Hercules renkaat
Valvoja: ffp jäsenet
Hercules renkaat
Kellään minkäänlaisia kokemuksia tuon merkin renkaasta? Itse kävin tänään hakemassa Haaparannalta Herculeksen kesä nakit todella edulliseen hintaan koossa 225-40/18. Vielä en ole renkaita päässyt koeajamaan mutta eiköhän sekin tehdä tässä illanpäälle.
EDITTIÄ: Tosiaan unohtu tekstissä mainita että ostin vain 2kpl jotka laitoin eteen.
EDITTIÄ: Tosiaan unohtu tekstissä mainita että ostin vain 2kpl jotka laitoin eteen.
Nevö hööd, ,mutta jos ovat mustat, kumia ja suunnilleen pyöreät niin ilmeisesti nykyrenkaan määritelmät täyttyy. Mikä oli mainitsemasi "todella edullinen hinta"?
Itse olen renkaita hankkiessa pyrkinyt ainakin eteen hankkimaan oikeat renkaat vaikka on sitä tullut kaikenmailman linglongeillakin pärjättyä.
Kerro ihmeessä kokemuksia kun niitä kertyy, ehkä joku saattaa sitä tietoa kaivata joskus?
Itse olen renkaita hankkiessa pyrkinyt ainakin eteen hankkimaan oikeat renkaat vaikka on sitä tullut kaikenmailman linglongeillakin pärjättyä.
Kerro ihmeessä kokemuksia kun niitä kertyy, ehkä joku saattaa sitä tietoa kaivata joskus?
Haha :D Kävin tossa pikku mutkan kaupungissa ja ihan siedettävältä tuntuivat, rengas melu aika normaalia 40 profiilia tosin katto luukku tais olla kokoajan auki joten ei oikein aidosti voi tuota melua määritellä. 150€ töineen 2kpl (ilman alv.) joka on minusta todella edullinen tuon koon rengas ja jostain olin lukevinani että olisivat rapakon takaa jenkkilästä lähtöisin nuot herculekset. Kuvio on tosiaan liukkaan näköinen eikä renkaassa ole erikseen määritelty pyörimissuuntaa vaan kumen kylessä on tekstit inside ja outside.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Totta!
Mutta se estää vain renkaiden vaihtamisen vas/oik puolelle ja toisinpäin mutta ei tarkoita että olisi oltava oikean ja vasemman puolen pyörät erikseen.
Vaikeesti selitetty eikö. Tatkoitan siis että asentaessa rengasta vanteelle on otettva huomioon ettei tee vain toisenpuolen asennuksia?
Siis tarkoitan että jos Outside on määritetty, silloin kuvio on sellainen että valmistaja haluaa sen pyörivän tiettyyn suuntaan renkaan ajo-ominaisuuksien kannalta esim vesiliirto,melu yms
Mutta se estää vain renkaiden vaihtamisen vas/oik puolelle ja toisinpäin mutta ei tarkoita että olisi oltava oikean ja vasemman puolen pyörät erikseen.
Vaikeesti selitetty eikö. Tatkoitan siis että asentaessa rengasta vanteelle on otettva huomioon ettei tee vain toisenpuolen asennuksia?
Siis tarkoitan että jos Outside on määritetty, silloin kuvio on sellainen että valmistaja haluaa sen pyörivän tiettyyn suuntaan renkaan ajo-ominaisuuksien kannalta esim vesiliirto,melu yms
-
- -
- Viesti:
Ei oo Continentalilla. Siinä kuvio on sama epäsymmetrinen ja ulkosyrjä on määrätty. En kyllä tajua mikä idea siinä on ollut. Samaa olen nähnyt joissain nokian renkaissakin.Siis tarkoitan että jos Outside on määritetty, silloin kuvio on sellainen että valmistaja haluaa sen pyörivän tiettyyn suuntaan renkaan ajo-ominaisuuksien kannalta esim vesiliirto,melu yms
Ilmeisesti tuo Continentalillakin oleva toispuoleinen kuvio on sitä varten että auto puoltaa hieman ojaan päin jos kuski sattuu esim. rattiin nukahtamaan. Silti rengas toimii oikein vaikka kuvio on väärinpäin tavallaan toisella puolella. Nokialaisissa missä on toispuoleinen kuvio, on myös joskus ollut ne pyörimissuunnan nuolet sekä outside ja inside.
Edit. Generalin valmistamat uhp altimaxit tuntuu olevan hiljaset, ainakin koossa 195/45r15. Voin suositella kokemuksella. Märällä nyt hankala testata kun tuossa polossa niin löysä alusta sekä tehoja on se hikinen 64hp.
Edit. Generalin valmistamat uhp altimaxit tuntuu olevan hiljaset, ainakin koossa 195/45r15. Voin suositella kokemuksella. Märällä nyt hankala testata kun tuossa polossa niin löysä alusta sekä tehoja on se hikinen 64hp.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”