Tiguan 140hp vs Crv 150hp
Valvoja: ffp jäsenet
Tiguan 140hp vs Crv 150hp
Elikkäs uutta autoa hakusessa
Molemmat koeajettu diesel/automaatti yhdistelmällä. Volkkari tuntui hiukan pirteämmältä. Ja muutenkin saksalaiseen tapaan jämäkämmältä. Honda taas tiloiltaan parempi. Varusteetkin sattuu aikalailla yksiin.
Kaivattaisiinkin lukioiden kokemuksia jotka ajellut kyseessä olevilla automalleilla.. Molemmisssahan vikoja on jonkin verran ollut. Nelivetoa tarvitaan kärryn vetoon.
Auto tulee olemaan manuaali versio.
Äkkiseltään volkkarin neliveto tuntui olevan parempi liukkaalla.
Henkimaillman juttuja nää auto valinnat
Skoda octavia/suberb harkittu mutta luvattoman pitkä toimitusaika 5kk.
Molemmat koeajettu diesel/automaatti yhdistelmällä. Volkkari tuntui hiukan pirteämmältä. Ja muutenkin saksalaiseen tapaan jämäkämmältä. Honda taas tiloiltaan parempi. Varusteetkin sattuu aikalailla yksiin.
Kaivattaisiinkin lukioiden kokemuksia jotka ajellut kyseessä olevilla automalleilla.. Molemmisssahan vikoja on jonkin verran ollut. Nelivetoa tarvitaan kärryn vetoon.
Auto tulee olemaan manuaali versio.
Äkkiseltään volkkarin neliveto tuntui olevan parempi liukkaalla.
Henkimaillman juttuja nää auto valinnat
Skoda octavia/suberb harkittu mutta luvattoman pitkä toimitusaika 5kk.
Tää on kuultua juttua mutta Haldexi on ilmeisesti nopeempi kytkeytymään kuin tuo Hondanversio nelivedosta eli pisteet tästä taas Tiguanille.
Tiguanissa on ainakin selvästi pienempi tavaratila kuin farkku ocussa tai suberbissa joten siitä taas pisteet skodille, Itse mietin tiguania mutta päädyin pääosin hinnan ja tavaratilan takia farkku ocuun, sen tavaratila on em.isompi kuin 3bg farkku passatissa.
Tiguanissa on ainakin selvästi pienempi tavaratila kuin farkku ocussa tai suberbissa joten siitä taas pisteet skodille, Itse mietin tiguania mutta päädyin pääosin hinnan ja tavaratilan takia farkku ocuun, sen tavaratila on em.isompi kuin 3bg farkku passatissa.
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Hondaa olen bensakoneella ajellut itse jonkinverran, ja sen nelivetoa ei kyllä kärryhommien takia kannata hommata. Takapää vetää vasta kun etupää sutii. Viive kytkeytymisessä on luokkaa 1-2s, ja VSA päällä tuntuu että perä ei ole hommassa mukana koskaan. Tigussa kuitenkin vähintään 10% voimasta johdetaan taakse eli se on jo paljon jatkuvampi kuin hondan veto. Tiguanin vetomassa kärrylle jarrullisena on 2200kg, dieselhondalla 2000kg.
Mutta mites Subaru Forester? Ok, tilat ei ole yhtä monikäyttöiset mutta neliveto on oikea, jatkuvatoiminen ja bensakoneessa on sitten alennusvaihdekin. Tutulla tuommoinen subbe on, ja melko monenmoisessa hommassa sillä tuolla metsässäkin on kärryn kanssa möyritty.
Mutta mites Subaru Forester? Ok, tilat ei ole yhtä monikäyttöiset mutta neliveto on oikea, jatkuvatoiminen ja bensakoneessa on sitten alennusvaihdekin. Tutulla tuommoinen subbe on, ja melko monenmoisessa hommassa sillä tuolla metsässäkin on kärryn kanssa möyritty.
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Täs ei oo puhuttu mitää budjetista, mutta lienee kutakuinkin 30keur? kun kattoo noita aluksi mainittuja autoja...
Miten olis vähän käytetty VW Touareg aka Tukkireki V6 TDI:llä, näissä on varustetasot yleensä aika kohillaan, mukavia ajaa. Ja voimaakin tuossa pannussa on kivasti. Myös maastoon tällä pääsee, kun lukoissa on asetuksia ainakin miljoona alennusvaihteista lähtien.
Itellä tuo olisi vetoautoa halutessa aika korkeella, varsinkin tipparilaatikolla.
Toinen musta hevonen (ja helkutisti halvempi, mutta ikä painaa jo näitä autoja) on ensimmäisen ikäpolven Audi Allroad, on mahtavaa menoa tommosella. Mutta V8 konetta lukuunottamatta muissa moottoreissa pari kallista tyyppivikaa...
Miten olis vähän käytetty VW Touareg aka Tukkireki V6 TDI:llä, näissä on varustetasot yleensä aika kohillaan, mukavia ajaa. Ja voimaakin tuossa pannussa on kivasti. Myös maastoon tällä pääsee, kun lukoissa on asetuksia ainakin miljoona alennusvaihteista lähtien.
Itellä tuo olisi vetoautoa halutessa aika korkeella, varsinkin tipparilaatikolla.
Toinen musta hevonen (ja helkutisti halvempi, mutta ikä painaa jo näitä autoja) on ensimmäisen ikäpolven Audi Allroad, on mahtavaa menoa tommosella. Mutta V8 konetta lukuunottamatta muissa moottoreissa pari kallista tyyppivikaa...
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa