AHU: lastutus
Valvoja: ffp jäsenet
AHU: lastutus
Elikkä ois tarkotus lastuttaa tuo minun -98 AHU Passatti. Lastun olen tilannut jo Tsekeistä ja nyt kyselisinkin sellaista, että millainen homma tuohon on sitten vaihtaa se lastu? Se on ilmeisesti juotettu kiinni....vai? Kaveri teetti joskus 850 volvoon sellaisen jalustan että sen lastun pystyy vaihtaan ilman juottamista. Onko näihin toteutettu vastaavia?
Viimeksi muokannut Mazokki, 23.5.2011 10:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
Kannan kanssa se kannattaa laittaa, jos kovinkin optimoitua ohjelmaa laitellaan niin harvoin se kerralla sattuu mieleiseksi. Lisäksi jos rautamuutoksia tulee niin on jälleen helppoa vaihtaa ohjelma erilaiseksi, omassakin autossa käynyt varmaan 100 eri softaversiota paikallaan.
Se ecu ei kestä ihan hirveän montaa uusintajuottamista, ja ainahan voi käydä myös niin että ohjelma ei jostain syystä siinä kyseisessä ecussa toimikaan. Kannan kanssa siis, aina.
Se ecu ei kestä ihan hirveän montaa uusintajuottamista, ja ainahan voi käydä myös niin että ohjelma ei jostain syystä siinä kyseisessä ecussa toimikaan. Kannan kanssa siis, aina.
-
- -
Joo se mulla olikin ajatuksena että jos joskus haluaa lisää potkua niin lastut on ainaki helppo vaihtaa. Tuo plcc32 on vissin vähän hankala kolvailla mutta paikallisella elektroniikka asentajalla meinasi että ei ole kuin 1/2 tunnin homma. Ite ei kyllä uskalla alkaa värkkäämään. Ei muuten tule lastulle paljoa hintaa. Tsekeistä tilattuna 50€ + kannan asennus n.30€.
No, markalla markan osa (tai softa), vaan ei sillä että verrokkina joku turbotec tai voimaakommi ohjelmakaan olisi 600e arvonen. Kannattaa silti katsoa että ahdot pysyy järkevissä rajoissa, ja ennakoitahan ahun virisoftasta kannattaisi hieman kanssa mulkata jotta pakolämmöt olisi hieman alhaisemmat, tahtovat pompsahtaa helposti kun savuraja saavutetaan.
-
- -
- Viesti:
voisko joku (ystävällinen) laitella tähän että minkä tyypin piirejä (koko tyyppimerkintä)
näissä käytetään..
http://elcodis.com/component.php?c=6539 ... C1001-12C6
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”