Juu elikkä käänsin turbon asentoa enemmän pystyyn koska ahtoputkien kohdalleen osumisen takia oli pakko. Sen jälkeen ahtaa vaivoin enää edes 0,4 vaikka paineet oli aikaisemmin maks. kilon verran. Heti huomasin ennen kiuin edes lähdin ajamaan käännön jälkeen että ahtopaine mittari näyttää tyhjä käynnillä jo liikaa -merkkista arvoa, joten jostain vissii vuotaa...
Olikos siellä välissä jotain muuta ku se iso o-rengas mikä vois fuskata painetta rikkoontuessa tai jos olis menny pois paikoiltaan?
On testattu ilman cooleri hässäkkää, eli ei vuoda sielta. Ja kokeiltu niin että hirtin hukkaportin kiinni, ei vaikutusta.
Ahdin vakio garretti...
AAZin paineet hävisi kompura pesää käännettäessä
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa