puolat vaihtoon-kampanja
Valvoja: ffp jäsenet
puolat vaihtoon-kampanja
onkos muille tullu vastaan että maahantuojan piikkiin saa jotku paremmin kestävät puolat,vaihtoivat kun käytin autoa huollossa vikakoodin takia
Meikäläiselle kans soittelivat paikallisesta laatuautosta, että vaihtaisivat puolat takuuseen. Kerran ne jo vaihdettiinkin kaikki muutama vuosi sitten takuuseen, kun yksi meni pimeäksi. Yksi puola tässä taas just menikin, että kaippa sitä on hyvä taas uudet puolat hakea. Oma auto siis Golf 1.8t AUM vm.03, että näitä sen kampanjan pitäisi ainakin koskea ilmeisesti.
Oma Audi päätti toissapäivänä oireilla ja eilen aamulla auto korjaamolle hinurin kyydissä. Syylliseksi paljastui 2. sylinterin puola. Kaksi puolaa vaihdettiin kyseisen kamppanjan tiimoilta. Kaks siihen oli vaihdettu jo ennestään. Kerrankin oli positiivinen korjaamoreissu kustannusten puolesta ;) Oli se kyl muutenkin, aamulla Bernerille soittaessa valittelivat jonoa, mutta työ oli tehty jo ennen puoltapäivää.
-
- -
- Viesti:
Nyt on kaikki puolat vaihdettu uusiin Kuopion Autotalo Laakkosella. Samalla myös vesikaukalo puhdistettu. Hyvittivät myös puolan jonka ostin Kajaanista, jotta pääsen ajamaan auton Kuopioon. Auton malli aiemmassa viestissäni.
Viimeksi muokannut kiNos, 6.6.2011 7:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Tuli viimeviikonloppuna haettua tollanen 1.8t 20v AUQ koneella oleva leoni, ja heti alko ongelmat. Viikonloppuna tuli pyörittyä kylillä jokunen sata kilometriä ongelmitta, mutta eilen kun töistä lähdin niin auto kävi vain kolmella ja moottorin vikavalo vilkku taulussa... Pienessä vitutuksessa tuli sitte ajettua auto Laatuautolle ja kyselemään vikakoodinlukua korjaamon sulkemisaikaan ja totesivat tiskillä että on puola kampanjia menossa. Tästä helpottuneena sitte auto halliin ja ite kahville, vähän ajan päästä tuotiin avaimet käteen ja kerrottiin että 4kpl puolia vaihdettu takuuseen. Ensimmäinen korjaamokäynti oli siis onneksi veloitukseton :)
2004 AUQ Leonille on nyt puolanvaihto tilattu. Piti lähteä merta edemmäs kalaan, koska Salossa ei Seatin merkkihuoltoa enää ole. Turun Metroautossakin oli vähän nihkeää, mutta kolmannesta järjestelmästä löytyi runkonumero ja huolto saatiin varattua. Ei kuulemma käynyt, että olisin hakenut kopallisen puolia ;)
Sinänsä mielenkiintoista, auto on ollut minulla uudesta lähtien ja olen ollut aina siinä uskossa, että tuossa on jo ns. paremmat puolat. Mitään ongelmia ei ole vielä ollut...
Sinänsä mielenkiintoista, auto on ollut minulla uudesta lähtien ja olen ollut aina siinä uskossa, että tuossa on jo ns. paremmat puolat. Mitään ongelmia ei ole vielä ollut...
Käytin yhden IV GTI:n (-01, AUM) Keravan Laakkosella puolavikaan viittaavien oireiden perusteella. Tsekattiin että paikallaan olevat puolat ovat vaihdettavien listalla, ja kaikki 4kpl vaihdettiin. Reilussa tunnissa homma valmis pikahuollon jonosta huolimatta. Ei kustannuksia, ja auto toimii hieman paremmin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”