Golf II lämm.laitteen Kennon letkujen paineenalennin?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf II lämm.laitteen Kennon letkujen paineenalennin?
Tuossa Golfissa on lämmityslaitteen kennolle menevässä letkussa "paineenalennin", se tosin on tulpattu, tässä entisöinnin yhtdeyssä halauisin saattaa senkin kuntoon. Olisko kellään kuvaa miten sen kuuluisi oikeasti olla tai osaisiko joku kertoa miten sen kuuluisi olla.
Auto on vm -85.
Auto on vm -85.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Poishan se on käytöstä kun on tulpattu, ihan silkasta mielenkiinnosta vaan kiinnostaisi miten se oikeasti on ollut. Mikään hanakaan se ei ole. Voin nappasta kuvan siitä.
Olen antanut itselleni kertoa että se rajoittaa kiertoa sisään tai taasaa sitä. Pohjoisessa kuulemma ottavat pois kun ei lämpiä yhtä paljon?
Olen antanut itselleni kertoa että se rajoittaa kiertoa sisään tai taasaa sitä. Pohjoisessa kuulemma ottavat pois kun ei lämpiä yhtä paljon?
Passat 1,8 vm -88 vastaava systeemi "särkyi" parisen vuotta sitten. Uusia ei marmorilta saanut, eikä silloisen tiedon mukaan ole valmistuksessakaan. Minulla lakkasi kierrättämästä lämmintä kennolle kun jäähdytysneste lämpeni normaaliin käyttölämpöön ja siten kabiiniin puhalsikin kylmää ilmaa. Itse vaihdoin tilalle suorat meno- ja paluuletkut, eikä ole menoa haitannut.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”