Gran Turismo 5
Valvoja: ffp jäsenet
Gran Turismo 5
GT sarjasta on ilmestynnyt uusi academy kilpailu. http://eu.gran-turismo.com/fi/academy/
Autoja kaksi. Molemmat kylläkin Nissaneita. Toinen viritetty ja toinen vakio.
Nopeimmille siis luvassa jonkinsortin oikeaa kilpa ajoa.
Onko porukka ajellut? mitä aikoja?
Omat pohjat yht: 3.26.548
Viritetty: 1.36.851
Vakio: 1.49.697
Ajettu ratilla ja polkimilla
Autoja kaksi. Molemmat kylläkin Nissaneita. Toinen viritetty ja toinen vakio.
Nopeimmille siis luvassa jonkinsortin oikeaa kilpa ajoa.
Onko porukka ajellut? mitä aikoja?
Omat pohjat yht: 3.26.548
Viritetty: 1.36.851
Vakio: 1.49.697
Ajettu ratilla ja polkimilla
Viimeksi muokannut Moppi, 1.12.2010 8:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, ei noita autopelejä enää voi edes kuvitella pelaavansa ohjaimella sen jälkeen, kun kerran koittaa kunnolla rattia ja polkimia. Itse pelailin tuossa vuosi sitten Playseatin pelipenkillä Forza Motorsportia kuukauden verran, ja sen jälkeen jopa pelkkä ratti ja polkimet tuntuu vähän aneemiselta. Ihan eri fiilis kunnon penkistä vielä pelatessa. Ilman rattia ei kyllä millään viitsis enää pelata.
Millonkos muuten ne aikoo saada julkaistua sen GT5:sen? Alkaa vaikuttaa ikuisuusprojektilta :D
Sitä on tehty kyllä niin pitkään ja huolella että sen melkein on pakko olla aivan hemmetin hyvä. Tai sitten se on ihan totaalinen floppi... ;D
Millonkos muuten ne aikoo saada julkaistua sen GT5:sen? Alkaa vaikuttaa ikuisuusprojektilta :D
Sitä on tehty kyllä niin pitkään ja huolella että sen melkein on pakko olla aivan hemmetin hyvä. Tai sitten se on ihan totaalinen floppi... ;D
Pädillä muutamalla nykäisyllä raaserilla 1.43.risat ja vakiolla 1.54.risat
Noilla ajoilla 2500. ja 1500. parhaimmistoon.
Voisi vielä nuo ajat tarkistaa. Ja rattihan olisi toki kiva lisä, pitää vaan hakata rahaa possuun. Selvästi ero rattipolkimiin tulee luistoneston kohdalla. Vakiossa sitä ei saa säädettyä ja antaa tasoitusta tattien kanssa vääntäessä. Raaserissakin laitoin sen nollille kun muuten leikkaa kaasua ihan tolkuttomasti mutkissa, mutta silti vaikka kuinka rauhallisesti yrittää kääntää niin ohjausliikkeet on selvästi liian suuria ja äkkinäisiä... lopputuloksena korjausliikkeen korjausliikkeen korjausliike jne.
Itsekin olen jo GT4 ajoista lähtien tottunut siihen puskurikuvakulmaan. Se näkymä sieltä COCKpitistä on kuitenkin melko kapea.
Noilla ajoilla 2500. ja 1500. parhaimmistoon.
Voisi vielä nuo ajat tarkistaa. Ja rattihan olisi toki kiva lisä, pitää vaan hakata rahaa possuun. Selvästi ero rattipolkimiin tulee luistoneston kohdalla. Vakiossa sitä ei saa säädettyä ja antaa tasoitusta tattien kanssa vääntäessä. Raaserissakin laitoin sen nollille kun muuten leikkaa kaasua ihan tolkuttomasti mutkissa, mutta silti vaikka kuinka rauhallisesti yrittää kääntää niin ohjausliikkeet on selvästi liian suuria ja äkkinäisiä... lopputuloksena korjausliikkeen korjausliikkeen korjausliike jne.
Itsekin olen jo GT4 ajoista lähtien tottunut siihen puskurikuvakulmaan. Se näkymä sieltä COCKpitistä on kuitenkin melko kapea.
On tosiaan tihkunut lisätietoja lopullisestakin pelistä.
* Yli 1000 ajoneuvoa
* Kaikissa ajoneuvoissa on mallinnettu sisusta ja 170 autossa myös sisusta on vauriomallinnettu
* Kaikissa autoissa on fyysinen ja mekaaninen vauriomallinnus
* Indy-autot ja -radat
* NASCAR-autot ja -radat
* 16-pelaajan verkkopeli
* HD-videoiden lataus YouTubeen
* Kolmen näytön tuki (vaatii kolme konsolia)
* Pään liikkeiden seuranta Eye-kameralla
* Sääefektit ja yökisat kaikilla radoilla
Japaniin Gran Turismo 5:n on ilmoitettu saapuvan maaliskuussa ja länsimaihin peliä on alustavasti lupailtu muutama kuukausi sen jälkeen.
http://www.konsolifin.net/playstation/u ... #artikkeli

* Yli 1000 ajoneuvoa
* Kaikissa ajoneuvoissa on mallinnettu sisusta ja 170 autossa myös sisusta on vauriomallinnettu
* Kaikissa autoissa on fyysinen ja mekaaninen vauriomallinnus
* Indy-autot ja -radat
* NASCAR-autot ja -radat
* 16-pelaajan verkkopeli
* HD-videoiden lataus YouTubeen
* Kolmen näytön tuki (vaatii kolme konsolia)
* Pään liikkeiden seuranta Eye-kameralla
* Sääefektit ja yökisat kaikilla radoilla
Japaniin Gran Turismo 5:n on ilmoitettu saapuvan maaliskuussa ja länsimaihin peliä on alustavasti lupailtu muutama kuukausi sen jälkeen.
http://www.konsolifin.net/playstation/u ... #artikkeli

Play ilmoittaa, että ilmestyisi 5.3.2010.
http://www.play.com/Games/PlayStation3/ ... oduct.html
http://www.play.com/Games/PlayStation3/ ... oduct.html
Näyttää olevan aika kiistämätön hyöty ratista tässä pelissä. Pari sivua kun online-tuloksia selasin niin ei näytä löytyvän yhtään ratitonta pelaajaa huipulta.
Mistähän johtuu että Suomi on noin valtavasti edustettuna tuolla listalla. Onko demoa tarjottu pääasiassa Suomen playstoressa vai ollaanko me ainoita hulluja jotka innostuu ajamaan nissanilla yhtä rataa ympäri kun ilmaseksi kerran saa. Muut ostaa sitte jonkun jo markkinoilla olevan autopelin.
Rattiohjaimista. Miten teillä on ratkaistu tuo ratin kiinnittäminen sohvan eteen? Reissu autohajottamolle ja muutaman tunnin hitsailu tietenkin tuottaa halutus tuloksen pelillisesti, mutta saattaa jonkin verran häiritä parisuhteen toista osapuolta.
Mistähän johtuu että Suomi on noin valtavasti edustettuna tuolla listalla. Onko demoa tarjottu pääasiassa Suomen playstoressa vai ollaanko me ainoita hulluja jotka innostuu ajamaan nissanilla yhtä rataa ympäri kun ilmaseksi kerran saa. Muut ostaa sitte jonkun jo markkinoilla olevan autopelin.
Rattiohjaimista. Miten teillä on ratkaistu tuo ratin kiinnittäminen sohvan eteen? Reissu autohajottamolle ja muutaman tunnin hitsailu tietenkin tuottaa halutus tuloksen pelillisesti, mutta saattaa jonkin verran häiritä parisuhteen toista osapuolta.
Meillä poika sai 5v lahjaksi Playseat Solberg edition penkin ja Logitech® MOMO® Racing Forcen ratin.
Edellämainittuun puutteena on kytkinpoljin ja h-kaavio keppi.. Me ajetaan vaan WRC:llä niin ei olla keppivaihteita kaivattu.
Suosittelen pakettia lämpimästi.. en voisi kuvitella enään pelaavani ratti pöydänreunassa kiinni :)
Edellämainittuun puutteena on kytkinpoljin ja h-kaavio keppi.. Me ajetaan vaan WRC:llä niin ei olla keppivaihteita kaivattu.
Suosittelen pakettia lämpimästi.. en voisi kuvitella enään pelaavani ratti pöydänreunassa kiinni :)
Tuo WheelStandPro menee ainakin kätevästi kasaan ja jemmaan, joten on varmaan hyvä ratkaisu.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/165583
Tuota ovat kehuneet hinta-laatusuhteeltaan parhaaksi. Tuo G27 nyt on suolaisen hintainen jo materiaaliensa takia, plus että poljintuntuman pitäisi siinä olla olevinaan realistinen niin kytkimen kuin jarrunkin osalta. Mutta toisaalta itse en ainakaan tarvi ratilta muuta kuin jonkunnäköistä feedbackia ja läppävaihteet. Sen H-kaavion kanssa räplääminen kuitenkin vie ne tärkeät tuhannesosat kierrosajasta :D
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/165583
Tuota ovat kehuneet hinta-laatusuhteeltaan parhaaksi. Tuo G27 nyt on suolaisen hintainen jo materiaaliensa takia, plus että poljintuntuman pitäisi siinä olla olevinaan realistinen niin kytkimen kuin jarrunkin osalta. Mutta toisaalta itse en ainakaan tarvi ratilta muuta kuin jonkunnäköistä feedbackia ja läppävaihteet. Sen H-kaavion kanssa räplääminen kuitenkin vie ne tärkeät tuhannesosat kierrosajasta :D
-
- -
- Viestit: 83
- Liittynyt: 6.8.2009 15:33
Murossa näyttäis olevan myynnissä http://murobbs.plaza.fi/pelikonsolit-oh ... a-g25.html
http://www.slamit.net/index.php?cPath=1 ... iocg6fj5n1
Tuo on halvempi kuin playseat, mutta laadusta ei ole mitään havaintoa.
Tuo on halvempi kuin playseat, mutta laadusta ei ole mitään havaintoa.
Miten on pelit lähteny käyntiin nyt kun VIIMEIN saivat tuon pelin markkinoille.
En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on kokoajan semmonen fiilis että GT5:ssä on havaittavasti huonommat grafiikat kuin esim Prologuessa ja tuossa TimeAttack esipelissä. Onko muilla vastaavia havaintoja?
Ajotuntuma tuntuu huomattavasti Prologueta paremmalta. Vastaohjauksella saa auton haltuunsa kun ennen se oli lähinnä tuurista kiinni ja kahva edellä vientikin tuntuu luonnolliselta. Sama oli jo timeattack:ssa havaittavissa.
Ja tietenkin pettymys oli suuri kun ei ne Prologuen saavutukset sitten siirrykään tuohon, PSP:stä ainoastaan.
En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on kokoajan semmonen fiilis että GT5:ssä on havaittavasti huonommat grafiikat kuin esim Prologuessa ja tuossa TimeAttack esipelissä. Onko muilla vastaavia havaintoja?
Ajotuntuma tuntuu huomattavasti Prologueta paremmalta. Vastaohjauksella saa auton haltuunsa kun ennen se oli lähinnä tuurista kiinni ja kahva edellä vientikin tuntuu luonnolliselta. Sama oli jo timeattack:ssa havaittavissa.
Ja tietenkin pettymys oli suuri kun ei ne Prologuen saavutukset sitten siirrykään tuohon, PSP:stä ainoastaan.
Level 14 on tällä hetkellä menossa ja vasta beginner series kisat on ajettuna. Kaikki tietysti "kullilla". :D
Eniten tuota etenemistä tuntuisi hidastavan se että joihinkin kisoihin vaadittavaa autoa joutuu metsästämään joskus kauankin sieltä käytettyjen autojen vaihtuvista valikoimista. Nytkin olisi tarvetta Pick-Upille, joita pelissä on vain pari kappaletta, joten on melko tuuria että sieltä 800 auton pakasta ilmestyisi sellainen tarjolle.
Vaikuttaisi hieman joltain bugilta, koska aina ne grafiikat ei ole samanlaiset. Tosin varjojen reunat on kyllä aina rumaa palikkaa ja pilaa muuten hienot grafiikat jos niitä erehtyy katsomaan. Mutta joskus ajon aikana esim. ohi vilisevät kanttarit on palikoituneet aika pahasti.
Olisiko tuohon osasyynä se että Prologueen pystyi kopioimaan netistä täydellisen save-filen.
Niitä PSP:stä siirrettyjä autojakin voi käyttää vain arcadessa.
Eniten tuota etenemistä tuntuisi hidastavan se että joihinkin kisoihin vaadittavaa autoa joutuu metsästämään joskus kauankin sieltä käytettyjen autojen vaihtuvista valikoimista. Nytkin olisi tarvetta Pick-Upille, joita pelissä on vain pari kappaletta, joten on melko tuuria että sieltä 800 auton pakasta ilmestyisi sellainen tarjolle.
En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on kokoajan semmonen fiilis että GT5:ssä on havaittavasti huonommat grafiikat kuin esim Prologuessa ja tuossa TimeAttack esipelissä. Onko muilla vastaavia havaintoja?
Vaikuttaisi hieman joltain bugilta, koska aina ne grafiikat ei ole samanlaiset. Tosin varjojen reunat on kyllä aina rumaa palikkaa ja pilaa muuten hienot grafiikat jos niitä erehtyy katsomaan. Mutta joskus ajon aikana esim. ohi vilisevät kanttarit on palikoituneet aika pahasti.
Ja tietenkin pettymys oli suuri kun ei ne Prologuen saavutukset sitten siirrykään tuohon, PSP:stä ainoastaan
Olisiko tuohon osasyynä se että Prologueen pystyi kopioimaan netistä täydellisen save-filen.
Niitä PSP:stä siirrettyjä autojakin voi käyttää vain arcadessa.
Grafiikoihin saattaa liittyä se, että pelin pääjehu selitteli viimeisintä myöhästymistä sillä, että pelissä ei ylletty kokoajan vähintään 60fps ruudunpäivitykseen. Eli ovat ilmeisesti karsineet grafiikoita joiltain osin jotta ovat päässeet tuohon maagiseen rajaan myös tilanteissa joissa on sadekeli ja edessä kymmenkunta autoa nostattamassa vettä radasta. Mene ja tiedä.
Täällä on myös tahkottu level 14 ja onhan tuo koukuttanut odotetulla tavalla. Onhan tuo peli hieno pieniä juttuja lukuunottamatta esim. premium ja standard autojen mallinnus erot. Osa autoista on todella järkyttävän "palikoita" ..joka oli kyllä tiedossa. Kiitosta peli saa auto valikoimastaan lähinnä kaikki vanhat legendat on niin karkkia, kaikki ne teinipojille tarkoitetut Skylinet ja muutkin olisi mielellään voinut korvata jollain hienoilla autoilla. "Tuning" osastoon olisin kaivannut enemmän maanläheistä realistisempaa tyyliä kuin että osta kartiofiltteri saat 2hp.
Verkkopeliä on tullut myös testailtua ja siitä ei ole pahaa sanottavaa. Ainoastaan tuntuu että jokaisessa lobbyssa ajetaan reikä päässä Skylinet suhisten miljoonaa jolla ei oikeasti ole mitään tekemistä sen kanssa että otettaisiin tadoista mittaa. Itse pari kertaa houstannut lobbya ja ihan piruuttani laittanut auto valikoimaan vain perus GTi Golf ja muita normi autoja mutta tuntuu ettei yllättäen ketään kiinnosta niillä ajaa. Omasta mielestä juurikin nuo perus autot on parasta antia ajella ja niillä saa hyviä kisoja aikaiseksi.
Voitas ottaa vaikka pientä FFP kisaa joskus, itse ainakin kaipaan hyvää peli seuraa??
Verkkopeliä on tullut myös testailtua ja siitä ei ole pahaa sanottavaa. Ainoastaan tuntuu että jokaisessa lobbyssa ajetaan reikä päässä Skylinet suhisten miljoonaa jolla ei oikeasti ole mitään tekemistä sen kanssa että otettaisiin tadoista mittaa. Itse pari kertaa houstannut lobbya ja ihan piruuttani laittanut auto valikoimaan vain perus GTi Golf ja muita normi autoja mutta tuntuu ettei yllättäen ketään kiinnosta niillä ajaa. Omasta mielestä juurikin nuo perus autot on parasta antia ajella ja niillä saa hyviä kisoja aikaiseksi.
Voitas ottaa vaikka pientä FFP kisaa joskus, itse ainakin kaipaan hyvää peli seuraa??
Itsekin olen innostunut pelistä, mukavaa ajoa ja b-specikin on yllättävän hauskaa.
Verkkopeliä en oo hirveästi vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta peliseuraa kelpaa myös. Kerran kokeilin ja toisilla huippu autot joille hävisin 100-0 :) Perusauto verkkopeli olisi mukavampaaa.
Ps. Harmittaako kun Sciroccoa ei ole pelissä? :D Minua ainakin harmittaa.
Verkkopeliä en oo hirveästi vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta peliseuraa kelpaa myös. Kerran kokeilin ja toisilla huippu autot joille hävisin 100-0 :) Perusauto verkkopeli olisi mukavampaaa.
Ps. Harmittaako kun Sciroccoa ei ole pelissä? :D Minua ainakin harmittaa.
-
- -
- Viestit: 115
- Liittynyt: 26.10.2007 1:51
Tekeekö tuolla http://jimms.fi/tuote/941-000021?t=false ratilla mitään? Onko aidon tuntuiset vastukset ratissa yms?
On varmaankin ihan pätevä peli. Moni tuntuu pelailevan sillä (konsolifinissä).
Tossa linkkiä keskusteluun http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-konsolista/49306-mika-ratti-paras-playstation-3-lle-muukin-playstation-3-ratteihin-liittyva-keskustelu-23.html
Tossa linkkiä keskusteluun http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-konsolista/49306-mika-ratti-paras-playstation-3-lle-muukin-playstation-3-ratteihin-liittyva-keskustelu-23.html
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Meikäläisen tavoittaa tunnuksella "ristop" ja yleensä iltaisin tulee pelailtua ja viikonloppuisin menee pitkälle yöhön.. vähän karannut homma lapasesta.
Itsellä Logitech Driving Force Pro ratti ja pedaalit joita vääntelen Scirocon penkillä istuen :) Ratti ja pedaalit viritelty Wheel stand prolla yhteen vanhan tv-tason ja Scirocon penkin kanssa. Vaikka onkin aikamoinen patentti niin itse saan siinä hemmetin hyvän ajoasennon.
Pistäkäähän viestiä niin mennään ajelemaan.
Itsellä Logitech Driving Force Pro ratti ja pedaalit joita vääntelen Scirocon penkillä istuen :) Ratti ja pedaalit viritelty Wheel stand prolla yhteen vanhan tv-tason ja Scirocon penkin kanssa. Vaikka onkin aikamoinen patentti niin itse saan siinä hemmetin hyvän ajoasennon.
Pistäkäähän viestiä niin mennään ajelemaan.
Defeat kirjoitti:Eniten tuota etenemistä tuntuisi hidastavan se että joihinkin kisoihin vaadittavaa autoa joutuu metsästämään joskus kauankin sieltä käytettyjen autojen vaihtuvista valikoimista. Nytkin olisi tarvetta Pick-Upille, joita pelissä on vain pari kappaletta, joten on melko tuuria että sieltä 800 auton pakasta ilmestyisi sellainen tarjolle.
Tuntuu etenevän peli samaan tyyliin kuin aiemmatkin Turismot. Ei voi edetä suoraan järjestyksessä, vaan täytyy hieman hyppiä eri tasoilla, ja lisäksi lisenssienkin puolella välillä. Tuon pick upin esim sai lisenssistä ia (en muista kumpi oli hopea vai pronssi, kun ajan pääsääntöisesti lisenssit "harjoitteluvaiheessa" aina hopeiseksi ennen kuin poistun tilasta /siirryn seuraavaan.) Ne tarvittavat autothan on aiemmissakin versioissa saanut aina "suorituspalkintoina".
Tuli hommattua elämäni ensimmäinen pelikonsoli (olen Nintendo 8bit -sukupolvea) - PS3 ja ainoastaan tuon Gran Turismo 5:n takia. Ratti+polkimet sekä standi niille on tilattuna myös. Kyllähän tuota padillakin pelailee, muttei se "ajamista" ole sillä tapaa kuin ratilla.
Pirun hienolta näyttää 42" FullHD:llä. Mulla on vielä verkkopiuha kaupassa tuon pleikkarin osalta, joten en ole päivityksiä imutellut tai ihmistä vastaan pelannut, tähän mennessä oon jyystäny tuota GT modea ja leveli on 15 muutaman illan jälkeen.
Jos jotain negatiivista, niin hieman Forza Motorsporteja pelanneena täytyy ilmaista pettymyksen sana autojen rakentelun suhteen. Standardiautoja ei voi edes maalata tai vaihtaa vanteita (myös ohjaamonäkymä puuttuu), ja kaikki virityspalikat on käytännössä samat kaikkiin autoihin sen sijaan että ne ois jotenki "mietitty" autokohtasiksi, ku Forza Motorsportissa. Huvittaa kun sport eculla saa lisäheppoja johonki kaasarikoneiseen '82 Civiciin.
Toinen pettymys on nuo "tuhat autoa", josta ainakin omaan makuun on jätetty pois paljon mielenkiintoista kalustoa jonka luulis nyt jo luonnostaan kuuluvan tuommoseen valikoimaan. Sen sijaan kaikenmaailman 30 heppaista japanilaista mopoautoa löytyy eri vuosikymmeniltä, ja autovalikoimassa on muutenkin omaan makuuni liikaa "japanialaisia". Jokaisellahan meillä toki on omat fetissimme autojen suhteen, sanotaan näin että onneksi tuosta löytyy Lancia Delta Integrale ja Buick GNX (harmi että sekin on ns.standardiauto), mutta jäin kaipaamaan Fiat 131 Abarthia ja luonnollisesti kakkista, joita tuli Forza Motorsportissa tuunattua ;)
Pirun hienolta näyttää 42" FullHD:llä. Mulla on vielä verkkopiuha kaupassa tuon pleikkarin osalta, joten en ole päivityksiä imutellut tai ihmistä vastaan pelannut, tähän mennessä oon jyystäny tuota GT modea ja leveli on 15 muutaman illan jälkeen.
Jos jotain negatiivista, niin hieman Forza Motorsporteja pelanneena täytyy ilmaista pettymyksen sana autojen rakentelun suhteen. Standardiautoja ei voi edes maalata tai vaihtaa vanteita (myös ohjaamonäkymä puuttuu), ja kaikki virityspalikat on käytännössä samat kaikkiin autoihin sen sijaan että ne ois jotenki "mietitty" autokohtasiksi, ku Forza Motorsportissa. Huvittaa kun sport eculla saa lisäheppoja johonki kaasarikoneiseen '82 Civiciin.
Toinen pettymys on nuo "tuhat autoa", josta ainakin omaan makuun on jätetty pois paljon mielenkiintoista kalustoa jonka luulis nyt jo luonnostaan kuuluvan tuommoseen valikoimaan. Sen sijaan kaikenmaailman 30 heppaista japanilaista mopoautoa löytyy eri vuosikymmeniltä, ja autovalikoimassa on muutenkin omaan makuuni liikaa "japanialaisia". Jokaisellahan meillä toki on omat fetissimme autojen suhteen, sanotaan näin että onneksi tuosta löytyy Lancia Delta Integrale ja Buick GNX (harmi että sekin on ns.standardiauto), mutta jäin kaipaamaan Fiat 131 Abarthia ja luonnollisesti kakkista, joita tuli Forza Motorsportissa tuunattua ;)
Vihjeenä tuohon verkkopiuhan hommaamiseen voisin sanoa, että jos huoneistostasi löytyy wlan ni ps3 toimii myös sillä kunhan asetuksista vaan valitsee sitä käytettävän. Kätevä ainakin itselle kun pitäisi olla pitkä piuha ja parin huoneen läpi vetää, jotta saisi narun päät kiinni.
Itsellä löytyy myöskin ylempänä mainittu Driving Force GT ratti-setti ja olen kyllä tyytyväinen, ainakin hinta/laatu suhde on kohdillaan.
ps. kiitos keskone pick up vinkistä.
Itsellä löytyy myöskin ylempänä mainittu Driving Force GT ratti-setti ja olen kyllä tyytyväinen, ainakin hinta/laatu suhde on kohdillaan.
ps. kiitos keskone pick up vinkistä.
Omia biisejä voi lisätä pleikkarin kovalevylle tikulla. Ja sitten GT5:sen optinoseista käy valihtemassa oikean playlistin niin alkaa omat biisit pauhata ajaessa, valikkomusiikkeja ei voi käsittääkseni vaihtaa omiksi musiikeiksi.
Alkuperäisitä musiikeista voi tosiaan valita mitä haluaa kuunnella. Ne musiikit löytyvät sen oman gt:n päävalikosta, siis uramoodi vai mikä sen oikee nimi on. Siellä on vasemmassa alakulmassa muistaakseni nuotin kuva, sieltä löytyy ne.
Alkuperäisitä musiikeista voi tosiaan valita mitä haluaa kuunnella. Ne musiikit löytyvät sen oman gt:n päävalikosta, siis uramoodi vai mikä sen oikee nimi on. Siellä on vasemmassa alakulmassa muistaakseni nuotin kuva, sieltä löytyy ne.
GT5 käyttää pelaajan nimenä PSN-tunnusta, jota ei voi vaihtaa mitenkään. Paitsi tekemällä uuden, jolloin kaikki vanhalla tunnuksella ostetut pelit yms. eivät toimi uudella tunnuksella.
Tuo "Käyttäjä 1" viittaisi kyllä enemmän PS3:n sisäiseen profiilinimeen jonka voi vaihtaa sieltä pleikkarin valikosta aivan vasemmassa laidassa menemällä kyseisen profiilinimen kohdalle ja painamalla kolmiota jne...
Tuo "Käyttäjä 1" viittaisi kyllä enemmän PS3:n sisäiseen profiilinimeen jonka voi vaihtaa sieltä pleikkarin valikosta aivan vasemmassa laidassa menemällä kyseisen profiilinimen kohdalle ja painamalla kolmiota jne...
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Ajattelin näin joulun kunniaksi osoittaa taas tyhmyyteni ja kysyä, että onko tuossa GT5:ssa pelkkää rata-ajoa eri autoilla yms. vai onko siinä myös kunnollinen rallin ajo mahdollisuus? Ei tahdo jaksaa itseä kiinnostaa tuo radan kiertäminen niin kauheasti ja ColinMcRae Dirt 2:nen on pelattu aikalailla puhki. Siinäkin liian vähän itse rallia ja liikaa kaikkee vtun rantakirpuilla ajelua...
onko siinä myös kunnollinen rallin ajo mahdollisuus?
Kyllä siinä on ralliakin ihan OK määrä, tottakai >90% on rata-ajoa. Kyllä nuilla WRC autoilla on hauskaa ajaa varsinkin lumella. En nyt ainakaan itse ostaisi peliä tuon pelkän ralliajo mahdollisuuden perusteella. Tietty Top Gear radan kiertäminen kastenwagenilla on ostamisen arvoinen :D
Saako tuosta Logitechin Driving Force GT:stä force feedbackia pois jotenkin?
Vaikka vastus on ykkösellä niin vääntää sitli todella epäaidon oloisesti hanttiin ja vieläpä todella ärsyttävästi. Koita siinä sitten driftata kun ei pysty "heittämään" rattia laidasta laitaan kuten oikeassa autossa. Ja jos muuten vääntää nopeasti niin koko sohvapöytä lähtee kävelemään..
Vaikka vastus on ykkösellä niin vääntää sitli todella epäaidon oloisesti hanttiin ja vieläpä todella ärsyttävästi. Koita siinä sitten driftata kun ei pysty "heittämään" rattia laidasta laitaan kuten oikeassa autossa. Ja jos muuten vääntää nopeasti niin koko sohvapöytä lähtee kävelemään..
^ Tämän mukaan näyttäisi toimivan.
JJ88 peliseura aina tervetullutta. Viestiä vaan "ristop" suuntaan.
Tosiaan ihan ehdoton on kun nappaa ratin takaa virtapiuhan irti niin pystyy driftaamaan, sen virtapiuhan pitää ollaa vaan kiinni kun pelin käynnistää että PS tunnistaa ratin/kalibroi. Hetken jo leikkinyt RS4 Audilla pienillä säädöillä oikein soivan drifterin ;)
Tosiaan ihan ehdoton on kun nappaa ratin takaa virtapiuhan irti niin pystyy driftaamaan, sen virtapiuhan pitää ollaa vaan kiinni kun pelin käynnistää että PS tunnistaa ratin/kalibroi. Hetken jo leikkinyt RS4 Audilla pienillä säädöillä oikein soivan drifterin ;)
En nyt muista miten se tarkalleenottaen tapahtuu, mutta kaikki toiminnothan menee sen "päävalikkosivun" kautta, joossa mm näkyy A-spc, B-spec, diilerit ja GT-auto.
Luonnollisesti pitää olla kirjautuneena, ja muistaisin että siinä autotallin vieressä olisi ollut se on-line josta pääsee verkkopeleihin, tai sitten se on siellä alalaidassa. ..jokatapauksessa kun kursoria liikuttelee niiden kuvakkeiden päällä tulee niiden toiminta näkymään tyekstimuodossa ruudulle.
Tuossa aiemmin koitin luoda itse pelin sääntöineen (kuten esim F1 Championship Editionissa voi tehdä), mutta ainakaan silloin en tuossa onnistunut. Kysyisinkin nyt onkos tässä sitä toimintoa ollenkaan, vai pitääkö aina mennä noihin "romuralleihin", joissa todennäköisesti ensimmäisenä mutkaan ajava löytää itsensä hiekalta/seinästä, samoin kuin yrittäessään rataa pitkin suorittaa ohituksen. F1:ssähän taisi saada laitettua kisaan pääsynkin salasanan taakse.
Mulla kiertelee juuri 3xBob Le Mansin tienoilla rataa, ja taitavat yöllä lähteä jo Nyrrelle vastaavanlaiseen urakkaan, joten en juuri nyt viitsi itse koittaa olisikos ne toiminnot kehittyneet sitten viimenäkemän.
..no niin. Siitä A-Spec Eventsien vasemmalta puolelta, "Open Lounge"n kautta pääsee verkkopelailulle.
Luonnollisesti pitää olla kirjautuneena, ja muistaisin että siinä autotallin vieressä olisi ollut se on-line josta pääsee verkkopeleihin, tai sitten se on siellä alalaidassa. ..jokatapauksessa kun kursoria liikuttelee niiden kuvakkeiden päällä tulee niiden toiminta näkymään tyekstimuodossa ruudulle.
Tuossa aiemmin koitin luoda itse pelin sääntöineen (kuten esim F1 Championship Editionissa voi tehdä), mutta ainakaan silloin en tuossa onnistunut. Kysyisinkin nyt onkos tässä sitä toimintoa ollenkaan, vai pitääkö aina mennä noihin "romuralleihin", joissa todennäköisesti ensimmäisenä mutkaan ajava löytää itsensä hiekalta/seinästä, samoin kuin yrittäessään rataa pitkin suorittaa ohituksen. F1:ssähän taisi saada laitettua kisaan pääsynkin salasanan taakse.
Mulla kiertelee juuri 3xBob Le Mansin tienoilla rataa, ja taitavat yöllä lähteä jo Nyrrelle vastaavanlaiseen urakkaan, joten en juuri nyt viitsi itse koittaa olisikos ne toiminnot kehittyneet sitten viimenäkemän.
..no niin. Siitä A-Spec Eventsien vasemmalta puolelta, "Open Lounge"n kautta pääsee verkkopelailulle.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa