Mistähän johtuu tyhjäkäynti häiriö että vällillä kiihdytyksen jälkeen jää rundit 3000-3500 kunnes sit pysähtyy sammuttaa auton vähäks aikaan ja käynnistää ni normalisoituu mutta alkaa taas jossain vaiheessa. ja nyt sit tänään ne hävis vähäksi aikaan kokonaan.
Autoa vaikea saada käyntiin aamuisin kun meinaa tukehtua ja kastaa tulpat ja paukuttaa putkeen. konehan on 1.6 säkökaasari vm 90.
Golf MK2 1.6 sähkökaasuti. tyhjäkäynti 3000. ja välillä 0???
Valvoja: ffp jäsenet
Sitä mujua meinaan just mistä se tappi tulee ulos ja sehän siaitsee kaasarin oikealla puolen edestä katsottuna. Niinhän se menee että mitä ulompana se tappi on niin sitä isommat kiekat. En kyllä nyt osaa tarkkaa mittaa sanoa paljon se saa olla ulkona ja sen tietää siitä että kun työnnät tapin sisälle niin kone sammuu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa