Haulla löytyi perustietoa että samanikäisen tdi:n kansi pitäisi käydä myös tuohon sdi:hin. Olen tässä hankkimassa kantta omaan nuhapumppuun pientä ja hissukseen etenevää käyttisprojektia varten. Osanumeron perusteella luovuttajassa (2001 cordo) on ollut ALH kansi, vaikka kone on ollut vaparina. Siis ainakin osanumeron perusteella. Etkassa sdi ja tdi- kannet ovat kuitenkin eri osanumerolla. Ja tuon luovuttajan koneen tyyppiä ei ole tiedossa. Kansi tulisi keppi hiottuna ja portattuna tuohon omaan AQM koneeseen, jota saatetaan myöhemmin myös ahdistella ;)
Onko jollakin tietoa/kokemusta että kunhan huomioi alipainepumpun sijainnin niin kävisikö tuo ALH kansi tuohon sdi koneeseen? Tieto olisi erittäin tervetullut, koska sdi:n ehjiä kansia ei ole ihan hirveästi liikkeellä ja jos tdi käy niin voin sitten lunastaa tuon "vapari" ALH:n.
ALH venttiilikansi AQM koneeseen
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitos hyvästä vinkistä. Mulla ei ole vielä oikeaa etkaa vaan olen pärjäillyt vag-cat sivuston infolla ja googlella. Noihin on näköjään kolmea eri tiivistettä eli kolme eri paksuutta 1 , 2 ja 3 reiällä. Reiät kaiketi jäähdytysnestekiertoa varten? Pahus vaan että vagcat ei erittele mikä on mihinkin koneeseen ja netti näyttää kaikille numeroille pelkkää ALH:ta.
kannentiiviste
Kannen tiivisteen "paksuusreiät" näkyy lohkon ja kannen välistä koneen etupuolelta tulee ulospäin se tiiviste siitä reikien kohdalta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”