T5 kaiuttimet ja mahdollinen parannus ?
Valvoja: ffp jäsenet
T5 kaiuttimet ja mahdollinen parannus ?
Millaiset tuonne oviin / kojelautaan menee heittämällä? Ja millaiset siellä on vakiona ?
Pakussa on vajaa 6,5", mutta esim. Multivanissa voi olla vakiona 8" - ainakin siinä minkä itse purin.
Tuossa yksilössä oli ihan RCD200 joten tuskin kyse oli mistään soundsystem paketin paremmista kajareista :)
Soviterenkailla pakuun olen laittanut 8" itsekin ja potkua tuli hyvin lisää. Diskantit on vähän ahtaat siellä kojelaudassa, mutta sai sinnekin hieman laadukkaammat tilalle kun vähän askarteli. Halusin siis ne muutokset piiloon ja siksi oli ahdasta.
Tuossa yksilössä oli ihan RCD200 joten tuskin kyse oli mistään soundsystem paketin paremmista kajareista :)
Soviterenkailla pakuun olen laittanut 8" itsekin ja potkua tuli hyvin lisää. Diskantit on vähän ahtaat siellä kojelaudassa, mutta sai sinnekin hieman laadukkaammat tilalle kun vähän askarteli. Halusin siis ne muutokset piiloon ja siksi oli ahdasta.
Omaan laittelin matalan Ground Zero GZRC 165FX sarjan. Oviin vanerista soviterenkaat, originelli muovirenkaat olivat palasina. Diskantit sopivat hyvin alkuperäisten paikalle. Ainoa "ongelma" tuon sarjan kanssa on ollut kovilla pakkasilla (viime talvena) kun bassot ovat täysin hukassa kunnes elementit lämpenevät.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”