Noniin!
Tuossa tipahti sitte lasi alhaalle yllättäen ja mikäpä muukaan kuin nostin oli mennyt hajalle.
Vortexilta olen korjaussarjan asennusohjeita katsonut ja tuumaillut, mutta miten porukka on saanut ne vaijerit kiinni (Siis se viimeinen vaijeri ennen kuin koko homma ois kasas), kun tuntuu jäävän muutaman sentin vajaaksi vaikki miten sitä kiskoisi tai vetäisi?
Eli ensi oon pistäny toisen puolen vaijerit kiinni, sitten toisen puolen esim. ylempi vaijeri menee vielä helpolla mutta sitte se alempi ei sitten vahingossakaan, sitten kun se pitäisi saada vielä sinne "rullan" ympärille.. Neuvoja...?
Ois vaan kiva saada joskus kuntoonki toi..
Golf iv lasinnostimen korjaussarjan asennus
Valvoja: ffp jäsenet
^Joo mut se pellillinen versio on kalliimpi.
Ne valkoset rullat oli muistaakseni epäkeskoja ja antoi enemmän pelivaraa tietyssä asennossa. Ei niitä vaijereita minun muistaakseni mitenkään väkipakolla tarvinnut laittaa. Tietty olihan ne vaijerit tiukalla mutta ei ne kyllä vajaaksi jääneet.
Samoilla vortexin ohjeilla tehtiin ja asennus suht helppo ku hiffas mite se tehdää.
Ne valkoset rullat oli muistaakseni epäkeskoja ja antoi enemmän pelivaraa tietyssä asennossa. Ei niitä vaijereita minun muistaakseni mitenkään väkipakolla tarvinnut laittaa. Tietty olihan ne vaijerit tiukalla mutta ei ne kyllä vajaaksi jääneet.
Samoilla vortexin ohjeilla tehtiin ja asennus suht helppo ku hiffas mite se tehdää.
Noniin.
Nyt sain sen sitte kasaan. Lopulta kävi sillee että vahingossa aukesi se "kela" mihin se vaijeri kertyy, noh katoin nii sehän oli väärin kasattu!?! ja rullasin ite sen vaijerin sinne uudestaan ja kappaskappas se viimeinen vaijeri meni aiva leikkimällä kiinni siihen toisenpuolen nostimeen!
Kiitos avusta kaikille!
Nyt sain sen sitte kasaan. Lopulta kävi sillee että vahingossa aukesi se "kela" mihin se vaijeri kertyy, noh katoin nii sehän oli väärin kasattu!?! ja rullasin ite sen vaijerin sinne uudestaan ja kappaskappas se viimeinen vaijeri meni aiva leikkimällä kiinni siihen toisenpuolen nostimeen!
Kiitos avusta kaikille!
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”