Miten sais asennettuu win 7, 64 bittiseen IPX:n. Eikä tarvi pelejä varten vaan erään koneen tiedonsiirtoon.
Googlella löyty jotain 32 bittiseen mutta 64 bittises toimivaa en ole löytäny.
Koneessa neliytiminen prossu ja muistia riittävästi joten XP:n asennus unohdettava, virtuaali XP:llä ei saa toimimaan -> ei löydä / pysty käyttämään donglea eikä konetta.
Neuvokaa viisaammat millä onnistuis oma järki ei enää leikkaa millä saisi toimiin.
Miten IPX Win 7 64 bit
Valvoja: ffp jäsenet
http://hilltopit.com/article_ipx_spx_vista_x64.html
Kokeile tuon ohjeen mukaan. Lähin vinkki mitä löysin parin minuutin googlettelun jälkeen.
Miten tuo XP mode sitten jumittaa? Onhan sinulla kaikki portit ym. toiminnassa siinä virtuaalikoneessa? Itse sain iänvanhan skannerin toimimaan vain ja ainoastaan XP modessa. Win 7 ei edes yrittänyt tunnistaa sitä. :P XP Mode jotenkin "näki läpi" että siellä on laite minkä ajurit se osaa asentaa.
Kokeile tuon ohjeen mukaan. Lähin vinkki mitä löysin parin minuutin googlettelun jälkeen.
Miten tuo XP mode sitten jumittaa? Onhan sinulla kaikki portit ym. toiminnassa siinä virtuaalikoneessa? Itse sain iänvanhan skannerin toimimaan vain ja ainoastaan XP modessa. Win 7 ei edes yrittänyt tunnistaa sitä. :P XP Mode jotenkin "näki läpi" että siellä on laite minkä ajurit se osaa asentaa.
http://hilltopit.com/article_ipx_spx_vista_x64.html
Eipä taida onnistua tuon ohjeen mukaan, viimeinen rivi:
Koodi: Valitse kaikki
Your IPX/SPX protocol "should" now be completely operational and functioning perfectly. However, it isn't. This is where my part of the experiment ends, and the endless hours of you pulling out your hair begins. Good luck.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”