Porakoneeseen istukka. Vain paras kelpaa.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Porakoneeseen istukka. Vain paras kelpaa.
Täällä on varmaan konepajahemmoja, jotka osais sanoo mikä valmistaja tekee pylväsporakoneisiin parhaimmat ja vähiten heittävämmät istukat? Koneena on Quantum B32.
Mikä tahansa työkaluliikkeestä ostettu laadukas (ei "kiinalainen") istukka luulisi olevan riittävän hyvä tuohon pylväsporaan (Kiinalaiseen Saksalaisena myytyyn porakoneeseen). Tämä siis tosiaan sillä, että todennäköisesti itse porakoneesta löytyy moninkertaisesti ne välykset mitä normaalista istukasta.
-
- -
En nyt jaksa tarkistaa, millä kartiolla, mutta..
Itte olen ollut tyytyväinen Golden goose merkkiseen kaukoidän istukkaan joka on todella tarkka (0-13mm). Ostin sen työkaverin suosituksesta joka tekee metallihommia. Hänen mukaansa on jopa parempilaatuinen kuin Röhm. Noita on myynyt mm. Pirkanmaan työkalukeskus Tampereella. Samoja istukoita oli joku aika sitten vielä mm. Bauhausin myymissä pylväsporissa.
Mulla tuo on siis sorvissa MK2-B16 kartiokiinnityksin...
Itte olen ollut tyytyväinen Golden goose merkkiseen kaukoidän istukkaan joka on todella tarkka (0-13mm). Ostin sen työkaverin suosituksesta joka tekee metallihommia. Hänen mukaansa on jopa parempilaatuinen kuin Röhm. Noita on myynyt mm. Pirkanmaan työkalukeskus Tampereella. Samoja istukoita oli joku aika sitten vielä mm. Bauhausin myymissä pylväsporissa.
Mulla tuo on siis sorvissa MK2-B16 kartiokiinnityksin...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”