Golf mk1 cabrio korinvaihto arvo/käypähinta
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk1 cabrio korinvaihto arvo/käypähinta
Mitä tollasesta aikoinaan korinvaihto hässäkästä vois tarjoo<? Poistettu kilvistä reilu 4 v sitten ja paperit jotain 80 luvun alkupuolen ja koppa joku jenkeistä uitettu. Katto oli ainaki risa ja seissyt ulkona jne. Saako tota ees kilpiin enää?
jos löytää hyvän mieleisen ni onko sillä "aitoudella" niin väliä. samallatavalla se korinvaihtopelikin kuljettaa ku muutkin. ja kokoemuksesta voin sanoa et ei ainakaan katsastusmiesten pelossa kannata niitä prosentteja pelätä, ei niitä kiinnosta pätkääkään.tokihan siitä "aidosta voi voi/saa maksaa huomattavasti enemmän jos se kenet nyt onnoelliseksi tekee.
Kyllä näitä on nähty syynnättävänkin. Jossain välissä näiden kanssa oli tosi tarkkaa, en tiedä miten nyt.
Yhteen avoseen jouduttiin 1,3 litranen remppaamaan, kun ei saanut konetta vaihtaa. Vieressä olisi ollut hyvä vaihtokone odottamassa. Ei sitten ryhdytty lieviinkään petoksiin vaan mentiin pykälien mukaan.
Yhteen avoseen jouduttiin 1,3 litranen remppaamaan, kun ei saanut konetta vaihtaa. Vieressä olisi ollut hyvä vaihtokone odottamassa. Ei sitten ryhdytty lieviinkään petoksiin vaan mentiin pykälien mukaan.
Onko muuten mahdollista maksaa korinvaihtoautosta autovero jos prosentit menee yli? Vai onko auto auttamatta kilvetön purkutavara sen jälkeen jos ongelmia tulee? Eikös kv-auton voi katsastaja esim. laittaa prosenttitarkastukseen, vai valvotaanko näitä mitenkään? Ja osat joista prosentit on käytetty, saa kai vaihtaa tarvittaessa uudelleenkin? Ja osassa autoja ei ilmeisesti ole prosentteja mihinkään otteeseen merkitty? Mitä se tarkoittaa?
-
- -
- Viestit: 177
- Liittynyt: 23.10.2006 11:06
Kahden kv-avon omistajana voin sanoa nukkuvani yöni sikeästi.
Toisessa pros. ~48 ja toiseen ei merkittyjä prosentteja.
Rajoitukset tulevat lähinnä muuttamisen suhteen, ei tarvitse alkaa rakentelemaan sillä Trafia kiinnostaa edelleen näiden prosenttiautojen kiemurat siinä määrin että muutettuja autoja voidaan määrätä uudelleen laskentaan. Se laskenta suoritetaan sitten viimeisimmän muuttamisajankohdan mukaan eikä alkuperäisen. Taulukot ovat muuttuneet vuosien varrella jonkin verran.
Papereihin merkityn tekniikan väittäisin vaikuttavan eniten, muuten ehjän auton hintaan.
Katto on sitten yksi kalleimpia kokonaisuuksia ko. autossa.
Ruosteisen, kattovikaisen yksilön käypä hinta lienee reilusti alle 5-sadan euron.
Toisessa pros. ~48 ja toiseen ei merkittyjä prosentteja.
Rajoitukset tulevat lähinnä muuttamisen suhteen, ei tarvitse alkaa rakentelemaan sillä Trafia kiinnostaa edelleen näiden prosenttiautojen kiemurat siinä määrin että muutettuja autoja voidaan määrätä uudelleen laskentaan. Se laskenta suoritetaan sitten viimeisimmän muuttamisajankohdan mukaan eikä alkuperäisen. Taulukot ovat muuttuneet vuosien varrella jonkin verran.
Papereihin merkityn tekniikan väittäisin vaikuttavan eniten, muuten ehjän auton hintaan.
Katto on sitten yksi kalleimpia kokonaisuuksia ko. autossa.
Ruosteisen, kattovikaisen yksilön käypä hinta lienee reilusti alle 5-sadan euron.
prosentit oli 48 jne. paperit 81 gti ja otteessa kone 1,6. Miten 1.8 ja 1.6 erottaa toisistaan. Koppa kun on jenkki versio niin autossa on ilmastointi, ohjaustehostin , vakionopussäädin,yms. Jotain ihmeellistä koneessa on kun konepellissä roikkuu semmoinen muovinen sputnikki ja kaikenlaisia alipaine putkia sinne tänne. Omassa vanhassa 1.8 gti koneessa ei ollut mitään tollasia hässäköitä. Sen puolen rupesin vaan ajattelemaan että onkohan tuhon oikeasti vaihdettu yhtään osaa.
-
- -
- Viestit: 177
- Liittynyt: 23.10.2006 11:06
Lohkon alaosassa tulipellin puolella pitäisi olla moottorin koko merkittynä n.5cm kokoisilla numeroilla, moottorikoodilla voi myös kaivella tarkempaa faktaa. Moottorikoodi löytynee lohkon yläreunasta moottorin etupuolelta 3-tulpan tienoilla sijaitsevasta tasopinnasta.
http://www.autowiki.fi/index.php/Volksw ... _cabriolet
Siinä pikainen esimerkki.
http://www.autowiki.fi/index.php/Volksw ... _cabriolet
Siinä pikainen esimerkki.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa