Mietiskelin audi 80 TDI piristämistä, ja halvimman kautta siitä pitäisi tietysti selvitä.
Evryn rakentelu ei oikein houkuttele, eikä mikään voimaacom 550egen setti.
Vaihtoehdoksi huomasin ebayn tarjonnan; onko näistä tiger tuners ja muista vastaavista palikoista mihinkään? kokemuksia?
Esimerkkeinä:
http://ra.fi/15W9
http://ra.fi/eeb9
Ebay:n halvat teholastut? (Z1)
Valvoja: ffp jäsenet
Tossa palikassa ei oo mitään monimutkaista piiriä. Jokunen komponentti enemmän, mistä on selkeästi etua: Poksi menee pienellä viiveellä päälle(ei ala vilkuttamaan hehkun valoa vikakoodin merkkinä, määränjakaja ei ota häröä itseensä startatessa).
Mitään merkitystä sillä valon vilkutuksella ei tosin ole, lähinnä vituttaa.
Jos poksi on oikein"säädettävää mallia" tarkoittaa että siihen on uhrattu potikka. Sitä voi sitten pikkuruuvarilla käännellä tyhjäkäynnillä lähelle rynkytysrajaa. Saat jo aika hyvät savut ajossa aikaiseksi.
Jossain pokseissa on ollut esim. 3 kiinteää tehoasentoa. Eri vastusten välillä vaan vaihdellaan.
Niinkuin sanottu, ovat siis "evoevryjä" eli saat kauniit kuoret ja muutaman muoviin valetun komponentin ylihinnalla. Osta joltain käytetty, älä maksa viittäkymppiä enempää.
Eivätkä kytkeydy päälle ja pois kesken ajon.
Mitään merkitystä sillä valon vilkutuksella ei tosin ole, lähinnä vituttaa.
Jos poksi on oikein"säädettävää mallia" tarkoittaa että siihen on uhrattu potikka. Sitä voi sitten pikkuruuvarilla käännellä tyhjäkäynnillä lähelle rynkytysrajaa. Saat jo aika hyvät savut ajossa aikaiseksi.
Jossain pokseissa on ollut esim. 3 kiinteää tehoasentoa. Eri vastusten välillä vaan vaihdellaan.
Niinkuin sanottu, ovat siis "evoevryjä" eli saat kauniit kuoret ja muutaman muoviin valetun komponentin ylihinnalla. Osta joltain käytetty, älä maksa viittäkymppiä enempää.
Eivätkä kytkeydy päälle ja pois kesken ajon.
Mulla on ollu tuollainen PSI Powerbox omassa A4:ssa ja kyllä se ainakin hyvin toimii. Nyt on yli vuosi ajeltu, eikä mitään ongelmia, tyhjäkäynnillä käy niinkuin ennenkin, toisin kuin evry-modilla. Mukavasti tuli lisää tehoa ja varsinkin vääntöä jo 1500rpm alkaen. Vakiona tuossa on 81kW.
Sopiskohan siihen 80 audiin tuo sama, mikä menee 66kW A4:een? 8 napainen on syöttöpumpun liitin.
http://cgi.ebay.de/PSI-Chip-Tuning-PB200003-Seat-Ibiza-Toledo-Leon-Cordoba-/350223719726?pt=DE_Autoteile&hash=item518af5dd2e
Sopiskohan siihen 80 audiin tuo sama, mikä menee 66kW A4:een? 8 napainen on syöttöpumpun liitin.
http://cgi.ebay.de/PSI-Chip-Tuning-PB200003-Seat-Ibiza-Toledo-Leon-Cordoba-/350223719726?pt=DE_Autoteile&hash=item518af5dd2e
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 21.5.2011 16:40
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa