vw passat 2.0 autom. 1988

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

jarmoharju
-
Viestit: 3
Liittynyt: 7.2.2010 20:49

vw passat 2.0 autom. 1988

ViestiKirjoittaja jarmoharju » 28.7.2011 8:29

Nostaa lämpöjä....voiko olla se vika ku muumipassatin keulassa oleva "alalippa" menny palasiksi jäniksen kanssa että sen kautta ei tuu tarpeeksi raitista ilmaa, muuten keulassa se ainut aukko on siinä vw merkin kohdalla. Onko tuossa mallissa flekti sulakkeen takana, sulakkeet oli tosin ehyet. Auttaako nesteiden vaihto vai mitäs tässä sitte tekisi...ku nämä hommelit hiukka outoja minulle.
20 KM ajon jälkeen lämmöt 100

paerikss
-
Viestit: 471
Liittynyt: 4.9.2003 20:34
Viesti:

ViestiKirjoittaja paerikss » 28.7.2011 15:10

Kyllähän tuo sen lipan tarvitsisi, se ohjaa tosiaan ilman jäähdyttäjäkoteloon.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 28.7.2011 20:49

Onhan termostaatti alkuperäisosa? Tarviketermarit ei ole tarkoitettu volkkareihin.. kokemusta on.

-Jäähdyttimen kunto?

-Oletko vaihtanut moottorin/mittariston lämpöanturia hiljan? Halvat(tarvike) anturit saavat joskus mittarin näyttämään liian korkeata lämpötilaa kun vastusarvo 90-100ast ei olekaan ihan justiinsa.

Jos lämmöt ei pysy alle 100 niin ei se spoilerin alalipan puuttuminen sitä aiheuta.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 30.7.2011 17:51

Omassa -92 TD:ssä en ole koskaan havainnut flektin pyörivän. Tosin ei nosta lämpöjäkään kovin korkealle. Tänään testasin 2-nopeuksisen flektin syöttämällä ruskeaan maata ja vuorotellen punaisiin akulta virtaa. Molemmat nopeudet pelasivat.
Sitten irrotin syylärin päästä anturin pistokkeen ja oikosuljin vuorotellen navat. Flketi lähti pyörimään, joten epäilen syylärin anturia. Melko yleismallinen, kolmenapaisen 102/91C lämpöarvoisen osanumero on 191 959 481 C ja näyttää tuota ainakin Motonetissa olevan, myös kaksinapaisena.

Jarok
-
Viestit: 355
Liittynyt: 5.8.2006 1:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 31.7.2011 20:40

Noissa umpikeulasissa tosiaan nousee lämmöt, ellei ole ehjä se keulan ilmanohjain. Muistan tuon jo nuoruusajoilta, kun lähipiirissä noita muumivankkureita oli. Ja ainahan ne oli rikki, syystä tai toisesta.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 31.7.2011 21:09

Tarvikemallin ilmanohjain hajoaa pienemmästäkin kosketuksesta, originaali kestää paremmin.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 4.8.2011 22:09

Noissa umpikeulasissa tosiaan nousee lämmöt, ellei ole ehjä se keulan ilmanohjain. Muistan tuon jo nuoruusajoilta, kun lähipiirissä noita muumivankkureita oli.


No enpä olisi uskonut, pakitan takavasemmalle häpeämään..


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa