Pitäskö olla perjaateessa kiinikeistä bolt-on homma tommonen AAZ kone lyödä keulille?
Entäs tommonen Skoda feliciean 1.9Td kone. Mittään mahdollisuuksia saada kakkiksen keulille? Saisin TODELLA halvalla tommosen skodan koneen ja rupesin miettimään että onko käytetty samoja koneita noissa, Kuitenki semmosia skodia jotka tehty yhteistyössä VW kanssa.
Golf 2. 1.9 TD kone
Valvoja: ffp jäsenet
Enpä oo kuullut, että feliciassa ois turbo-konetta. Kerro toki lisää, jos tällainenkin on olemassa. Felician konehan on kallistettu eteenpäin ja sit Golfissa taaksepäin, mistä voi päätellä, että esim. moottorin kannakkeet täytyy soveltaa vanhasta koneesta jne. Kannattaa silmäillä tuotakin keskustelua http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=145950.
Lähes kaikki muut 1,9 (T)D luovuttajat ovat helpompia, helpoimpana tietenkin Toledo, joka hyödyntää kakkiksen ratkaisuja todella paljon.
AAZ:n asentamisen vaikeus riippuu vähän esim. siitä, onko vastaanottavassa golfissa uudemmat vai vanhemmat sähköt. Ei vanhempien sähköjenkään kanssa kyllä tarvitse paljoa lisää soveltaa. Erittäin helppo homma kaiken kaikkiaan. Mainittakoon nyt vielä selvyyden vuoksi se, että Feliciassa on käsittääkseni (ja myös wikipedian mukaan
http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia) ollut vain AEF-tyyppistä vaparikonetta.
Lähes kaikki muut 1,9 (T)D luovuttajat ovat helpompia, helpoimpana tietenkin Toledo, joka hyödyntää kakkiksen ratkaisuja todella paljon.
AAZ:n asentamisen vaikeus riippuu vähän esim. siitä, onko vastaanottavassa golfissa uudemmat vai vanhemmat sähköt. Ei vanhempien sähköjenkään kanssa kyllä tarvitse paljoa lisää soveltaa. Erittäin helppo homma kaiken kaikkiaan. Mainittakoon nyt vielä selvyyden vuoksi se, että Feliciassa on käsittääkseni (ja myös wikipedian mukaan
http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia) ollut vain AEF-tyyppistä vaparikonetta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa