IV golf r32 Dsg
Valvoja: ffp jäsenet
IV golf r32 Dsg
Neloskorin V6 golffi vaihtui jouluna jo pitkään unelmana olleeseen r32:seen. 2003 vuosimallia ja Dsg laatikolla josta olen erityisesti kyllä tykännyt, uskomattoman siistit on vaihdot.
Edellinen omistaja on tuunannut vw merkit mustiksi, mutta ei onneksi muuta. Olen miettinyt että voisi ne takaisin kromisiksi vaihtaa. Ehdotuksia saa laittaa :)
Kuvissa auto on likainen ja parkkihallissa kuvattu, myöhemmin ehkä sitten kesäkuvia.
Edellinen omistaja on tuunannut vw merkit mustiksi, mutta ei onneksi muuta. Olen miettinyt että voisi ne takaisin kromisiksi vaihtaa. Ehdotuksia saa laittaa :)
Kuvissa auto on likainen ja parkkihallissa kuvattu, myöhemmin ehkä sitten kesäkuvia.
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 12.1.2011 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ole tiennytkään että DSG on tosiaan noin vanha keksintö jo. Mä luulin sitä paljon nuoremmaksi, mutta näköjään sitä on sitten ekan kerran ollut jo 2003 näissä R32:ssa.
Itse en merkkiä kromiseksi vaihtaisi, ja tuon R32 merkin vaihtaisin myös mustaksi tai ottaisin kokonaan pois.
Renkaat näyttäs jäävän aika reilusti kaaren sisälle, mutta nuo on varmaan talvivanteet, joten ehkä se niille jotenkuten hyväksytään.
Mutta kyllä nää neloskoriset R32:set on aina iskeneet meikäläiseen. Hieno peli.
Itse en merkkiä kromiseksi vaihtaisi, ja tuon R32 merkin vaihtaisin myös mustaksi tai ottaisin kokonaan pois.
Renkaat näyttäs jäävän aika reilusti kaaren sisälle, mutta nuo on varmaan talvivanteet, joten ehkä se niille jotenkuten hyväksytään.
Mutta kyllä nää neloskoriset R32:set on aina iskeneet meikäläiseen. Hieno peli.
Itse pitäisin merkit mustina (myös R32 mekrin). Tähän matta harmaat "drifting tyyliset" leveet vanteet ja madallusta niin avot. Itselläni oli IV R32 joskus manualina ja tykkäsin kovasti!
Tyyliin näin
Tyyliin näin
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
-
- -
- Viestit: 35
- Liittynyt: 5.2.2010 17:35
Kiitti kommenteista ! Joo tähän autoon tosiaan ensimmäisenä DSG tuli. Etsin dsg yksilön koska automaatilla nämä ovat vielä harvinaisempia.. jossain puhuttiin että vain noin 600 olisi dsgllä rakennettu.
Oon samaa mieltä luciferin kanssa, olen aina pitänyt näitten originaali lookista ja nuo vanteet sopivat meilestäni hienosti ja ovat myös vähän race henkiset.
Kuitenkin kun oldskool henkinen olen niin huulivanteet aina kiinnostaisi, olenkin vähän miettinyt miten tähän sopisi Brockin B1:t 10tuumaa leveinä ja mahdollisesti mustilla keskiöillä.. Siinä tapauksessa madalluskin tulisi ajankohtaiseksi mutta näillä mennään nyt vielä ainakin kesään asti ;)
Oon samaa mieltä luciferin kanssa, olen aina pitänyt näitten originaali lookista ja nuo vanteet sopivat meilestäni hienosti ja ovat myös vähän race henkiset.
Kuitenkin kun oldskool henkinen olen niin huulivanteet aina kiinnostaisi, olenkin vähän miettinyt miten tähän sopisi Brockin B1:t 10tuumaa leveinä ja mahdollisesti mustilla keskiöillä.. Siinä tapauksessa madalluskin tulisi ajankohtaiseksi mutta näillä mennään nyt vielä ainakin kesään asti ;)
Muistaakseni Ranskaan meni 200 yksilöä, Saksasta en tiedä. Jossain oli nuo lukemat paljonko on valmistettu ja mitä väriä. Muistaakseni jokin erityismusta,DSG ja 5 ovinen oli harvinaisin. jazz sinistä oli kaiketi valmistettu vain 1kpl, ja on vw museossa.
Viimeksi muokannut MTBE, 10.2.2011 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilman putsarikotelo on mm muutettu, niin että snorkkeli on isompi-> maf on isompi, (eri softa siis) etuapurunko on erinlainen. Tarkoituksena oli VW että DSG on pikkasen tehokkaampi ja nopeampi kuin manuaali. Tosin manuaali on pikkasen kevyempikin, täten VW oli lisättävä DSG tehoa että tämä olisi nopeampi.
Pitkälti DSG käyttää samoja osia kuin manuaali BJS JA BML (Austraalia ja USA). Näissähän on lisätty muutamia osia jottei Euroalueen BHF olisi niin paljoa tehokkaampi. DSG:hän on kuitenkin BHF kone.
Pitkälti DSG käyttää samoja osia kuin manuaali BJS JA BML (Austraalia ja USA). Näissähän on lisätty muutamia osia jottei Euroalueen BHF olisi niin paljoa tehokkaampi. DSG:hän on kuitenkin BHF kone.
Joo näimpäs onkin tosiaan..ilmanputsarikotelostakin jo huomaa eron..
Tänään käytin DSG öljyn ja suodattimen vaihdossa joten nyt alkaakin olla kaikki huollot tehty..
Moottoriöljyt vaihdoin jokin aika sitten myös ja ilmanputsarin joka oli mallia K&N paneelifiltteri vaihdoin alkuperäis suodattimeen.
Huoltojen jälkeen oli mukava vähän testailla melkein sulalla moottoritiellä :)
Seuraavana vuorossa olisi etu levyjen ja palojen vaihto. Osat on jo odottamassa.
Hellittäisi nyt nämä pakkaset että pääsisi myös pesemään ekaa kertaa ja sitten voisi kuvaillakkin lisää.
Tänään käytin DSG öljyn ja suodattimen vaihdossa joten nyt alkaakin olla kaikki huollot tehty..
Moottoriöljyt vaihdoin jokin aika sitten myös ja ilmanputsarin joka oli mallia K&N paneelifiltteri vaihdoin alkuperäis suodattimeen.
Huoltojen jälkeen oli mukava vähän testailla melkein sulalla moottoritiellä :)
Seuraavana vuorossa olisi etu levyjen ja palojen vaihto. Osat on jo odottamassa.
Hellittäisi nyt nämä pakkaset että pääsisi myös pesemään ekaa kertaa ja sitten voisi kuvaillakkin lisää.
Viittisitkö muuten punnita uuden R32 etulevyn, onko 11,1kg/kpl... Olis ehkä projekti tulossa mihin tarvis tietää...Paljonko muuten täälä maksoi nuo levut?
On muuten Zimmermannin levyt pelottavan orkkiksen näköisiä:
100.3307.75
100.3308.75
On muuten Zimmermannin levyt pelottavan orkkiksen näköisiä:
100.3307.75
100.3308.75
Viimeksi muokannut MTBE, 24.3.2011 0:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mä en ehkä ainakaan täysin mustia vanteita näin mustaan autoon laittaisi. (makuasioita toki) Mutta varsin maukas yksilö kaikin puolin! :P
Merkeistä vielä sen verran että kyllähän tuo r32 saa tuolla nimenomaan kiillellä, vaihtoehtoisesti sitten kokonaan pois, mutta ei mustaksi. VW merkin jättäisin noin, tai sitten juuri kokonaan pois...:)
Merkeistä vielä sen verran että kyllähän tuo r32 saa tuolla nimenomaan kiillellä, vaihtoehtoisesti sitten kokonaan pois, mutta ei mustaksi. VW merkin jättäisin noin, tai sitten juuri kokonaan pois...:)
En löytäny linkkiä, mutta wordiin olin tallentanut:
"Supposedly there are 10,062 globally of which there are 5,000 in the US and 2,391 in the UK, 200 in Australia and 200 in France.
Deep Blue Pearlescent - 813
Diamond Black Pearlescent - 755
Reflex Silver Metallic - 615
Moonlight Blue Pearlescent - 57
Tornado Red - 44
Grey Anthracite Pearlescent - 31
Indigo Blue - 76
There have never been an official breakdowns of which are 3 and 5 door though, but the 5 doors are rarer. I even saw a 5 door Grey Anthracite Pearl once, but reckon that is the rarest of the rare.
These are the worldwide numbers
Diamond Black (pearl effect): 3,979
Reflex Silver (metallic): 2,828
Deep Blue (pearl effect): 2,257
Moonlight Blue: 419
Tornado Red: 267
Indigo Blue (pearl effect): 174
Grey Anthracite (pearl effect): 120
Black: 15
Morano Red (pearl effect): 2
Jazz Blue: 1
The Jazz Blue one refers to the original 'concept' car that was shown at a car show and is the reason the brake calipers are painted Jazz Blue, and its thought the Morano Red and the flat Black ones are VW owned."
"Supposedly there are 10,062 globally of which there are 5,000 in the US and 2,391 in the UK, 200 in Australia and 200 in France.
Deep Blue Pearlescent - 813
Diamond Black Pearlescent - 755
Reflex Silver Metallic - 615
Moonlight Blue Pearlescent - 57
Tornado Red - 44
Grey Anthracite Pearlescent - 31
Indigo Blue - 76
There have never been an official breakdowns of which are 3 and 5 door though, but the 5 doors are rarer. I even saw a 5 door Grey Anthracite Pearl once, but reckon that is the rarest of the rare.
These are the worldwide numbers
Diamond Black (pearl effect): 3,979
Reflex Silver (metallic): 2,828
Deep Blue (pearl effect): 2,257
Moonlight Blue: 419
Tornado Red: 267
Indigo Blue (pearl effect): 174
Grey Anthracite (pearl effect): 120
Black: 15
Morano Red (pearl effect): 2
Jazz Blue: 1
The Jazz Blue one refers to the original 'concept' car that was shown at a car show and is the reason the brake calipers are painted Jazz Blue, and its thought the Morano Red and the flat Black ones are VW owned."
Tuoltahan se tupsahti:
http://www.vwwatercooled.org.au/f14/mk- ... 37111.html
http://www.vwwatercooled.org.au/f14/mk- ... 37111.html
Ite bongasin 4kk sitten indigo blue 5ovisen DSG:llä, kaikilla dsp ym varusteilla. Hintakin oli 19 000e, tosin kilometrejä vasta 43tkm. Onkos toi sun vekotin muuten isolla ajotietokoneella?
Pohjapanssari on hyvä, mutta madaltaa etupäätä 4-5cm. Slamit myy tuota metallista, on ainakin itselläni suojannut monta varmaa halkeamista. MIkäli haluaa alumiinisien niin http://www.dieselgeek.com/servlet/StoreFront
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/S ... nstall.htm
Pohjamuovit:
Euroon menee 1j0 825 231 joka on yksiosainen ja maksaa 400-500e!!! USA malliin menee sellainen kolmiosainen (tämä ei sovi Euroon, sillä USA mallissa on puskuri 20mm pidempi. Itse tilasin nuo USA-mallin palaset ja yritän sovittaa ne keväällä (pohjapanssarin takia).
huom. euromallinssa "keskellä! oleva muovi on päällekkäin METALLISEN pohjapanssarin kanssa. Eli sitäkin pitää leikellä mikäli haluaa pohjapanssarin.Lisäksi moottorin sivuilla on suojamuovit.
euro
euro2
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... tion-(long)
Niittimutterit on paha asentaa itse ja samalla kannattaa asentaa S3 alapoikkituki (2niittimutteria lisää)
Pohjapanssari on hyvä, mutta madaltaa etupäätä 4-5cm. Slamit myy tuota metallista, on ainakin itselläni suojannut monta varmaa halkeamista. MIkäli haluaa alumiinisien niin http://www.dieselgeek.com/servlet/StoreFront
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/S ... nstall.htm
Pohjamuovit:
Euroon menee 1j0 825 231 joka on yksiosainen ja maksaa 400-500e!!! USA malliin menee sellainen kolmiosainen (tämä ei sovi Euroon, sillä USA mallissa on puskuri 20mm pidempi. Itse tilasin nuo USA-mallin palaset ja yritän sovittaa ne keväällä (pohjapanssarin takia).
huom. euromallinssa "keskellä! oleva muovi on päällekkäin METALLISEN pohjapanssarin kanssa. Eli sitäkin pitää leikellä mikäli haluaa pohjapanssarin.Lisäksi moottorin sivuilla on suojamuovit.
euro
euro2
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... tion-(long)
Niittimutterit on paha asentaa itse ja samalla kannattaa asentaa S3 alapoikkituki (2niittimutteria lisää)
Kerro lisää tuosta millä saa näkyviin ajettavan matkan sen hetkisellä pa.tilanteella? Itsellä ei ainakaan sitä näy, bensavalo vaan syttyy ajotietokoneeseen kun alkaa löpö olla lopussa.
Itsellä on tämän mallinen ajotietokone -> http://www.xtuners.com/gallery/var/resi ... 1284409830
Itsellä on tämän mallinen ajotietokone -> http://www.xtuners.com/gallery/var/resi ... 1284409830
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
Maukkaita vekottimia.. Ja kivoilla varusteilla tämä sun! Ilmeisesti sisutaltaan musta? Nahkaa?
Itsekin himoitsin (ja himoitsen kyllä vieläkin ;) Mk4 R32:sta. Meinasin yhden jo ostaakin reilu vuosi sitten, mutta päädyinkin sitten TT:hen. Ehkä vielä jonain päivänä... ;)
Tosin itse haluaisin kyllä hämmentää manuaalia. Jotenkin "sporttisemman" tuntuinen. :D Kai mä oon sitten joku perverssi.
Ja mitä noihin merkkeihin tulee, niin uudet kromiset vaan eteen ja taakse. Mk4 (ja mun mielestä melkein mikä tahansa muukin...) on parhaimmillaan merkeillä ja originaaleilla sellaisilla. Eikä noita ajovalojakaan ole mun mielestä järkeä lähteä sotkemaan... Kromisen logon kanssa käy vallan mainiosti keulalle. Taakse ehkä jenkkimallin tai oceanin valot?
Hankalapa tuohon on alustaa/vannepäivitystä isompia parannuksia keksiä. Ehkä jotain pieniä detaileja, kuten esimerkiksi samankokoiset peilit (vai onkos tässä jo? ei saa kuvasta oikein selkoa), lyhyt antenni, mureampisoundinen putkisto (VR6 sävelet, ah <3) ja pirullinen kiillotus ja vahaus! ;)
Itsekin himoitsin (ja himoitsen kyllä vieläkin ;) Mk4 R32:sta. Meinasin yhden jo ostaakin reilu vuosi sitten, mutta päädyinkin sitten TT:hen. Ehkä vielä jonain päivänä... ;)
Tosin itse haluaisin kyllä hämmentää manuaalia. Jotenkin "sporttisemman" tuntuinen. :D Kai mä oon sitten joku perverssi.
Ja mitä noihin merkkeihin tulee, niin uudet kromiset vaan eteen ja taakse. Mk4 (ja mun mielestä melkein mikä tahansa muukin...) on parhaimmillaan merkeillä ja originaaleilla sellaisilla. Eikä noita ajovalojakaan ole mun mielestä järkeä lähteä sotkemaan... Kromisen logon kanssa käy vallan mainiosti keulalle. Taakse ehkä jenkkimallin tai oceanin valot?
Hankalapa tuohon on alustaa/vannepäivitystä isompia parannuksia keksiä. Ehkä jotain pieniä detaileja, kuten esimerkiksi samankokoiset peilit (vai onkos tässä jo? ei saa kuvasta oikein selkoa), lyhyt antenni, mureampisoundinen putkisto (VR6 sävelet, ah <3) ja pirullinen kiillotus ja vahaus! ;)
Yks mitä vois kokeilla olis lupon peilit, saisi minipeilit oikealla kulmalla, mut toi on makuasia, ja omamielipiteeni on että noi euro R:n peilit on hienot. Muistaakseni mini oli 125mm, Euro R 150mm ja normi golf(+USA R) 175mm. Tosin Euroopassa apparin puolella on yleensä minipeili, mutta joitakin poikkeuksia on että molelemmat on isoja. Mikäli haluaa lupon peilin pitää purkaa normaalipeili atomeiksi ja sekoittaa molempien peilien osia: ohje
Sulla kun näyttäisi olevan tuo sadetunnistin ja himmenevä taustapeili. Voisi miettiä himmenivien sivupeilien asentamista, tarvitsee uudet peilien lasit (arvokkaat,n200.300e/kpl) ohje
Sulla kun näyttäisi olevan tuo sadetunnistin ja himmenevä taustapeili. Voisi miettiä himmenivien sivupeilien asentamista, tarvitsee uudet peilien lasit (arvokkaat,n200.300e/kpl) ohje
Hei muuten, onkos sulla golfissa IRU, eli ne takanaolevat lukuvalot näyttäisivät tältä:
kliketi klik
Mietin vain että mitä lisävarusteita tossa on. Hyvällä säkällä noi olis, samoin sireeni.
kliketi klik
Mietin vain että mitä lisävarusteita tossa on. Hyvällä säkällä noi olis, samoin sireeni.
Ei näy vielä kuinka pitkälle tankilla voi ajaa.. kiinostaisi kyllä saada näkyviin.
Tollasen kuvan kävin räppäsemäs, vähä heilui ilman salamaa. Königin penkit oli näissä vakiona puolinahkasina, lisävarusteena nämä täysnahkaset. Sitten oli myös nahka/alcantra optio. Itse halusin etsiä yksilön juuri noilla kokonahoilla.
Omasta mielestä tuosta Dsg:stä ei paljon sporttisemmaksi mene, kun testasin sitä mutkaisella metsätiellä ja vaihtelin ratista.. vaihdot on sitä 0.4 sekunnin luokkaa :D
Tottakai kepistävaihtamisessa on oma hohtonsa mutta itse kyllästyin siihen varsinkin kun tulee paljon kaupunkiajoa.
Putkistoa en aio rueta muuttelemaan, vr6 sävelet tulevat tällä originaaliputkistollakin jo todella hyvin esille ja juuri sopivasti kabiiniinkin. Originaali putkistossa on läpät jotka aukeavat vasta kovemmilla kierroksilla ja tämä onkin normaaliajossa kohtuullisen hilajinen.
Oikeessa oot! Sopisi nuo LM:ät kyllä komeasti kesävanteiksi.. Suolainen hinta vaan niissä, replicoita voisi katsella.
Tuollaiset takalukuvalot on joo ! Mikäs tuo sireeni on?
Tässä vielä MTBE kuva mittaristosta.. tuo km määrä mitä tankilla voi ajaa olisi kiinnostava saada esiin jos se tähän mittaristoon onnistuu.. nyt tajusin että olisi varmaan virrat pitänyt laittaa päälle mutta pitää ottaa uusi myöhemmin jos on tarvetta.
Ilmeisesti sisutaltaan musta? Nahkaa?
Tollasen kuvan kävin räppäsemäs, vähä heilui ilman salamaa. Königin penkit oli näissä vakiona puolinahkasina, lisävarusteena nämä täysnahkaset. Sitten oli myös nahka/alcantra optio. Itse halusin etsiä yksilön juuri noilla kokonahoilla.
Tosin itse haluaisin kyllä hämmentää manuaalia. Jotenkin "sporttisemman" tuntuinen
Omasta mielestä tuosta Dsg:stä ei paljon sporttisemmaksi mene, kun testasin sitä mutkaisella metsätiellä ja vaihtelin ratista.. vaihdot on sitä 0.4 sekunnin luokkaa :D
Tottakai kepistävaihtamisessa on oma hohtonsa mutta itse kyllästyin siihen varsinkin kun tulee paljon kaupunkiajoa.
Putkistoa en aio rueta muuttelemaan, vr6 sävelet tulevat tällä originaaliputkistollakin jo todella hyvin esille ja juuri sopivasti kabiiniinkin. Originaali putkistossa on läpät jotka aukeavat vasta kovemmilla kierroksilla ja tämä onkin normaaliajossa kohtuullisen hilajinen.
Kliseistä, mutta tällaseen niiiiiiiin sopis sellaiset bbs le mansit alle, hullulla kiillolla ja kaaren tasalle tuotuna. Ja sitten kromimerkit takaisin kans.
Oikeessa oot! Sopisi nuo LM:ät kyllä komeasti kesävanteiksi.. Suolainen hinta vaan niissä, replicoita voisi katsella.
Hei muuten, onkos sulla golfissa IRU, eli ne takanaolevat lukuvalot näyttäisivät tältä:
kliketi klik
Mietin vain että mitä lisävarusteita tossa on. Hyvällä säkällä noi olis, samoin sireeni.
Tuollaiset takalukuvalot on joo ! Mikäs tuo sireeni on?
Tässä vielä MTBE kuva mittaristosta.. tuo km määrä mitä tankilla voi ajaa olisi kiinnostava saada esiin jos se tähän mittaristoon onnistuu.. nyt tajusin että olisi varmaan virrat pitänyt laittaa päälle mutta pitää ottaa uusi myöhemmin jos on tarvetta.
Kyllä tohon pitäisi saada se tankin näyttö. Syylarin flektiä tarkoitin. Kysäsin tonne pari manuskaa kun on tullu jonkin verran kyselyjä enkä jaksa aina selittää samaa:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=147952
Uudet tuulettimet on jotain 400e hujakoilla, helpompi lisätä vastus. Sireeni pitäis olla, mikäli sulla on noi sisätilatutkat kerran. Laita ikkuna auki, lukitse auto ja heiluttele kättä sisällä niin pitäis kuuluu, mulla oli alunperin sellanen töötti vain.
Mikäli haluut murinat alhaalta paremmin esiin niin tee se flapperi modi, katkaisimesta saa sen kuristus läpän normaaliksi tai sitten kokonaan auki :D
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=147952
Uudet tuulettimet on jotain 400e hujakoilla, helpompi lisätä vastus. Sireeni pitäis olla, mikäli sulla on noi sisätilatutkat kerran. Laita ikkuna auki, lukitse auto ja heiluttele kättä sisällä niin pitäis kuuluu, mulla oli alunperin sellanen töötti vain.
Mikäli haluut murinat alhaalta paremmin esiin niin tee se flapperi modi, katkaisimesta saa sen kuristus läpän normaaliksi tai sitten kokonaan auki :D
Hyvä tuo linkkikokoelma MTBE ! On varmaan jossain vaiheessa käyttöä noille.
Itse en aio flapperi modia tehdä kun halusin juuri originaaliputkistolla olevan yksilön.. tarjolla olisi kyllä ollut monenlaista militekiä ja magnaflowia mutta tuo originaali omasta mielestä hyvä.
Joo sisätilan tutka löytyy näköjään :) Ensi viikolla vissiin pitäisi pakkasten hiukka hellittää niin saisi jotain aikaseksi.
Itse en aio flapperi modia tehdä kun halusin juuri originaaliputkistolla olevan yksilön.. tarjolla olisi kyllä ollut monenlaista militekiä ja magnaflowia mutta tuo originaali omasta mielestä hyvä.
Joo sisätilan tutka löytyy näköjään :) Ensi viikolla vissiin pitäisi pakkasten hiukka hellittää niin saisi jotain aikaseksi.
MK2 GTI tuossa vielä linkkiä siihen lippaan;) http://slamit.net/product/5531/cupra-r- ... n-alalippa
Mulla on TT:ssä ollut nyt pari kuukautta LCR lippa ja on kyllä tullut aurattua ja kolisteltua jos jonkinnäköistä polannetta ja jääkokkaretta jos jonkinnäköisessä lämpötilassa... Ja voin kertoa, että ei sitä kyllä rikki saa sitten mitenkään. :D (Oma tosin on "suht tukevasti" kiinni, 18:lla ruuvilla... ;)
Kyhäsin pikasesti talvivideon kokoon :)
http://www.youtube.com/watch?v=O_ub3nRoC0U
Muistakaa laittaa Hd päälle, paranee sekä kuva että ääni
http://www.youtube.com/watch?v=O_ub3nRoC0U
Muistakaa laittaa Hd päälle, paranee sekä kuva että ääni
Tyhjät parkkikset on pop ;) Vasta yks vkl kierrettii paikallista teboilia ympäri audilla. Hyvä kun pystyy työntämään koko matkan kylkieellä :) Oli vielä auto täynnä ihan peltikii olevaa porukkaa ni hieman huusivat etteivät muka halua kuolla :O Mistä lie johtui...
Noi kutosen soundit on kyllä jotain niin hienoo :P
Ja musta neloskoppa, ihan tässä ikävä tulee omaa, tosin kyllä torsen haldexin voittaa :)
Noi kutosen soundit on kyllä jotain niin hienoo :P
Ja musta neloskoppa, ihan tässä ikävä tulee omaa, tosin kyllä torsen haldexin voittaa :)
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Ei sitä ollu tarkotuskaa eturenkaitten ympäri pyörittää, ohan tossa tilaa viedä isommaski luisussa :)
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 20.3.2011 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Jaa, mun TT on ainakin todella tail-happy... tuo puskeminen yleensä johtuu liian varovaisesta kaasun käytöstä, mitä oon omasta oppinu parin vuoden aikana. En tiedä sitten, että paljon TTr:n ja MKIV:n painojakauma eroaa toisistaan, että paljon se vaikuttaa tohon käytökseen.
Omasta mielestä haldex on kiva talviräppäily-laitos, kuhan pysyys vain läjäs. (Vain wanhojen quattrojen avoin tasuri on tähän mennessä ollu kivempi :) )
Omasta mielestä haldex on kiva talviräppäily-laitos, kuhan pysyys vain läjäs. (Vain wanhojen quattrojen avoin tasuri on tähän mennessä ollu kivempi :) )
Komppaan edellistä, kyllä omakin haldex-quattro on todella hauska peli menemään kylki edellä. Pelkällä oikean nilkan liikkeellä saa kyllä perän lumella niin sivulle, kuin vain haluaa, eikä tuo paikallaan pyörittäminenkään mitenkään mahdotonta tunnu olevan. ;) Aluksi oli vähän tökkimistä toki, kun ei uskaltanut painaa sitä kaasua, tai koitti suditella jollain ykkösvaihteella vaan...
Onnittelut uudesta pirssistä! :) Mukava, et ärriä alkaa pikkuhiljaa ilmaantumaan enemmän maisemiin. Itsellä ollu tommonen musta, harmaalla nahka-alcantara sisustalla ja manuaalivaihteilla oleva ärrä vuodesta 2008.
Tuohon talvipyörittelyyn auttais haldex performance controlleri. (.http://www.thettshop.com/performance.asp?cat=3066&product=600427) Siirtää voimaa nopeammin takapyörille. :) Paikallaan sen saa kyl pyörimään ihan nätisti ilmankin tuota kun vaan antaa riittävästi kenkää. Itselläkään ei tuota boksia ole, mutta hyviä kokemuksia olen siitä kuullut..
Tuohon talvipyörittelyyn auttais haldex performance controlleri. (.http://www.thettshop.com/performance.asp?cat=3066&product=600427) Siirtää voimaa nopeammin takapyörille. :) Paikallaan sen saa kyl pyörimään ihan nätisti ilmankin tuota kun vaan antaa riittävästi kenkää. Itselläkään ei tuota boksia ole, mutta hyviä kokemuksia olen siitä kuullut..
Viimeksi muokannut Exu, 5.3.2011 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo Exu kiitosta vaan, tyytyväinen oon kyllä ollut laitteeseen.. et vielä omastas ole laittanut tänne juttua vai enkö vaan löytänyt?
Ite en oo vielä yhtään Suomessa nähnyt näitä.. ensimmäisen näin livenä 2009 kanarialla :D siitä kuume nousikin sitten kestämättömiin lukemiin. Odottelin muunmuassa auton lähistöllä puolisen tuntia että omistaja tulisi laittamaan sen käyntiin :D
Tätä ennen olin vaan netissä näitä "fanittanut" pitkän aikaa. Vitoskorisia R:iä oon kyllä suomessakin nähnyt mutta nämä vähän harvinaisempia
Edit: Niin ja joo kokoontumisajo ois kyllä hieno idea..! Missähänpäin sellasta vois harkita.. Ilmotelkaas mistäpäin ootte niin vois miettiä jonkun järkevän kaikkia mahdollisimman lähellä olevan paikan.
http://vimeo.com/4446298
Vois lähellä olla myös joku mutkikas pikkutie :D
Ite en oo vielä yhtään Suomessa nähnyt näitä.. ensimmäisen näin livenä 2009 kanarialla :D siitä kuume nousikin sitten kestämättömiin lukemiin. Odottelin muunmuassa auton lähistöllä puolisen tuntia että omistaja tulisi laittamaan sen käyntiin :D
Tätä ennen olin vaan netissä näitä "fanittanut" pitkän aikaa. Vitoskorisia R:iä oon kyllä suomessakin nähnyt mutta nämä vähän harvinaisempia
Edit: Niin ja joo kokoontumisajo ois kyllä hieno idea..! Missähänpäin sellasta vois harkita.. Ilmotelkaas mistäpäin ootte niin vois miettiä jonkun järkevän kaikkia mahdollisimman lähellä olevan paikan.
http://vimeo.com/4446298
Vois lähellä olla myös joku mutkikas pikkutie :D
Nostetaanpas vähän kuumetta:
http://www.youtube.com/watch?v=xAqkgKFdvag
http://www.youtube.com/watch?v=xAqkgKFdvag
Kyllä nyt mankelointi on ainakin tehtävä, jos meinaa eteen saada jonkinlaista madallusta. Sisäkantti tulee kohtuullisen helposti vastaan :)
Tässä keulasta Kuva - click 18x8.5 et15. Toinen Kuva samasta aiheesta
Tässä taas 18x9 et17 205/40 ja 18x10 et23 215/40 - Kuva
Tässä 17x11 et20 takana - Kuva Taakse kapeaa kumia ja camperia, niin mahtuu alle. Toinen kuva aiheesta : click
Vielä vähä lisää : 18x10 et28 - Kuva
Tossa jetta 17x10 joka nurkassa ja edessä et17, takana et14. Kuva,
Kuva
17x9.25 ET20 : Kuva
18x9,5" + ET 18 all around : Kuva
18x9,5" ET 20 edessä, takana ET 15 Kuva Sulla tulis keulassa siis tuosta sisemmäksi 5mm.
Eiköhän noilla jo pärjää.
Tässä keulasta Kuva - click 18x8.5 et15. Toinen Kuva samasta aiheesta
Tässä taas 18x9 et17 205/40 ja 18x10 et23 215/40 - Kuva
Tässä 17x11 et20 takana - Kuva Taakse kapeaa kumia ja camperia, niin mahtuu alle. Toinen kuva aiheesta : click
Vielä vähä lisää : 18x10 et28 - Kuva
Tossa jetta 17x10 joka nurkassa ja edessä et17, takana et14. Kuva,
Kuva
17x9.25 ET20 : Kuva
18x9,5" + ET 18 all around : Kuva
18x9,5" ET 20 edessä, takana ET 15 Kuva Sulla tulis keulassa siis tuosta sisemmäksi 5mm.
Eiköhän noilla jo pärjää.
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Sinne se menee taas parin päivän päästä.. prkl xenoni kun ei syty
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 23.5.2012 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotiformin NUE Super Concave Editionit ois upeat.
Tosin hinta menee käsi kädessä upeuden kanssa.
Herkkuhan tää muutenkin on.
Jos olisi omani, vaihtaisin vain FINnittömät kilvet ja mustan taustapeilin, pikku muutoksiksi parantavat yllättävän paljon kokonaisuutta.
Edit: Ja tarrat pois sekä lyhyempi antenni/antenni pois ja lasiantenni tilalle?
Tohon puskuriin sopii myös se Cupra R-lippa hyvin.
Tosin hinta menee käsi kädessä upeuden kanssa.
Herkkuhan tää muutenkin on.
Jos olisi omani, vaihtaisin vain FINnittömät kilvet ja mustan taustapeilin, pikku muutoksiksi parantavat yllättävän paljon kokonaisuutta.
Edit: Ja tarrat pois sekä lyhyempi antenni/antenni pois ja lasiantenni tilalle?
Tohon puskuriin sopii myös se Cupra R-lippa hyvin.
Mitäs tarkotat Elementti? :D Joo kyllähän tota maisemaa joskus kaunisti se kakkos klassikko myös..
Joo totta puhut noista Rotiformeista, hienoimmasta päästä kyllä mutta tyyriimmästä kans.
Sopis kyllä varmaan. Ehkä replicat?
Musta taustapeili olis kyllä nätimpi, vähän ihmetyttää miksi laittoivat edes tehtaalta näitä harmaita peilejä?
Mitä sanositte näistä vanteista kesäksi:
http://www.vannehaku.fi/38138/keskin-kt ... sarenkaat/
Ensinnäkin, mahtuneeko edes pyörimään..?
Tai S8 tyyliä? :D
http://www.slamit.net/product/7707/s8-r ... et30-666mm
Vai suoraan R8iin?
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=177434
Joo totta puhut noista Rotiformeista, hienoimmasta päästä kyllä mutta tyyriimmästä kans.
Sopis kyllä varmaan. Ehkä replicat?
Musta taustapeili olis kyllä nätimpi, vähän ihmetyttää miksi laittoivat edes tehtaalta näitä harmaita peilejä?
Mitä sanositte näistä vanteista kesäksi:
http://www.vannehaku.fi/38138/keskin-kt ... sarenkaat/
Ensinnäkin, mahtuneeko edes pyörimään..?
Tai S8 tyyliä? :D
http://www.slamit.net/product/7707/s8-r ... et30-666mm
Vai suoraan R8iin?
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=177434
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa