mulle tarjottiin nokka-akselia ostoilmon perusteella ko. numerosta.
kysyin milä nikillä kaveri touhuaa.
eipä ole kuulunu tuon jälkeen mtn.
että jos teettä tuon numeron kanssa kauppaa, niin tarkkana sitte.
huijareita & vilunkia numerosta: 040-3234547
Valvoja: ffp jäsenet
mistä näitä riittää?
Musta tuntuu, että nuoret tekee sitä, koska niillä on MTV:lta omaksuma "minullekaikkinyt" maailmankatsomus, mutta suomalainen rahatalous ja suomen naurettavan oikeuslaitoksen mitättömät rangaistukset. Nämä tekee tilanteesta varkaan. Tämä on ainakin mun näkemys asiaan miksi nykyään huijataan ja varastetaan niin paljon.
-
- -
Kyseinen sankari lähestyi myös minua ostoilmoituksen perusteella. Kaikki osa numerot täsmäsivät ilmoituksesta kehuttiin viestissä. Puheluihin ei vastattu. Kamera oli lainassa että ei saanut kuvia. Googlasin numeron http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?c ... &id=456158
Monialaosaaja näköjään.
Tarkempia tietota kun rupesi kyselemään osista niin loppu yhteydenpito heti....
Monialaosaaja näköjään.
Tarkempia tietota kun rupesi kyselemään osista niin loppu yhteydenpito heti....
Mulle tarjottiin webasto thermo top v, mulla on ostopuolella sellainen ilmoitus. Pyysin kuvia mutta ei kuulunut. Sitten tarjosin tuotteesta 50 euroa ja samantien tekstari takaisin: Kaupat tuli. Laitoin takaisin viestin että laitappa matkahuollon ennakolla tulemaan ja laatikon päälle teksti: saa avata ennen maksua. Kerroin että näin eliminoidaan huijausyritykset! Ok?
Ei kuulunut miehestä enään mitään, ei vastaa puhelimeen, ei tekstariin ym
Onneksi googletin miehen numeron: oli jo muusikkopuolella kerenny kusettamaan jotain hyväuskoista.
Koko kaupankäyntiyritys tehtiin pelkästään tekstiviesteillä, ei minun mielestä oikea tapa hoitaa kauppaa.
Säästyi ainakin omat rahat ja toivottavasti myös muiden rahat kun ymmärtävät googlettaa tuon puhelinnumeron
Ei kuulunut miehestä enään mitään, ei vastaa puhelimeen, ei tekstariin ym
Onneksi googletin miehen numeron: oli jo muusikkopuolella kerenny kusettamaan jotain hyväuskoista.
Koko kaupankäyntiyritys tehtiin pelkästään tekstiviesteillä, ei minun mielestä oikea tapa hoitaa kauppaa.
Säästyi ainakin omat rahat ja toivottavasti myös muiden rahat kun ymmärtävät googlettaa tuon puhelinnumeron
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”