Pidemmän aikaa jo ollut vika hakusessa ja tekee välillä enemmän tai vähemmän tuota nykimistä ja pätkimistä. Yleensä nykiminen esiintyy tasakaasulla ajessa, kun ajaa normisti kaasupolkimella ja tekee jalalla sitä muutaman millin korjausliikettä vaihtelevassa maastossa.
No sain tuon vakionopeussäätimen nyt toimintaan muutama viikko sitten ja tuli huomioitua heti sellainen, että auto ei nyi yhtään kun ajaa vakkarilla, joten olisko sitten kaasupoljin entinen? Tämä vain kuvastais sitä että anturit on hengissä, mutta kaasun ja ecun välillä jotain häikkää kun nykii kerta polkimella ajaessa.
Myöskään esp:n valo ei ole välkytellyt enää kun ajanut vakkarilla. Ja valo on yleensä tahtonut syttyä ja hidastaa menoa kun yrittänyt ohitella autoja, vaikka auto ei todellakaan ole siinä vaiheessa luistanut mihinkään. No yleensä lähtee sitten sillä vetämään taas kunnolla kun polkee pari kertaa kaasua pohjaan ja ylös, joten tämäkin kuvastaisi jotenkin sitä että polkimessa on jotain vikaa.
Vikakoodeja on luettu moneen kertaan, mutta mitään ei tunnu löytyvän mistään.
Mitäs tuo kaasupoljin mahtaa kustantaa? Tarvikkeena ei taida edes saada, tai ainakaan motonetin sivuilta ei osunut silmiin tuota...
Passat -04 4motion 96kW AVF, nykii, pätkii, välkyttelee esp
Valvoja: ffp jäsenet
No joo ei vika ole onneksi noin paha, että auto pysähtyis täysin... Se vain tekee tuota satunnaista nykimistä ja hyytyilyä. Ja lähtee kyllä vetämään kun survoo pari kertaa kaasua pohjaan ja ylös. Yleensä vika ei muutenkaan ilmene kovin matalilla kierroksilla, vaan tuossa 1700-2400rpm paikkeilla yleensä huomioinut tuota ongelmaa.
Onkos kellään mitään hajua paljonko uus poljin mahtaa maksaa? Tai saako sinne sen potikan erikseen, vai onko vag-tyyliin että tulee koko poljin uus?
Onkos kellään mitään hajua paljonko uus poljin mahtaa maksaa? Tai saako sinne sen potikan erikseen, vai onko vag-tyyliin että tulee koko poljin uus?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa