Kenellekkään tuttu Corrado?
Valvoja: ffp jäsenet
Kenellekkään tuttu Corrado?
Eli tämmönen homma mieleen, ostin kyseisen Corradon Turusta syksyllä 2010, Olis kiva jos joku sattuis tietään jotain kyseisestä pirssistä..
http://www.nettiauto.com/volkswagen/corrado/3402350
http://www.nettiauto.com/volkswagen/corrado/3402350
Ettei jarskii vaan muistelis tätä Benbudusen Corradoa?
Tuo ei kuitenkaan mielestäni ole sama auto. Itselläkin tuli ekana mieleen tuo auto, mutta tarkemmin kun katsoo niin ei edes ulkonäöltään ihan samanalainen (tosin benbudusen kuvat ei enää näy, mutta mitä nyt muistelen miltä se näytti), ja myöskään maalausajakohta ei osu kohdalleen. Väri on toki samankaltainen.
Tuo ei kuitenkaan mielestäni ole sama auto. Itselläkin tuli ekana mieleen tuo auto, mutta tarkemmin kun katsoo niin ei edes ulkonäöltään ihan samanalainen (tosin benbudusen kuvat ei enää näy, mutta mitä nyt muistelen miltä se näytti), ja myöskään maalausajakohta ei osu kohdalleen. Väri on toki samankaltainen.
^Joo, tämä Benbudunen tais rakentaa aikapaljon sitä omaansa ja koneestakin ilmeisesti irtos se 245 hevosta. En sitten tiedä minne tuo on myyty, kun en siitä ole kuullut sen jälkeen kun se sen möi.
Onko sulla Mikkeri tietoa mitä muutoksia tuohon sun koneeseen on tehty, kun ilmoituksessa on vaan että +200hv?
Onko sulla Mikkeri tietoa mitä muutoksia tuohon sun koneeseen on tehty, kun ilmoituksessa on vaan että +200hv?
^Mä muistelin, että mattamusta katto ja konepelti. Mutta jokatapauksessa eri auto.
Rs-lähtö
Ahtimen suurentamisella lienee tarkoitetaan rs 1 tai rs 2 modia. Jos nyt en väärin muista niin niissä spiraalien keskireikiä suurennetaan ja/tai ahtimen ulostulon laakeripesän "kannakkeita" ohennetaan ja/tai katkotaan. Mutta nuo alkaa pitkälle vietynä käsittääkseni olla varsin riskialttiita toimenpiteitä noin niinkuin ahtimen kestämisen kannalta.
Pelkästään noilla muutoksilla yli 200 hevosta kuulostaa kyllä aika kovalta.
ahdinta suurennettu, rs-lähtö ja lastu. Mikä tuo rs-lähtö tarkalleen on?
Rs-lähtö
Ahtimen suurentamisella lienee tarkoitetaan rs 1 tai rs 2 modia. Jos nyt en väärin muista niin niissä spiraalien keskireikiä suurennetaan ja/tai ahtimen ulostulon laakeripesän "kannakkeita" ohennetaan ja/tai katkotaan. Mutta nuo alkaa pitkälle vietynä käsittääkseni olla varsin riskialttiita toimenpiteitä noin niinkuin ahtimen kestämisen kannalta.
Pelkästään noilla muutoksilla yli 200 hevosta kuulostaa kyllä aika kovalta.
Viimeksi muokannut Eemeli, 12.1.2011 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://mikkeri.kuvat.fi/kuvat/ Tuolla lisäkuvia
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa