääntämällä se oli näin: __. Ei saanut siis tuota viistettä ainakaan mulla nousemaan vasemman käden puolelta ylös...
Eli kannattaa katsella niitä umpioita manner-euroopasta (jenkeistä ei oo varmaan järkeä, kun kulut on niin kovat).
Ja ainakin TT:ssä se vipu siellä umpion sisällä vaan laski sen valokeilan viisteen suoraksi. Ei saanut siis käännettyä kätisyyttä.
Eli kun valokeila on näin: _/ ja vipua kääntämällä se oli näin: __. Ei saanut siis tuota viistettä ainakaan mulla nousemaan vasemman käden puolelta ylös...
Eli kannattaa katsella niitä umpioita manner-euroopasta (jenkeistä ei oo varmaan järkeä, kun kulut on niin kovat).
350e löytyy oe käyttämättömänä ebaystä.
Aikamoisia patentteja myös rakentaa tuolla 900 ja risat summalla, umpion saa täysin levälleen ja osia löytyy käytettynä järkihintaan.
Valokuvion rajaukseen olevan peltilevyn voi rakentaa myös itse jos tulee väärän puolen umpio hommattua. Jenkkien HID foorumeilla tekevät pellit itse ja säätävät etäisyyden mahdollisimman tarkkaa rajausta varten... vajaa millinen pellin pala, peltisakset, vasara, pora ja tekemisen iloa :)
Aikamoisia patentteja myös rakentaa tuolla 900 ja risat summalla, umpion saa täysin levälleen ja osia löytyy käytettynä järkihintaan.
Valokuvion rajaukseen olevan peltilevyn voi rakentaa myös itse jos tulee väärän puolen umpio hommattua. Jenkkien HID foorumeilla tekevät pellit itse ja säätävät etäisyyden mahdollisimman tarkkaa rajausta varten... vajaa millinen pellin pala, peltisakset, vasara, pora ja tekemisen iloa :)
Kai vähän erikoisempien autojen omistajia täytyy rankaista jotenkin :D no eipähän tule kilometrejä mittariin
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 18.2.2013 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 4 r32 xenon ajovalo rikki
Laitetaas tänne vanhaan itellä '01 HB 4motion 1.9TDI golffi ja kuskin puolen umpiossa on kyllä ballasti kiinni mutta missä pelkääjän puolen ballasti on piilossa? Tai mikä lie voisi olla vikana kun pelkääjän puolen xenon ei toimi mutta jos vaihtaa umpion kuskin puolelle niin toimii? Ja kuskin puolen umpio ei toimi pelkääjän puolella?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa