Golf iv soittimen jälkiasennus

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

juse2
-

Golf iv soittimen jälkiasennus

ViestiKirjoittaja juse2 » 22.2.2011 19:07

Hommasin golffiin uuden soittimen alkuperäisen deltan tilalle ja tuli eteen ongelma, autossa ole ISO liitintä vaan joku tuollainen "premium malli" tjsp. liitin. Kuva kertonee enemmän.
Kuva

Saako tuollaiseen ISO muunnos sarjaa? En viittis alkaa pätkimään alkuperäisiä johtoja eikä googlella oikein löytynyt.

Toinen pulma tuli antennin johdosta. Se on joku mini versio ja onnistuin särkemään sen vaikka miten varovasti yritin mankkaa irroittaa. Uuteen mankkaan tarviisin "normaalin" radio liittimen, oiskohan tuo paha rasti vaihtaa tuo pää vai joutuukohan koko kaapelin vaihtamaan?

Kuva

jad
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 22.2.2011 19:45

Löytyy valmiita adapterijohtoja, autohifi liikkeessä ainakin pitäisi olla hyllyssä. Tuohon liittimeen ei taida tulla radion herätevirtaa.

Voi laittaa minkä tahansa antenninpään.

juse2
-

ViestiKirjoittaja juse2 » 22.2.2011 20:07

En usko että täältäpäin löytyy. Muutamasta verkkokaupasta löyty vähän tuon tapanen mutta toimitusaika oli +2 viikkoa. Oisko vinkkiä mistä vois löytyy nopeammin?

jad
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 23.2.2011 17:03

Myös motonetissa olen nähnyt noita

juse2
-

ViestiKirjoittaja juse2 » 23.2.2011 17:19

Motonetistä kävin tuota ekana etsiskelemässä mutta ei löytynyt minkäänlaista sarjaa volkkariin tai sit ne oli jossain muussa osastossa kuin muut ISO kaapelisarjat. No, löysin jo netistä sopivan sarjan jossa on mukana myös tuohon antennin johtoon sopiva muunnin.

Taskinen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 25.2.2011 16:32

Itse kyllä kolvailisin tuohon vain normi-iso liittimen ihan suosiolla. Ei oikeasti ole kuin 10min homma ja säästyy turhalta adapteriviidakolta ja johtojenmetsästykseltä + kun noissa adaptereissa vielä usein on jotakin pientä sanomista mm juurikin esim noiden herätevirtojen pinnijärjestyksessä yms.

somete

ViestiKirjoittaja somete » 25.2.2011 18:05

Riippuu adapterista, oon nähnyt niinkin fiksuja adaptereita missä on punaiseen ja keltaiseen johtoon laitettu pikaliitin, jolla voi korjailla herätevirtoja esimerkiksi.

juse2
-

ViestiKirjoittaja juse2 » 26.2.2011 1:05

Olin itsekkin vähän kahden vaiheilla et tinaisiko itse nuo iso liittimet mutta kallistuin sit kuitenkin ostamaan tuon sarjan, saapahan palautettua heittämällä orkkis mankan jos tule tarve.

Tän sarjan siis tilasin http://www.erikoisvaruste.fi/product_details.php?p=230 ja siinä on mahdollista vaihtaa jatkuva virta ja herätevirta. Sarjaan kuulu myös fakra adapteri antennille eli aika pitkälle plug and play systeemi jälkiasennus mankalle. Virtalukolta tuohon liittimeen ei tosiaan tule ollenkaan johtoa koska alkuperäinen mankka herätetään CAN väylällä, tohonkin kai saisi jotain adaptereita mutta ryöstin nyt toistaiseksi parkkivalolta mankan herätevirran, vähän virityksen makua, mutta olkoon..

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”