Onko kyseessä huijaus yritys?Onko kukaan ostanut näin?/;
Valvoja: ffp jäsenet
Onko kyseessä huijaus yritys?Onko kukaan ostanut näin?/;
Huijariko? Toivon pikaista APUA !!!!!!!!!
Onko Denna huijari (nettiautosta pongattu)*? Eli autoa kysytty:
Auto OLI Torniossa alunperin. Sit yht äkkiä Nainen oli mennyt Sillä Englantiin, kun mies OLI lähtenyt (hän on Suomalainen) niin Yk joukkoihin. Auton omistaa Hyvinkääläinen mies Myyjä Ilmoituksessa taas eri ihminen. puh EI vastaa / Torniossa asuu? Tarkistin Auton että omistaja on Suomalainen? Autosta Sain Scannauksen AKE rekisteristä / autosta aikanaan saatu takuu todistus scannattuna Helsinkiläiseltä auto firmalta. Auto siis suomen kilvissä?? Onko siis Huijaus? Onko kokemuksia kellään.Viimeinen katsastus autoon 2009 Suomessa. Sitten laittoi moisen kirjeen mukaan:
Denna:
Selitän vielä kerran, miten paljon ja yhtiön työtä ja tämä on ainoa käsitellä täällä on paljon.
1. annat sen minulle täydellinen nimi ja osoite 2. kun minulla on täydellinen nimi ja osoite menen suoraan yrityksen ja aloitan toimitus.
3. toimituksen jälkeen aloitettiin varustamon sinuun yhteyttä ja kaikki tiedot merenkulun ja maksu-ja lasku.
4. kun sinulla on kaikki nämä tiedot sinun täytyy tehdä maksun ja lähettää rahaa suoraan pankkitilille yhtiö.
5.the yritys pitää rahaa, kunnes saat ja tarkastaa auton.
6.in tapauksessa, jos on jotain vikaa autossa tai et pidä siitä Yhtiö lähettää rahat takaisin samana päivänä.
Jos olet hyväksynyt ehdot En tarvitse koko nimesi ja osoitteesi aloittaa toimitus.
Paljon kiitoksia, ja toivon, teemme tämän liiketoiminnan ja en petä autoni.
Date: Sat, 25 syyskuu 2010 10:11:40 +0300
- Näytä lainattu gallerian -
CS ->
kyllä se on mieheni. Nimeni on Clara. kerroitte minulle auttaa minua ja haluat, mutta auton. antaa minulle nimesi ja osoitteesi, jos haluat saanut auton ja menen huomenna ja aloittaa toimitus
Hei ja kiitos mielenkiinnosta autossani Ensin minun on kerrottava teille, että aion kirjoittaa Englanti, koska en puhu suomea. Olen naimisissa ja Suomessa viime vuonna, ja olen voinut oppia suomea toistaiseksi. :) Nyt kerron teille hieman lisää auton. Hinta mainosta on oikea.
Se on erittäin hyvä tekninen ja esteettinen kunto, ei koskaan ole naarmuuntunut tai vahingoittunut. Koskaan ollut osallisena missään onnettomuudessa ja km ovat todellisia.
Minun täytyy myydä autoa, koska mieheni työskentelee armeijan ja nyt hänet lähetettiin Irakiin 1 vuosi.
Jouduin muuttamaan takaisin Englantiin, koska minulla ei ole työpaikkaa Suomessa, eikä minun tarvitse myydä autoa, koska en käytä sitä. Yritin myydä autoa täällä Britanniassa, mutta asiakkaat eivät halua ostaa sitä, koska auto on suomalainen rekisteröinti ja kilpi numeroita eikä asiakas tässä, joka haluaa ostaa auton rekisteröity Suomessa.
Haluaisin tietää, jos olet kiinnostunut niin kerron teille erittäin nopea ja helppo tapa saada sitä Suomessa.
Onko Denna huijari (nettiautosta pongattu)*? Eli autoa kysytty:
Auto OLI Torniossa alunperin. Sit yht äkkiä Nainen oli mennyt Sillä Englantiin, kun mies OLI lähtenyt (hän on Suomalainen) niin Yk joukkoihin. Auton omistaa Hyvinkääläinen mies Myyjä Ilmoituksessa taas eri ihminen. puh EI vastaa / Torniossa asuu? Tarkistin Auton että omistaja on Suomalainen? Autosta Sain Scannauksen AKE rekisteristä / autosta aikanaan saatu takuu todistus scannattuna Helsinkiläiseltä auto firmalta. Auto siis suomen kilvissä?? Onko siis Huijaus? Onko kokemuksia kellään.Viimeinen katsastus autoon 2009 Suomessa. Sitten laittoi moisen kirjeen mukaan:
Denna:
Selitän vielä kerran, miten paljon ja yhtiön työtä ja tämä on ainoa käsitellä täällä on paljon.
1. annat sen minulle täydellinen nimi ja osoite 2. kun minulla on täydellinen nimi ja osoite menen suoraan yrityksen ja aloitan toimitus.
3. toimituksen jälkeen aloitettiin varustamon sinuun yhteyttä ja kaikki tiedot merenkulun ja maksu-ja lasku.
4. kun sinulla on kaikki nämä tiedot sinun täytyy tehdä maksun ja lähettää rahaa suoraan pankkitilille yhtiö.
6.in tapauksessa, jos on jotain vikaa autossa tai et pidä siitä Yhtiö lähettää rahat takaisin samana päivänä.
Jos olet hyväksynyt ehdot En tarvitse koko nimesi ja osoitteesi aloittaa toimitus.
Paljon kiitoksia, ja toivon, teemme tämän liiketoiminnan ja en petä autoni.
Date: Sat, 25 syyskuu 2010 10:11:40 +0300
- Näytä lainattu gallerian -
CS ->
kyllä se on mieheni. Nimeni on Clara. kerroitte minulle auttaa minua ja haluat, mutta auton. antaa minulle nimesi ja osoitteesi, jos haluat saanut auton ja menen huomenna ja aloittaa toimitus
Hei ja kiitos mielenkiinnosta autossani Ensin minun on kerrottava teille, että aion kirjoittaa Englanti, koska en puhu suomea. Olen naimisissa ja Suomessa viime vuonna, ja olen voinut oppia suomea toistaiseksi. :) Nyt kerron teille hieman lisää auton. Hinta mainosta on oikea.
Se on erittäin hyvä tekninen ja esteettinen kunto, ei koskaan ole naarmuuntunut tai vahingoittunut. Koskaan ollut osallisena missään onnettomuudessa ja km ovat todellisia.
Minun täytyy myydä autoa, koska mieheni työskentelee armeijan ja nyt hänet lähetettiin Irakiin 1 vuosi.
Jouduin muuttamaan takaisin Englantiin, koska minulla ei ole työpaikkaa Suomessa, eikä minun tarvitse myydä autoa, koska en käytä sitä. Yritin myydä autoa täällä Britanniassa, mutta asiakkaat eivät halua ostaa sitä, koska auto on suomalainen rekisteröinti ja kilpi numeroita eikä asiakas tässä, joka haluaa ostaa auton rekisteröity Suomessa.
Haluaisin tietää, jos olet kiinnostunut niin kerron teille erittäin nopea ja helppo tapa saada sitä Suomessa.
Viimeksi muokannut 21jossu21, 30.9.2010 13:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vielä lisää,kun tietää auton omistajan..voiko huijarin pysäyttää, vai onko Suomalaisesta omistajasta mitään hyötyä jos esim ilmoittaa poliisille?
Postaaja google käänsi sen valmiiksi ;) Siis oli englanniksi. Yritin vain laittaa kaikki tiedot esille, koska ainakin ajattelin, että josko asialle voisi tehdä jotain, jos on tuttu huijari/tuttua käytöstä?
Postaaja google käänsi sen valmiiksi ;) Siis oli englanniksi. Yritin vain laittaa kaikki tiedot esille, koska ainakin ajattelin, että josko asialle voisi tehdä jotain, jos on tuttu huijari/tuttua käytöstä?
Viimeksi muokannut 21jossu21, 30.9.2010 13:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
Siis ,onko tavallista että omistaja on Ake -omistaja ja auto Suomen kilvis. Eikös tälläisestä voi tehdä ns ilmoituksen poliisille,jos on huijaus?? Kaikki on todellakin tarkistettu Akesta?On uskomatonta jos autoa voidaan käyttää ns rikos mielessä?Voisiko joku ihan näihin ottaa kantaa. Eikä mollata aikansa kuluksi? Kiitos
Pahan luokan lukihäiriö kyllä topicin aloittajallakin jos ei tuon parempaa kieliasua pysty tuottamaan.
Lieneekö tosin trolli koko homma. Kun ei tosiaan luulisi että kukaan noita ilmoituksia edes tuon verran ottaa tosissaan.
Siis mies suomalainen joka on lähtenyt YK-joukkoihin Irakiin vuodeksi...
Hetkinen, onkos suomalaisia YK-joukoissa Irakissa? Onko Irakissa edes YK-joukkoja tällä hetkellä?
Mitään en varmasti tiedä, mutta veikkaisin että eipä taida olla kumpaakaan.
Lieneekö tosin trolli koko homma. Kun ei tosiaan luulisi että kukaan noita ilmoituksia edes tuon verran ottaa tosissaan.
Siis mies suomalainen joka on lähtenyt YK-joukkoihin Irakiin vuodeksi...
Hetkinen, onkos suomalaisia YK-joukoissa Irakissa? Onko Irakissa edes YK-joukkoja tällä hetkellä?
Mitään en varmasti tiedä, mutta veikkaisin että eipä taida olla kumpaakaan.
-
- -
Eiköhän tää oo ihan perusnigerialaiskusetus.
Jotenkin tästä rivien välistä on luettavissa että tässä on sama meno kuin yhdessä samaa aihetta käsittelevässä topicissa, jonka mä laitoin joku aika sitten. Pitäs rahaa lähetellä maailmalle ja auto tulee sen jälkeen ja blaa blaa... Siit vaan lähettämään rahaa jos ei oma pää hälyytä mistä tässä on kyse.
-
- -
Joo tuttua on, tässä muutama viikko takaperin katselin yamahan r6r jolla hintaa 2000€ ja -06 vuosmalli laitoin sähkö postia niin nainen kirjoitti että on muuttanut englantiin, koska miehensä lähti yk joukkoihin ja pyörä on suomen rekisterissä. Vastasin että olisin kiinnostunut että voisitko lähettä rekisteröinti todistuksen s-postiin eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään. No ei vielä mitään mutta viikko sitten katselin yhtä volvo S60 ja laitoin yhteyden otto viestin niin prikulleen sama teksti tuli kuin moottoripyörää ostaessani ja taas kun kyselin rekisteröinti todistusta niin myyjä katosi kuin pieru saharaan.
Joskus kaverille virost mönkkäria oltiin ostamassa, vastaavanlainen ilmoitus, johon sitte ite vastasin sen kielitaidottoman kaverin puolesta. Sovittiin et seuraavana päivänä mennään tallinnaan katsomaan sitä, annoi numeron sille ja se mulle, no meni vartti niin alko mulla puhelin soimaan et mul oli myytävänä moottorikelkkoja ja mönkkäreitä vaikka kuinka sika halvalla. Kalastelivat vaan numeroita ja nimiä...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”