Eli tarvis kaverin autoon laittaa viriä kansirempan yhteydessä, ja nyt en tarkoita mitään evryä vaan isompia suuttimia ja turboa. Voisitte suositella mitä kaikkea kannattaa laittaa.
Koneena 1.9 Tdi ALH
edit: Missä on muuten jakajapumppu Tdi virityskeskustelu?
Perusviriä 1.9Tdi:hin
Valvoja: ffp jäsenet
Miten se moottorikoodi (AGR, ALH, ASV, AHF) vaikuttaa näissä vehkeissä siihen mikä kytkin siellä on perässä? Ei mitenkään! Esim. mulla oli vakiona ALH koneessa kiinteä vauhtipyörä ja kytkin joka piti 350Nm.
En todellakaan vertaisi vajaa 400tkm ajettua kytkintä muihin, tajusit sen varmaan itsekin.
Jos puhutaan neloskorin pohjalevylle tehdyistä konsernin tuotteista, niin näissä jakajapumpullisissa on ollut ilmeisesti aina kaksoismassa. Kytkimen merkki ja halkaisija on hieman vaihdellut ja sitä myötä myös väännönkesto. Viritetyssä vehkeessä päivittäminen kiinteään vauhtikseen on ihan paikallaan, mutta muistakaa pysyä erossa Valeon tarvike kiteistä, koska edullisemmin saatte kasattua paketin ihan alkuperäisosista.
En todellakaan vertaisi vajaa 400tkm ajettua kytkintä muihin, tajusit sen varmaan itsekin.
Jos puhutaan neloskorin pohjalevylle tehdyistä konsernin tuotteista, niin näissä jakajapumpullisissa on ollut ilmeisesti aina kaksoismassa. Kytkimen merkki ja halkaisija on hieman vaihdellut ja sitä myötä myös väännönkesto. Viritetyssä vehkeessä päivittäminen kiinteään vauhtikseen on ihan paikallaan, mutta muistakaa pysyä erossa Valeon tarvike kiteistä, koska edullisemmin saatte kasattua paketin ihan alkuperäisosista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 24 vierailijaa