vw passat 3b 1.9tdi 66kw tärisee ja jytisee Missä vika ?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jawi-vain
-
Viestit: 6
Liittynyt: 10.2.2011 1:47

vw passat 3b 1.9tdi 66kw tärisee ja jytisee Missä vika ?

ViestiKirjoittaja jawi-vain » 20.3.2011 21:17

Eli täryttää/jytisee tosi paljon niin pahasti ettei ees viitti ajaa.
ja kuuluu aikamoinen jurina kun ajaa yli 60km/h vähänkään jos vedättää niin tuntuu että auto menee kahtia missä vika?????? voiko tämä johtua vetarista vai onko vauhtipyörä ihan loppu ? mittarissa 400tkm
Viimeksi muokannut jawi-vain, 20.3.2011 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

only4pro
-
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.2.2006 15:13

ViestiKirjoittaja only4pro » 20.3.2011 22:12

eipä ole tulokkaat huomannut että kun sana "kiire" tjsp on otikossa, ei vastauksia tule. jos on kiire niin vie se pajalle, ne kertoo kyllä vian

jawi-vain
-
Viestit: 6
Liittynyt: 10.2.2011 1:47

ViestiKirjoittaja jawi-vain » 20.3.2011 22:15

?????

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 21.3.2011 3:54

Aika mooses saa olla että noilla tiedoilla antaa varmasti oikean vastauksen. Veikataan vaikka lunta/jäätä vanteessa.

3AHG
-
Viestit: 284
Liittynyt: 14.10.2004 22:11

ViestiKirjoittaja 3AHG » 21.3.2011 13:54

Joo täällä kans kristallipallo sanoo että mahdollista jäätä/lunta jossakin, kenties alustassa. Huom. ei täysin varma vastaus !

alspe
-
Viestit: 823
Liittynyt: 24.6.2009 10:40

ViestiKirjoittaja alspe » 21.3.2011 13:58

^ ei kannata vastata jos ei tiedä varmaksi grinn ;-)

Miten jää ravistaisi tai jurisi "alustassa"? Pohjapellissä tai tukivarsissa? Ei omassa autossa ainakaan ole sellaista alustaa jossa nivelet pyörii ;)

-----

Renkaat nyt ensin tarkistukseen

3AHG
-
Viestit: 284
Liittynyt: 14.10.2004 22:11

ViestiKirjoittaja 3AHG » 21.3.2011 14:21

Aikoinaan mulla oli gd korinen 626 mazda, kerran eräänä kylmänä ja pimeänä uudenvuodenaattona tuli ajettua metsäautotiellä jossa oli n. 20senttiä puuterilunta. Seuraava päivänä liikkeelle lähtiessä oli tottakai jokapaikka iskenyt jäihin, koska moottori kivasti oli sulattanut lunta mikä oli kertyny koko auton alustaan. Myöhemmin huomasin ajaessani että aina kiihdyttäessä, tippui hampaista paikat ja tuntui juurikin samalta kuten aloittaja kuvasi, että auto katkeaa hetkenä minä hyvänsä. Itse manasin koko auton jo helvettiin ja nostelin itseltäni verenpaineita, kuvitellen että esimerkiksi laatiko olisi porsimassa... mutta paskat, auto tutun talliin yöksi sulamaan ja siinä tutkiessa huomasin että apurungonpäälle oli kertynyt lunta/jäätä ja aina kiihdyttäessä auton niiatessa taaksepäin, vastasivat vetoakselit tähän apurunko/jää kompleksiin :) Tässä vain esimerkki että mikään ei ole mahdotonta :D

passatvw
-
Viestit: 60
Liittynyt: 31.12.2009 14:54

ViestiKirjoittaja passatvw » 21.3.2011 17:07

No,määkin veikkaan.Jos pumpparikone,niin ajettu redlinen öljyillä ja noukka ottanu ihteensä.

jawi-vain
-
Viestit: 6
Liittynyt: 10.2.2011 1:47

ViestiKirjoittaja jawi-vain » 21.3.2011 22:56

käytin pirssiä nosturilla ja hanttarin puolen sisempi vetari oli ihan finaalissa eli siitä se aika varmaan johtuu, mietin tuossa yksikseni että jos vauhtis olisi tiensä päässä niin sehän täryttäs tyhjäkäynnilläki mutta näin se ei ole ku vapaalla kiertää ja pelaa ihan kuin uusi auto korjatkaa jos olen väärässä huomenna vaihella se vetari ja kattoa sitten että mille se alkaa. Ensi viikolla käyttää konttorilla ja sen semmosta... kiitoksia kaikille vinkeistä tuohon vauhtis hommaan ois kiva saada selvyys...

sofverb
-
Viestit: 28
Liittynyt: 16.3.2010 10:22

ViestiKirjoittaja sofverb » 24.3.2011 20:50

Tarkista suuttimet / ajoitus


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 41 vierailijaa