Kuseminen kielletty tms kyltti
Valvoja: ffp jäsenet
Kuseminen kielletty tms kyltti
Onko olemassa valmista kylttiä että sais tuohon aitaan ruuvata kiinni kun näyttäs koirat siihen kusettavan(toki koirien lukutaito on rajallinen joten on luotettava taluttajan sisälukutaitoon). Ja osa omistajistakin taitaa tarpeensa siihen tehdä,sen verran korkealta alkaa jäljet. Omakin koira löytyy mutta en mä sitä kuitenkaan kenenkaan portin pieleen kuseta,en edes omaan.
Joku "kuseminen kielletty,koskee myös omistajia" kyltti ois ok.
Toki jos joku hallitsee suunnittelun jalon taidon niin voi laittaa(humoristisia mielellään alkuun) ehdotuksia jos vaikka tarran teettäis.
Joku "kuseminen kielletty,koskee myös omistajia" kyltti ois ok.
Toki jos joku hallitsee suunnittelun jalon taidon niin voi laittaa(humoristisia mielellään alkuun) ehdotuksia jos vaikka tarran teettäis.
Kymmenkunta senttiä sähköjohtoa maasta pystyyn näkyvälle paikalle ja kyltti viereen että "korkea jännite / high voltage".
Tuo älä kuseta on kyllä kanssa hyvä! Mutta olen samoilla linjoilla JUUeikunn:n kanssa että kielto on pikemminkin kehoitus
Itsellä kanssa nelijalkaisia ja ärsyttää ihmiset, jotka ei huolehdi elikoidensa jätöksistä kaupungeissa / taajamissa.
Tuo älä kuseta on kyllä kanssa hyvä! Mutta olen samoilla linjoilla JUUeikunn:n kanssa että kielto on pikemminkin kehoitus
Itsellä kanssa nelijalkaisia ja ärsyttää ihmiset, jotka ei huolehdi elikoidensa jätöksistä kaupungeissa / taajamissa.
Pistä kyltti vaan paikoilleen ja seurauksena on tää
Itseltäni löytyy myös koiria mut en mä muiden koirien kusemisesta esim. portinpieleen tai pensasaidan juureen kyl stressiä ota, kyl se kusi siellä mahtuu olemaan, mut paskat ihmiset sais kyl siivota pois yleisiltä alueilta.
Jos tuohon kadunvarren nurmikolle joku koira kusasee niin paremmin se nurmikko siinä kohtaa kasvaa kuin muualla.
Mut tuossa nyt tuollainen versio jätöksistä, jos haluut tarrana niin onnistuu!

Itseltäni löytyy myös koiria mut en mä muiden koirien kusemisesta esim. portinpieleen tai pensasaidan juureen kyl stressiä ota, kyl se kusi siellä mahtuu olemaan, mut paskat ihmiset sais kyl siivota pois yleisiltä alueilta.
Jos tuohon kadunvarren nurmikolle joku koira kusasee niin paremmin se nurmikko siinä kohtaa kasvaa kuin muualla.
Mut tuossa nyt tuollainen versio jätöksistä, jos haluut tarrana niin onnistuu!

Meidän nurkilla ihmiset antavat koirien kusta autojen vanteillekin. Kerran olen jopa seissyt auton vieressä kun lähistöllä asuva naisihminen kävelee ohi ja antaa koiransa kusta vaimon auton takarenkaaseen. Nyt on enempi ollut vaimon auto katoksessa ja oma siinä ulkopuolella tien varressa ja onhan siellä koiran kusta ollut pari kertaa vanteella.
Itse olen moneen otteeseen saanut kuunnella uhkailuja ja katsella nyrkin heilutuksia ikkunan läpi. Olen heiluttanut takasin kakkapussia ja näyttänyt sentteriä.
Itse olen moneen otteeseen saanut kuunnella uhkailuja ja katsella nyrkin heilutuksia ikkunan läpi. Olen heiluttanut takasin kakkapussia ja näyttänyt sentteriä.
Itseltäni löytyy myös koiria mut en mä muiden koirien kusemisesta esim. portinpieleen
eipä tuossa muuta ku valkoinen puutolppa niin ei mitenkään komean näköinen kun kusevat sen keltaiseksi,eipä tuo muuten haittaa. Alkaa olemaan aika pehmyt jo muutenkin ku 20 vuotta kuseneet varmaan siihen.
itsellä kans kääpiöpinseri käy takapihalla kusella ja sinne minne se kusee itse tekemänsä polun päähän niin ei kesän aikana kyllä ruoho kasva. Sen verran polttaa nurmikon.
Paljoko ois Vesku tarran hinta,halkaisija ~100mm?
Itseltäni löytyy myös koiria mut en mä muiden koirien kusemisesta esim. portinpieleen tai pensasaidan juureen kyl stressiä ota, kyl se kusi siellä mahtuu olemaan
Ja laittaisit vaikka taaperoikäisen lapsesi leikkimään sinne omalle pihallesi naapurin koiran kusien sekaan, kun eihän siitä nyt voi mitään stressiä ottaa..?
Kyllä täytyy sanoa että samaa kusta ja paskaa on sellaisen koiranomistajan päässä, joka toisten pihaan, portinpieleen, pensasaitaan, tms omaa koiraansa kusettaa tai paskattaa ja että kirveellä olisi töitä perkele.
^ Hommahan karkaa lapasesta, mutta:
Koiraihmisten kommenteissa aina usein (valitettavan) esiintyy tämä, että eihän se mitään haittaa, jos se pikku fifi (=karvakasa minkä kokoisia meillä kotona aikanaan kutsuttiin vasikaksi) vääntää sen paska/ kusen tuohon teidän tontille. Kerran olen kysynyt saanko minä tulla kusemaan teidän kivijalkaan. Hirmu huuto alko, miksi? Miten se nelijalkainen on oikeutetumpi samaan tekoon (ulostaminen) ja kaksijalkainen ei?
Ehken paras todentamani tapaus on tämä kun joskus helmikuussa 2008 sunnuntai iltapäivässä satuin kulkeen keittiön ikkunan ohi ja katoin että mitä vittua. Joku vatipää (noin 30 vuotias "mies" henkilö) laski jonkin suuresti sakemanni muistuttavan seropin ihan pokkana hyppäämään matalaksi leikatun pensasaidan ylitse tutkimaan lapsosten meidän pihaan pykäämää lumiukkoa, flexi vaan ilosesti rallatti hihnaa pihalle. Rekku innostui niin, että väänsi paskat sitten meidän pihan puolelle. Siinä vaiheessa vetäisin keittiön sälekaihtimen ylös ja kyllä, aikuinen mieskin osaa ottaa semmosen Linda Lampenius/ Peura ajovaloissa ilmeen. Sen verran oli nokkela kaveri, että kävi potkimassa sen paskan siihen aidan toiselle puolelle (yhä taloyhtiön tontilla).
Kunnioitan suuresti (ihan aikuisten oikeesti) niitä koiraihmisiä, jotka ymmärtää katsoa sen paikan minne rekun asioilleen vievät. Kun paikka on sopivan syrjäinen ne tarpeet voivat (imo) jäädä sinne maatumaan, mutta pahasti tuntuu, että tässäkin asiassa 98% pilaa kaikkien maineen.
Koiraihmisten kommenteissa aina usein (valitettavan) esiintyy tämä, että eihän se mitään haittaa, jos se pikku fifi (=karvakasa minkä kokoisia meillä kotona aikanaan kutsuttiin vasikaksi) vääntää sen paska/ kusen tuohon teidän tontille. Kerran olen kysynyt saanko minä tulla kusemaan teidän kivijalkaan. Hirmu huuto alko, miksi? Miten se nelijalkainen on oikeutetumpi samaan tekoon (ulostaminen) ja kaksijalkainen ei?
Ehken paras todentamani tapaus on tämä kun joskus helmikuussa 2008 sunnuntai iltapäivässä satuin kulkeen keittiön ikkunan ohi ja katoin että mitä vittua. Joku vatipää (noin 30 vuotias "mies" henkilö) laski jonkin suuresti sakemanni muistuttavan seropin ihan pokkana hyppäämään matalaksi leikatun pensasaidan ylitse tutkimaan lapsosten meidän pihaan pykäämää lumiukkoa, flexi vaan ilosesti rallatti hihnaa pihalle. Rekku innostui niin, että väänsi paskat sitten meidän pihan puolelle. Siinä vaiheessa vetäisin keittiön sälekaihtimen ylös ja kyllä, aikuinen mieskin osaa ottaa semmosen Linda Lampenius/ Peura ajovaloissa ilmeen. Sen verran oli nokkela kaveri, että kävi potkimassa sen paskan siihen aidan toiselle puolelle (yhä taloyhtiön tontilla).
Kunnioitan suuresti (ihan aikuisten oikeesti) niitä koiraihmisiä, jotka ymmärtää katsoa sen paikan minne rekun asioilleen vievät. Kun paikka on sopivan syrjäinen ne tarpeet voivat (imo) jäädä sinne maatumaan, mutta pahasti tuntuu, että tässäkin asiassa 98% pilaa kaikkien maineen.
Jabajee ja Antero: Kyse oli piha-alueen ulkopuolelle kusettamisesta ei toisten pihalle kusettamisesta, siinä on vissiin aikamoinen ero, jos te pidätte niitä tenavia leikkimässä kadunreunassa niin sanoisin että ootte huomattavasti vastuuttomampi kuin se pikku fifiä ulkoiluttava ihminen joka antaa koiransa pissiä sun orapihlaja-aidan juureen.
Paskoista tuolla kirjoitinkin että ne kuuluu/pitää jokaisen koiranulkoiluttajan putsata pois yleisiltäalueilta (näin toimimme itsekkin), kannattaa ottaa huomioon kun päästää omat kullannuput pihalle leikkimään et siellä on voinut yönaikana käydä vaikka jänis, kettu tai joku muu metsäneläin jonka pisuja/kakkoja ei ole kukaan ihminen ollut vahtimassa ja edelleen se tenava vetelee sitä multaa/kiviä suuhunsa, maailma on kova ja julma paikka vaikka niitä koiria kuinka vahdittaisiin:-)
Paskoista tuolla kirjoitinkin että ne kuuluu/pitää jokaisen koiranulkoiluttajan putsata pois yleisiltäalueilta (näin toimimme itsekkin), kannattaa ottaa huomioon kun päästää omat kullannuput pihalle leikkimään et siellä on voinut yönaikana käydä vaikka jänis, kettu tai joku muu metsäneläin jonka pisuja/kakkoja ei ole kukaan ihminen ollut vahtimassa ja edelleen se tenava vetelee sitä multaa/kiviä suuhunsa, maailma on kova ja julma paikka vaikka niitä koiria kuinka vahdittaisiin:-)
Meillä kusee koira kauemmas portailta entä isäntä ;) Taas yksi hyvä syy asua maalla ja omistaa sitä. Tosin valitettavasti Kulkeutuu poron ja hirven paskaa joskus kengissä sisätiloihinkin. Ammoisina aikoinakin konttaus ikäiset on paskaa maistellu, mutta nykyjään
net saa vaihtelua huumeruiskuista ja lasinsiruista.
net saa vaihtelua huumeruiskuista ja lasinsiruista.
Kyllä mulle on ainakin opetettu jo hyvin pienenä ettei paskaa tai keltasta lunta kannata/saa syödä.
Eikö vanhemmat osaa tätäkään opettaa? Sama juttu kun tien ylittämisessä, mihin on unohtunut kultainen sääntö että katotaan molempiin suuntiin ennenkun mennään yli.
Sori vaan mutta mua vituttaa tämmönen olemattomista asioista valittaminen.
Eri asia mikäli naapurin piskit tulee oikeasti sun nurmikolle paskalle.
Eikö vanhemmat osaa tätäkään opettaa? Sama juttu kun tien ylittämisessä, mihin on unohtunut kultainen sääntö että katotaan molempiin suuntiin ennenkun mennään yli.
Sori vaan mutta mua vituttaa tämmönen olemattomista asioista valittaminen.
Eri asia mikäli naapurin piskit tulee oikeasti sun nurmikolle paskalle.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”