Elikkä caddyssä tällä hetkellä paikalla 1.6tdi pasuunan kone. Ajattelin tätä hieman virittää, ja tuli mieleen josko kannen vaihtaisi 1.9tdi kanteen ja samoin myös nokka-akselin.
Onko tämä vaihto ylipäätänsä mahdollinen ? Ns "bolt-on" taktiikalla. Ja onko siitä sen suurempaa hyötyä tehojen puolesta?
Ja muutenkin viritys ohjeita kannattaa tänne heittää. Minkälainen ahdin kannattaisi hankkia ja ilmeisesti tuo 12mm nestepää riittää kyllä virityskäytössä hyvin, vai? Tarvitseeko nuita suuttimia vaihdella...
Kannen ja nokka-akselin vaihdosta??
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=151987&highlight=
Tuon perusteella ainakin kyse -85 caddysta.
Viritysohjeita sit täältä.. http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=30813
Tuon perusteella ainakin kyse -85 caddysta.
Viritysohjeita sit täältä.. http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=30813
caddy vm.-85, koneesta ei muuta tietoa kuin että on passatista otettu ja 1.6td siis kyseessä. Eli perjaatteessa keulalle voisi swapa tuollaisen 2.0td koneenkin vai mitenkä nämä prosentit/ suomen valtio siihen suhtautuvat?
Ja jos oikein ymmärsin 1.6td koneeseen voi suoraan pultata 1.9td syöttöpumpun vai?
Ja jos oikein ymmärsin 1.6td koneeseen voi suoraan pultata 1.9td syöttöpumpun vai?
Ei taida vaggilaista 2.0td konetta olla ja 2.0 tdi:t on varmaan aika hinnoissaan........ http://lmgtfy.com/?q=caddy+1.9td
Eli tota 1.9td:tä on ainakin nakeltu cadyn keulalle, ei jaksa katella onko 1.9tdi:täkin laiteltu.
Eli tota 1.9td:tä on ainakin nakeltu cadyn keulalle, ei jaksa katella onko 1.9tdi:täkin laiteltu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 59 vierailijaa