Passat -97 1.9tdi peruutusvalot palaa kokoajan

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Mikkem
-
Viestit: 13
Liittynyt: 3.1.2008 18:17
Viesti:

Passat -97 1.9tdi peruutusvalot palaa kokoajan

ViestiKirjoittaja Mikkem » 28.8.2010 13:14

Missä voisi olla vika kun peruutusvalot palaa heti kun virrat kääntää päälle. Laatikossahan ei ole erillistä katkaisijaa? Meneekö jomman kumman pistokkeen kautta tieto valoille syttyä=

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 28.8.2010 15:24

Vika voi olla missä vaan kytkimen ja polttimon välissä. Mikä pistoke? Testaa.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 28.8.2010 18:12

Luulisin että vaihdelaatikossa oleva pakkivalojen kytkin on kosteuden tms takia jumittunut. Itselläni poikittaiskoneisessa 02A laatikossa sellainen löytyy laatikon päältä vaihdevipujen yhteydestä. Moottoritilan pesulla on monesti yhteys tähän vaivaan, kuten itsellänikin. Lopetti joka viikottaiset pesut niin toimii valotkin oikein.

COH
-
Viestit: 62
Liittynyt: 21.6.2004 16:42

ViestiKirjoittaja COH » 13.9.2010 9:02

Ratkesiko tämä ongelma? Itsellä 3BG:ssä sama ongelma. Missähän kohtaa laatikossa pakkivalon kytkin sijaitsee?

Hapero
-
Viestit: 6
Liittynyt: 22.7.2015 8:17

Re: Passat -97 1.9tdi peruutusvalot palaa kokoajan

ViestiKirjoittaja Hapero » 22.4.2016 12:55

Nostellaan hieman vanhaa topicia. Itsellä pakkivalot jää palamaan ja välillä sammuu hillittömällä kepin veivauksella R-> vapaa. Taisin paikantaa tuon pakkivalon kytkimen omassa AVF 3bg:sssä apukuskin puoleisen vetarin yläpuolelle laatikon kylkeen mutta ahdas on paikka kun edessä on vetaria ja lämpölevyä jne. Pääseekö tuohon jotenkin ovelasti käsiksi? Paikallisen varaosapuljun kautta tarvikeosa ei kauheita kustanna, taisi olla 13 euroa.

arduaen
-
Viestit: 198
Liittynyt: 16.11.2009 20:13

Re: Passat -97 1.9tdi peruutusvalot palaa kokoajan

ViestiKirjoittaja arduaen » 27.4.2016 7:20

Ite vaihoin alakautta. Se peltilätkä joka o vetarin yläpuolella oli pois.
Onhan se vähä ahas, mutta ei tarvi saada ku vähä alkuun niin sitte jo pyörii käsin.
Kuten hapero totesi, vänkärin puolella. Jos tekee vetari remppaa ja alakaa 400tkm lähestymään, niin kannattaa vaikka vaihtaa samalla ku se akseli on pois eestä, helepottaa kummasti.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa